CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Hanis Zalikha Terlalu Teruja Jadi Isteri Hingga Guris Perasaan Yang Lain?

23-7-2015 01:14 PM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 90352| Komen: 405

Description: Khabarnya, selepas berkahwin pasangan ini semakin teruja dan sering berkongsi aktiviti mereka di laman Instagram masing-masing. Tidak mengapalah, ramai juga peminat yang sukakannya.
Oleh Adib Za


Alahai pengantin baru ini, siapa lagi kalau bukan pasangan pelakon Hanis Zalikha dan Hairul Azreen.

Khabarnya, selepas berkahwin pasangan ini semakin teruja dan sering berkongsi aktiviti mereka di laman Instagram masing-masing. Tidak mengapalah, ramai juga peminat yang sukakannya.

Namun, baru-baru ini dalam program Meletop, Hanis dikatakan mengeluarkan kenyataan yang agak melulu dan tidak memikirkan akibatnya daripada percakapannya itu. 

Pada minit 14:50 Hanis berkata,"Masak pun dapat pahala tau. You sekarang masak buta-buta je kan? I masak dapat pahala. Untuk suami..."

(Sumber foto: Bharian online)


Kata-kata tersebut mendapat reaksi berbeza di kalangan netizen. Mereka menganggap Hanis bersikap meninggi diri dan tidak pandai menjaga hati mereka yang belum berkahwin. 

Apa pun, pasangan baru seperti Hanis ini sememangnya sedang teruja dan bahagia mengharungi alam bahagia mereka. Mungkin sebab itu mereka tidak perasan kata-kata itu boleh mengguris mereka yang masih belum berkahwin. - CARI Infonet
15

Bagus
15

Marah
16

Terkejut
20

Sedih
19

Lawak
10

Bosan

Friends Rank (95 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote klobot 18-7-2015 04:31 PM
Biasalah tu org baru2 kawin. Cer tggu 3-4thn
Quote cmf_premierleag 18-7-2015 04:32 PM
Kenapa dia nak show oof kat lopak?
Depa berdua mmg x ngam ka?
Quote razfira0707 18-7-2015 04:32 PM
Ish2 ayat pasal masak tu mmg poyo tahap gaban..dpn tv kot
Quote babyorange 18-7-2015 04:36 PM
cmf_premierleag replied at 18-7-2015 04:32 PM
Kenapa dia nak show oof kat lopak?
Depa berdua mmg x ngam ka?

Tak dr la x ngam. Nmpk ok je bergurau senda. Tp nk show off yg die da kawen la, lofa blom. Riak la pmpn tu kan
Quote cmf_premierleag 18-7-2015 04:39 PM
babyorange replied at 18-7-2015 04:36 PM
Tak dr la x ngam. Nmpk ok je bergurau senda. Tp nk show off yg die da kawen la, lofa blom. Riak la ...

Pompuan2 yg baru kawen mmg riak sis
Akak ingat lagi psl Nurfarahin Jamsari - host tv3 in 90s era
Dulu dia host tv3..dia baru je kawen n stp talkshow dia mesti cite psl KAWEN KAWEN KAWEN
Pastu sheols diceraikn sbb berkhalwat dan sembunyik dlm almari baju
Trus x berbunyik lg psl kawen nikah bagai
Nampak sheols agak batak disitu sis
Quote munchkin 18-7-2015 05:01 PM
Ok je dia gurau kot. Aku dari dulu nyampah ngan slang omputih si hanis n neelofa ni. Kalau bagi orang terel speaking cakap hilang pulak slang depa tu. fake slang
Quote skymania 18-7-2015 05:18 PM
aku nak termuntah masa tgk meletop ari tuh..

trus tuka tv.. pas ngan gatai bijiknyer...die kata..

KAWEN sngt best.. kalau tau kawen lgk awal..

birah nyer..
Quote skymania 18-7-2015 05:19 PM
betina baru dpt batang.. gler nak menayang...

sama gak la ngan kapel blogger DOKTOR muslimah tuh..

seminggu baru kawen.. dok geletis kasik tips umah tangga..
Quote munchkin 18-7-2015 05:20 PM
Mimi lana cantik.
Quote alesandra 18-7-2015 05:25 PM
sapa kata memasak org belum kawen buta2..memasak utk menjamu org pun dapat pahala gak...apatah lagi memasak utk org buka puasa.eleehh...
Quote skymania 18-7-2015 05:27 PM
alesandra replied at 18-7-2015 05:25 PM
sapa kata memasak org belum kawen buta2..memasak utk menjamu org pun dapat pahala gak...apatah lagi  ...

betina birah geletis yg baru dpt batang kata gituh uols..
silamik sngt katanyer..
Quote miabebe 18-7-2015 05:31 PM
Mia speku speki xlama dewang ni kalo dah bnyk sgt mulut2 menympah seranah mereka..kasihanilah meweka...meweka bbnu kotttttt
Quote babyorange 18-7-2015 05:47 PM
Kite tgk je la bpe lalame brtahan ni.
Quote kenok 18-7-2015 05:59 PM
Bila Si hairul sengkek bercerai la depa ni..
Quote doubleA 18-7-2015 06:06 PM
alesandra replied at 18-7-2015 05:25 PM
sapa kata memasak org belum kawen buta2..memasak utk menjamu org pun dapat pahala gak...apatah lagi  ...

Khen?ingat kawen je lubuk pahala kot.

Kejadahnya pemikiran sempit kata urban
Quote KelisaOren 18-7-2015 06:33 PM
Alahai dapat hairul je pon...kalau dapat yg lg hebat tak tau la mcm mana gediknya si hanis ni
Quote fynnkakiblock 18-7-2015 06:41 PM
Mcm laa ko jer ade laki tunggu la setahun dua.. Jgn nanti masuk melodi pakai serba hitam
Quote fynnkakiblock 18-7-2015 06:41 PM
miabebe replied at 18-7-2015 05:31 PM
Mia speku speki xlama dewang ni kalo dah bnyk sgt mulut2 menympah seranah mereka..kasihanilah meweka ...

Hi mia.. Selamat hari raya
Quote miabebe 18-7-2015 06:44 PM
fynnkakiblock replied at 18-7-2015 06:41 PM
Hi mia.. Selamat hari raya

Holla fynnkakiblock....selamat hari raya eidulfitri to u toooo maaf zahir batin...rindu pulekkkkk lama tak terserempak kt porem...kihkihkih...

Lihat semua komen(405)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

15-6-2024 01:57 AM GMT+8 , Processed in 0.075893 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top