CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

2 Ditahan Menyamar & Merogol!

17-9-2013 09:40 AM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 14019| Komen: 67

Description: Gombak 17 Sept - Keseronokan Dua Penyangak Yang Menyamar Polis Untuk Menyamun Dan Merogol Seorang Pelajar Kolej Swasta Tidak Berpanjangan Apabila Mereka Diberkas Ketika Beristirahat Di Rumah Masing-Ma ...

DUA lelaki disyaki menyamar polis diberkas awal pagi semalam bagi membantu siasatan kes samun dan rogol pelajar kolej di Rawang kelmarin

GOMBAK 17 Sept - Keseronokan dua penyangak yang menyamar polis untuk menyamun dan merogol seorang pelajar kolej swasta tidak berpanjangan apabila mereka diberkas ketika beristirahat di rumah masing-masing di Taman Kenanga, Rawang dekat sini kelmarin.

Kejadian pukul 6 petang itu berlaku apabila mangsa dan rakan lelakinya menyewa sebuah bilik di sebuah hotel bajet di sekitar Rawang sebelum 'diserbu' oleh dua suspek berusia 25 dan 37 tahun. Salah seorang suspek bekerja sebagai pengawal keselamatan.

Seorang suspek kemudian membawa rakan lelaki mangsa keluar dari bilik sebelum mengugut untuk membawa rakan wanitanya ke balai polis atas kesalahan maksiat.

5

Bagus
2

Marah
2

Terkejut
2

Sedih
6

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (19 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote tongkatwaran75 17-9-2013 04:48 AM
Tragedi hitam hotel bajet


ABDUL Rahim (tengah) menyoal suspek yang dipercayai terbabit kes samun dan rogol.

Gombak, 17 Sept : Tindakan seorang remaja perempuan berusia 18 tahun bertemu dengan teman lelakinya di sebuah hotel bajet di Rawang mengundang padah apabila dia menjadi mangsa samun dan rogol dua lelaki yang menyamar sebagai anggota polis.

Malah, teman lelakinya 20-an turut menyerahkan RM500 dan telefon bimbit sebagai syarat mereka berdua tidak dibawa ke balai polis selepas diperdaya dua lelaki terbabit.

Dalam kejadian jam 6 petang, Sabtu lalu, remaja perempuan terbabit yang juga penuntut sebuah institusi pengajian tinggi swasta (IPTS) di Rawang mengharungi detik hitam selepas dirogol bergilir-gilir oleh suspek yang mendakwa mereka anggota polis.

Bagaimanapun, perbuatan jijik suspek masing-masing berusia 25 dan 37 tahun itu tidak bertahan lama apabila Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Gombak diketuai Asisten Superintendan Syed Azam Mohd menahan suspek di pondok pengawal tapak projek Lebuhraya Serendah Taman Setia, Batu 16 Rawang jam 2.30 pagi semalam.

Ketua Polis Daerah Asisten Komisioner Abdul Rahim Abdullah berkata, ketika kejadian itu, suspek datang ke bilik hotel mangsa dan mengaku mereka anggota polis serta menuduh mangsa melakukan perbuatan maksiat.
Quote munchkin 17-9-2013 04:53 AM
Syabas polis... Kurang ajar betul...sebat je mereka ni!
Quote tongkatwaran75 17-9-2013 05:09 AM
yg mangsa pun salah...
buat maksiat lagik...
Quote shernazz 17-9-2013 05:13 AM
nk projek kecik2an
dpt projek besar, gilir2 plak tu
Quote Al-Patih 17-9-2013 05:16 AM
Gombak, 17 Sept : Tindakan seorang remaja perempuan berusia 18 tahun bertemu dengan teman lelakinya di sebuah hotel bajet di Rawang mengundang padah apabila dia menjadi mangsa samun dan rogol dua lelaki yang menyamar sebagai anggota polis.

memang cari nahas ....
Quote tongkatwaran75 17-9-2013 07:38 AM
shernazz posted on 17-9-2013 05:13 AM
nk projek kecik2an
dpt projek besar, gilir2 plak tu

pastu kena gilir2 belasah...
Quote ummiy 17-9-2013 07:45 AM
sendiri cari pasal..
Quote yipun_78 17-9-2013 07:47 AM


mau x kene belasah sbb nyamar jd polis kan?
Quote yipun_78 17-9-2013 07:48 AM
tongkatwaran75 posted on 17-9-2013 04:48 AM
Tragedi hitam hotel bajet




sorry i xde rasa kesian pada mangsa yg dirogol bergilir2 tu... dah mmg niat nak bermaksiat kan? so terima je 'pakej' yg datang tu dgn kaki yg terbuka....
Quote PICes_Boy 17-9-2013 07:52 AM
woo tak pasal2 dikendurikan besar besaran..huhuhu..naya btoi...
Quote mr_crab 17-9-2013 07:58 AM
seronok la pompuan tu merasa 2 skaligus
Quote lavajeans 17-9-2013 08:05 AM
Pakwe dia mesti ada kena mengena sama...
Quote inai_Djari 17-9-2013 08:11 AM
emm tak pasal2 cukup 9 bln nnt kalau dpt bb xtau mane 1 bapaknya..pakwe mmg lari dah dr bertanggungjawab..adehhh
Quote abas8888 17-9-2013 08:21 AM
kalau kes rogol biasanya akan dicuci... tgk mereka ni macam cuba lari semasa cuba ditahan di tapak projek..belemuih aihhh...
Quote gaara_X 17-9-2013 08:58 AM
orang cam nie mmg bahaya....
Quote DeMax 17-9-2013 09:10 AM
tongkatwaran75 posted on 17-9-2013 05:09 AM
yg mangsa pun salah...
buat maksiat lagik...

Dah ketentuan Allah..endless possibilities
Quote dr.R 17-9-2013 09:14 AM
Tengok gambar 1 tu macam totey lelaki tu terdedah, gambar 2 polis tolong zipkan? ke tu pouch?
Last edited by dr.R on 17-9-2013 09:15 AM

Quote nicuya 17-9-2013 09:37 AM
yess!! pdn muka dh kne tangkap..kurg la sket pnjenayah rogol...syabas seme..
Quote ell768 17-9-2013 09:42 AM
merasa laaa...

Lihat semua komen(67)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

22-6-2024 04:54 AM GMT+8 , Processed in 0.051142 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top