CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Wajah Persis Model, Tukang Cuci Tarik Perhatian Masyarakat

23-7-2015 09:43 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 11181| Komen: 41

Description: Tukang cuci wanita yang berasal dari Brazil itu menjadi kegilaan ramai lantaran memiliki bentuk badan dan juga wajah persis seorang ratu cantik!
Oleh Adib Za

Selepas kisah penjual taufu fa di Taiwan yang mendapat perhatian dunia kerana memiliki badan umpama seorang model, kini foto seorang tukang cuci pula menjadi viral.


Tukang cuci wanita yang berasal dari Brazil itu menjadi kegilaan ramai lantaran memiliki bentuk badan dan juga wajah persis seorang ratu cantik!


Rita Mattos, 23 yang menjadi popular di kalangan netizen itu bagaimana pun menyelar masyarakat kerana bersikap pilih kasih atau prejudis terhadap tukang cuci lain yang tidak memiliki wajah cantik.

"Masyarakat selalu berasa terkejut melihat seorang gadis cantik bekerja sebagai seorang tukang cuci. Mereka mengatakan saya boleh mendapat kerja lain yang lebih baik.

"Mengapa harus mengaitkan tukang cuci dengan wajah yang buruk? Saya anggap ini sebagai satu prejudis terhadap mereka," ujar Rita menerusi akhbar di Brazil.


(Sumber foto: Mirror UK)


Wanita ini sangat berbangga dengan pekerjaannya sebagai tukang cuci . Walaubagaimana pun, Rita mengambil komen positif tentang dirinya untuk menaikkan taraf kehidupannya pada masa hadapan. - CARI Infonet

8

Bagus
12

Marah
5

Terkejut
4

Sedih
10

Lawak
10

Bosan

Friends Rank (49 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote dodolgemok 21-7-2015 08:00 PM
Sekarang ni tgah trend ke si laki2 separa vogel jual buah/ jaga kedai , si pompuan lak tunjuk separa kopek cuci jamban?  
Quote miabebe 21-7-2015 08:06 PM
Lawa itu subjective...

Maap sikit pon mia xwembesssss eventho dia mexico/ Venezuela... Lawa lg fazura n neelofa..
Quote taikor 21-7-2015 08:20 PM
dodolgemok replied at 21-7-2015 08:00 PM
Sekarang ni tgah trend ke si laki2 separa vogel jual buah/ jaga kedai , si pompuan lak tunjuk separa ...

hari tu nampak kat fesbuk laki melayu muscleman jual lemang. sebelum ni ade laki cina muscleman jual durian
Quote taikor 21-7-2015 08:21 PM
miabebe replied at 21-7-2015 08:06 PM
Lawa itu subjective...

Maap sikit pon mia xwembesssss eventho dia mexico/ Venezuela... Lawa lg fa ...

cikki brazil ni memang lawa. cun melecun, beb. yg neelofa kuat mekap
Quote miabebe 21-7-2015 08:24 PM
taikor replied at 21-7-2015 08:21 PM
cikki brazil ni memang lawa. cun melecun, beb. yg neelofa kuat mekap

Tp mia wembessssss neelopa xmakeup sememeh kt dapo tgh masak...mia penah tgk kt ig neelopa...lawaaaaaaaaa...mia wembesssssss...hihihi
Quote ipes2 21-7-2015 09:32 PM
baru aje nak puji, tgk tgk dah kata mau berbogel...
hilang niat... beribu gambar bogel dalam internet ni... nanti dia ni jadi salah seorang dari depa.. dan tidak lagi spesel apa apa.
rugi...
Quote mbhcsf 21-7-2015 09:40 PM
i rasa jadi tukang cuci lebih menfaat dari model
Quote krustykrab 21-7-2015 09:42 PM
Last2 sanggup berbogel...
Quote mirage_46 21-7-2015 09:51 PM
miabebe replied at 21-7-2015 08:24 PM
Tp mia wembessssss neelopa xmakeup sememeh kt dapo tgh masak...mia penah tgk kt ig neelopa...lawaa ...


neelopa katik cepat sentap
Quote kemaruk 21-7-2015 09:57 PM
miabebe replied at 21-7-2015 08:24 PM
Tp mia wembessssss neelopa xmakeup sememeh kt dapo tgh masak...mia penah tgk kt ig neelopa...lawaa ...

bangkem minat neelofa zaman dia muda2 dulu
http://www.harianblogger.com/wp-content/uploads/2013/10/1127.jpg




Quote sukacactus 21-7-2015 10:05 PM
Org cantik/handsome xleh keje biasa2 ke?
Apa yg pelik sgt?
Xpaham aku
Quote miabebe 21-7-2015 10:08 PM
mirage_46 replied at 21-7-2015 09:51 PM
neelopa katik cepat sentap

Mia pon kaki sentap...tu yg leh jive tu...kihkihkih..
Quote miabebe 21-7-2015 10:10 PM
kemaruk replied at 21-7-2015 09:57 PM
bangkem minat neelofa zaman dia muda2 dulu
http://www.harianblogger.com/wp-content/uploads/2013/ ...

Pon lawa bangkem...

Mmg mia wemmmmmmbessssssssssss....hihihi...
Quote axl_bach 21-7-2015 10:46 PM
miabebe replied at 21-7-2015 10:10 PM
Pon lawa bangkem...

Mmg mia wemmmmmmbessssssssssss....hihihi...

Amboih ko nih rembes kulu rembes kilir.... btw tu gmbo ko ke yg abatar tu...... nmpk cam somebody i used to know jer.... tp aku pasti ko bkn dia sbb dia dh kawin.... maybe pelanduk 2 serupa..... lol
Quote faraway1 21-7-2015 10:54 PM
biasa aje, mostly brazilian kat sini camni jugak rupa dorang..
Quote all4rez 21-7-2015 10:56 PM
Akupun cam ni jgk dulu, time tu aku kerja jadi jaga, ramai org cakap wajah hensem dan sado cam aku patut dpt kerja legih bagus, jadi model ka, artis ka, tapi aki x layan...
Quote miabebe 21-7-2015 11:27 PM
axl_bach replied at 21-7-2015 10:46 PM
Amboih ko nih rembes kulu rembes kilir.... btw tu gmbo ko ke yg abatar tu...... nmpk cam somebody  ...

Uiks...

Da name miabebe ratu wembes porem kot..kihkihkih...

Uiks..yeke pelanduk dua serupa kot...hahaha...
Quote hanakikan 22-7-2015 01:14 AM
Dulu ada abg polis kat brazil jadi viral sebab hensem sgttttttt.

Hopefully still single. Will propose him this autumn
Quote Limao 22-7-2015 06:47 AM
axl_bach replied at 21-7-2015 10:46 PM
Amboih ko nih rembes kulu rembes kilir.... btw tu gmbo ko ke yg abatar tu...... nmpk cam somebody  ...

Aku yang jarang2 masuk forum ni pon perasan perangai gatai gelenyar gedik sekor dua makhluk dalam ni.
Memang aku skip aje kalo tengok posting makhluk spesis macam ni.
Dulu2 aku ingat takde sangat forummer menggedik ke hulur ke hilir macam sekarang.

Lihat semua komen(41)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-12-2022 08:13 PM GMT+8 , Processed in 0.101119 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top