CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Sudah Rogol Lagi Mengaku Tidak Bersalah

8-7-2014 02:40 PM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 6506| Komen: 20

Description: Dakwaan Terhadap Tertuduh Dibuat Mengikut Seksyen 376(1) Kanun Keseksaan Yang Memperuntukkan Hukuman Penjara Yang Boleh Sampai 20 Tahun Dan Boleh Dikenakan Sebat, Jika Sabit Kesalahan.
KOTA BHARU - Seorang buruh yang didakwa merogol remaja berusia 14 tahun di sebuah rumah di Kampung Paloh Rawo, Machang, mengaku tidak salah di mahkamah sesyen di sini, semalam.   

Tertuduh, Muhamad Rusydi Buliamin, 21, didakwa merogol mangsa yang berusia 14 tahun empat bulan di dalam bilik sebuah rumah di kampung berkenaan antara jam 1 sehingga 2.30 pagi, 1 Jun 2011.


Muka perogol


Dakwaan terhadap tertuduh dibuat mengikut Seksyen 376(1) Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara yang boleh sampai 20 tahun dan boleh dikenakan sebat, jika sabit kesalahan.

Pada prosiding itu, Timbalan Pendakwa Raya negeri, Intan Nur Hilwani Mat Rifin memohon penangguhan untuk pengurusan kes. Pihak pendakwaan juga tidak menawarkan jaminan ke atas tertuduh.

Hakim, Mohd Yusof Yunus kemudian membenarkan kes ditangguhkan ke tarikh 7 Ogos depan dan tertuduh tidak dibenarkan diikat jamin.

Tertuduh ditahan pihak berkuasa pada 1 Julai 2014 susulan laporan polis yang dibuat oleh mangsa. Tertuduh tidak diwakili peguam pada prosiding itu.

3

Bagus

Marah
5

Terkejut
8

Sedih
4

Lawak
3

Bosan

Friends Rank (23 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote spiderman80 8-7-2014 01:29 PM
Mungkin dia tak memancut kut... Tu pasal dia berani nafi.
Quote setia00 8-7-2014 01:31 PM
Quote otai_g 8-7-2014 01:33 PM
hhehehe masuk jail kena sula balik.

welcome bebeh ;-)
Quote HaifaHanna 8-7-2014 01:36 PM
Ade ke org nk ngaku buat salah................................
Lg-lg kalo dh tau hukuman nye sebat montot.......................................
Quote fifie_olin 8-7-2014 02:09 PM
suka sama suka kaaa
Quote ryshaNur 8-7-2014 02:41 PM
dia tak mengaku salah & minta dibicarakan
nanti sepanjang prosiding habis semua benda dicerita
malu rasanya nak dengar kan @PulutDereyan
Quote fatehana 8-7-2014 02:45 PM
lain kali kalau nak berzina sekalipun gielah cari yg sebaya
nie gie cari budak sekolah
mmg hazab ler belakang tu kena libas
benda dah salah hadap ajelah
Quote izabellemylia 8-7-2014 02:58 PM
gegeh nak jugak bebudak sekolah yg baru nak naik...kesian budak tu..
Quote mrak78 8-7-2014 03:06 PM
klate lagiiii..........
Quote kentel 8-7-2014 03:26 PM
apelah salah ummah surambi mukahhhh
Quote Perutkaembong 8-7-2014 03:27 PM
makin islamik makin menjadi....dari berperang militan kat syria tuh...elok lah perangi caprut2 di negeri sendiri
Quote penari 8-7-2014 03:28 PM
set kelate suka merogol
Quote PulutDereyan 8-7-2014 04:26 PM
ryshaNur posted on 8-7-2014 02:41 PM
dia tak mengaku salah & minta dibicarakan
nanti sepanjang prosiding habis semua benda dicerita
mal ...

kalo betoi salah baik ngaku ler..
kang dh le suma benda citer..
detail plak tu.. siap kena sebut lagi menda apa segala..
misti masa tu baru nyesal xbawak topeng..

Quote shamsadis 8-7-2014 05:05 PM
aku dah hagak dah mat budu punya kerja nie
Quote sigila 8-7-2014 05:09 PM
Btul ker dia rogol
Quote enchikfitz 8-7-2014 05:27 PM
Don't drop ur soap dude..or else
Quote delcol87 9-7-2014 08:56 AM
bkn rogol ni bodoh, ni suka sme suka, dah bwh umo mmg rogolla jdinya.. klau psal rogol
bunuh kt klate bru msuk paper, klau bnda baik xmsuk paper plak..
Quote atekome 9-7-2014 08:59 AM
Mgkin nie ske sama ske..bg die rogol tu kalo paksa dan ade tampar mnampar so sbb tu die tk kate rogol..die tk tahu yg bwh umo 18thn tu ske or tak ttp d katakn mrogol..hehe
Quote c===8 9-7-2014 09:10 AM
delcol87 posted on 9-7-2014 08:56 AM
bkn rogol ni bodoh, ni suka sme suka, dah bwh umo mmg rogolla jdinya.. klau psal rogol
bunuh kt kla ...

relax lah abe

kikiki

Lihat semua komen(20)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

23-5-2024 11:01 AM GMT+8 , Processed in 0.085942 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top