CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Gambar Dua Anjing Berpelukan, Selamatkan Nyawa Mereka!

24-7-2015 10:45 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 8895| Komen: 40

Description: Gambar anjing berpelukan ini menjadi viral kerana ia begitu meruntun jiwa.
Oleh Adib Za

Gambar anjing berpelukan ini menjadi viral kerana ia begitu meruntun jiwa.

Sebelumnya, Kala dan Keira bakal 'dilenyapkan' dalam masa dua jam kerana tiada siapa yang ingin mengambilnya sebagai haiwan peliharaan.


Namun, sebuah organisasi haiwan, Angels Among Us Pet Rescue telah menyelamatkan kedua haiwan ini dengan memberi satu lagi peluang. 

(Sumber foto: Today)


Nasib kedua haiwan ini ternyata masih cerah selepas gambar 'berpelukan' itu mendapat perhatian ramai netizen.

Akhirnya, kedua anjing ini diambil oleh seorang lelaki yang bergelar verterinar. - CARI Infonet
22

Bagus
18

Marah
7

Terkejut
6

Sedih
7

Lawak
8

Bosan

Friends Rank (68 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote aHoi83 23-7-2015 01:27 PM
pembela2 anjing n kucing ni kalo tak mampu nk bela mereka beranak pinak, kasi kan ajelah haiwan itu. takdela dia membiak n terbiar.
Quote ell768 23-7-2015 01:36 PM
kesian lak aku nengok anjing tu pose..
Quote imransulaiman 23-7-2015 01:42 PM
aHoi83 replied at 23-7-2015 01:27 PM
pembela2 anjing n kucing ni kalo tak mampu nk bela mereka beranak pinak, kasi kan ajelah haiwan itu. ...

Setuju! Lebih baik neuter kan...daripada tak terurus nanti bila membiak.

Lagi satu, bela 2 3 ekor dah cukup. Jangan sampai berbelas KALAU tak mampu
Quote GhostWalking 23-7-2015 01:45 PM
aHoi83 replied at 23-7-2015 05:27 AM
pembela2 anjing n kucing ni kalo tak mampu nk bela mereka beranak pinak, kasi kan ajelah haiwan itu. ...

kat malaysia tambahannya.makin teruk.kesian sebab menganiaya
Quote Modngengade 23-7-2015 01:46 PM
anjing pun pandai menagih simpati
Quote mommymonster82 23-7-2015 01:46 PM
Iye ker? Boleh jad juga anjing coklat t gila tgh nak mencekik kawannya tu...terkantoi
Quote GhostWalking 23-7-2015 01:48 PM
ell768 replied at 23-7-2015 05:36 AM
kesian lak aku nengok anjing tu pose..

masuk habuk kan mata tetiba
Quote solstice 23-7-2015 01:48 PM
Nath2 minah tu yg susun pose anjing 2 ekor tu
Quote CrowneGlory 23-7-2015 01:48 PM
Semoga satu hari dpt tgk chedet dgn jibby pose mcm hanjeng2 tu...loving sesgt
Quote miabebe 23-7-2015 01:49 PM
Td mia tatot nk bukak thread ni sbb terbayang anjing2 tu dlm keadaan yg sadis...xsnggup nk nengok nya...tp mia tekan gak smbil berdoa..alhamdulillah..hepi ending. ....
Quote ell768 23-7-2015 01:49 PM
solstice replied at 23-7-2015 01:48 PM
Nath2 minah tu yg susun pose anjing 2 ekor tu

itu lah sayu jer nengok muka cenggitu..mcm paham2 jer dia dah nak kene matikan..huhuhuhuhu
Quote namirulmukminin 23-7-2015 01:52 PM
Ada sekor anjing kat porem ni plak, dah mapos beranak balik, dah mampos beranak balik... yg tu momod dah kasi pon tak jalan jugak..... ikat peranakan pon tak jalan jugak... nama dah macam2 nama dia pakai...

Dah kojol kena langgar, selang berapa minit je dengar dia menyalak balik... camano tu?
Quote clarizsa 23-7-2015 01:58 PM
erk... x comel... tp okla tu ade yg sggup bela pulak...
Quote lavaskincare 23-7-2015 02:01 PM
namirulmukminin replied at 23-7-2015 01:52 PM
Ada sekor anjing kat porem ni plak, dah mapos beranak balik, dah mampos beranak balik... yg tu momod ...

anak babi dah panas ka sampai mana thread lu sondol mintak simpati mod....??







Quote fifie_olin 23-7-2015 02:02 PM
suka dia dh ade tuan
Quote namirulmukminin 23-7-2015 02:04 PM
lavaskincare replied at 23-7-2015 02:01 PM
anak babi dah panas ka sampai mana thread lu sondol mintak simpati mod....??

Ooiittt... lu terasa ke?? Memang betul la lu ni anjing rupanya..

Anjing pondan... Pondan "skincare"..
Quote lavaskincare 23-7-2015 02:10 PM
namirulmukminin replied at 23-7-2015 02:04 PM
Ooiittt... lu terasa ke?? Memang betul la lu ni anjing rupanya..

Anj ...

alahai anak babi ni...

dah habis modal la tu sampai nick pun nak jadi modal..

loyer konon..




Quote namirulmukminin 23-7-2015 02:12 PM
lavaskincare replied at 23-7-2015 02:10 PM
alahai anak babi ni...

dah habis modal la tu sampai nick pun nak jadi modal..

Tau la ko pakai produk skincare nak bagi kurang bepeluh... Takut najis ko tu tekena kat org lain..

Ok.. menyalak lagi... menyalak puas2... Makin ko menyalak makin comey..
Quote lavaskincare 23-7-2015 02:17 PM
namirulmukminin replied at 23-7-2015 02:12 PM
Tau la ko pakai produk skincare nak bagi kurang bepeluh... Takut najis ko tu tekena kat org l ...

skincare nak bagi kurang berpeluh..??
bodoh amat lu ni...

loyer konon...




Lihat semua komen(40)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

15-6-2024 03:31 AM GMT+8 , Processed in 0.057987 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top