CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Kanak-Kanak 5 Tahun Dirogol Ketika Beli Ais

27-3-2015 02:11 PM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 17675| Komen: 155

Description: Pengadu Melihat Terdapat Kesan Darah Pada Kain Mangsa Dan Ibu Saudara Pengadu Kemudian Membuka Kain Yang Dipakai Kanak-Kanak Itu Sebelum Melihat Kemaluannya Berdarah.
Kanak-Kanak 5 Tahun Dirogol Ketika Beli Ais

Gambar hiasan


KOTA BHARU - Seorang kanak-kanak perempuan berusia lima tahun menempuh saat tragis dalam hidupnya apabila dirogol seorang lelaki tidak dikenali ketika keluar membeli ais di kedai tidak jauh dari rumah, di Kampung Pauh 2, Banggu, di sini.

Kejadian Selasa lalu itu disedari pengadu iaitu sepupu mangsa yang berusia 22 tahun ketika dia berada di rumah dan mangsa pulang dalam keadaan menangis serta mengadu kesakitan, pada jam 1.30 petang.

Pengadu melihat terdapat kesan darah pada kain mangsa dan ibu saudara pengadu kemudian membuka kain yang dipakai kanak-kanak itu sebelum melihat kemaluannya berdarah.

Apabila ditanyakan kepada sepupunya itu, mangsa memberitahu, semasa dia pergi ke kedai untuk membeli ais, tiba-tiba dangan seorang lelaki mengajaknya pulang dan dia menaiki motosikal bersama lelaki tersebut. Suspek kemudian membawa dia ke dalam hutan dan merogolnya.

Ketua Polis daerah, Asisten Komisioner Rohaimi Md Isa ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan dan meminta bantuan daripada masyarakat setempat untuk menyalurkan maklumat dalam usaha mengesan suspek.

“Kami amat-amat memerlukan bantuan orang awam kerana suspek masih bebas dan usaha mengesannya sedang giat dijalankan.

“Saya juga menasihatkan kepada ibu bapa atau penjaga supaya tidak membiarkan anak-anak kecil tanpa pengawasan orang dewasa bagi mengelak sebarang perlakuan jenayah seperti ini berlaku,” katanya.

13

Bagus
14

Marah
4

Terkejut
8

Sedih
18

Lawak
6

Bosan

Friends Rank (63 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote perang_candu 26-3-2015 09:53 PM
nate bewok punyo jate
Quote nur_firdaus 26-3-2015 09:57 PM
sakit ati baca...bodo punya perogol...
Quote ib-instaforex 26-3-2015 09:57 PM
cian kat budak ni..perogol ni patut direjam sampai mati..baru tiada orang nak tiru perangai jate ni
Quote nebulagazer 26-3-2015 09:57 PM
5thn g beli ais
Quote nebulagazer 26-3-2015 09:58 PM
Moga berkulat gugur la totey mamat gile tu
Quote fire_place 26-3-2015 10:01 PM
Mcmne 5 tahun keluar beli ais?? Anak aku yg 5 tahun nak main pun masih berteman.sambil lewa sgt.yg suruh beli.ais tu xda akal gakny..xkena rogol pun 5 tahun lintas jln main terjah je.
Quote HOHA 26-3-2015 10:02 PM
tak takut hudud ke jate klate ni.?
Quote TuntungReturn 26-3-2015 10:09 PM
pntai timur? pesal bnyk pelik2??
Quote dani-rox 26-3-2015 10:10 PM
kalo tidak berjaya dijumpai, semoga si perogol tu dilenyek treler la hendaknya.
Quote mikasa 26-3-2015 10:16 PM
fire_place replied at 26-3-2015 10:01 PM
Mcmne 5 tahun keluar beli ais?? Anak aku yg 5 tahun nak main pun masih berteman.sambil lewa sgt.yg s ...

Tak boleh compare cam tu kak

tgok taraf hidupla.umah akak ada peti ais. Umah dia ada ker..kalau ada mungkin x cukup nak buat ais..anak org miskin..mungkin umur 5 taun dah tolong mak ayah kat kebun atau apa.

Quote sapp73 26-3-2015 10:20 PM
Bagero punya jantan...
Quote Maideen. 26-3-2015 10:24 PM
Kita harap ada lah 4 saksi yang layak..........
Quote fire_place 26-3-2015 10:25 PM
mikasa replied at 26-3-2015 10:16 PM
Tak boleh compare cam tu kak

tgok taraf hidupla.umah akak ada peti ais. Umah dia ada ker..kalau ...

Bukan nak compare..tp bg aku..
Xkira kau miskin ke x..

Coz aku miskin dlu.xda kenderaan langsung.mak ibu tunggal.tp xpernah mak aku suruh aku atau akak aku pg mana2 sdiri.mesti bteman..nak pg mengaji rumah dekat pun Berhantar. ntah lah.

Yg ptg mmg patut hudud dipercepatkn kat kelantan..moga perogol mati kena Lenyek.
Quote alieyrina 26-3-2015 10:32 PM
Elokla hudud kat klantan nih...lg teruk pd ummah yg mkn babi dah perangai sekoq2  
Quote Changa 26-3-2015 10:34 PM
ini la bahana hukum hudud pas kan sis??
Quote KumbangPolkaDot 26-3-2015 10:36 PM
bodo punya jantan..ngan bebudak je ko mampu loser
Quote batu kikir 26-3-2015 10:36 PM
Kalau PAS PIS PUS gagal menghukum (mengikut Hudud) si barwa tu........maka apa yang dicakap selama ini "hukum Allah" tu sebenarnya hukum buatan manusia parti cap bulan.
Quote cupu 26-3-2015 10:37 PM
mcm susah jer nak cari..mak dan mak sedara apa la suh bdk 5thn gi beli ais..last2anak jd mangsa.ank aku 6thn nak suh gi brg keda dpan umh pun xharap..aisey..nak padankan muka kesian jgk..

yg jantan sangap bahlol gila tu harap2dpt balasan setimpal.dilaknat dunia akhirat
Quote lavabutang 26-3-2015 10:49 PM
dapat tangkap kasi bakar terus..

Lihat semua komen(155)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

16-4-2024 08:14 AM GMT+8 , Processed in 0.061211 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top