CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

1234Next
Return to list New
View: 9199|Reply: 67

[Tempatan] {2}Tragedi hotel bajet:2 ditahan nyamar & merogol-video post 67#

[Copy link]
Post time 17-9-2013 04:20 AM | Show all posts |Read mode

DUA lelaki disyaki menyamar polis diberkas awal pagi semalam bagi membantu siasatan kes samun dan rogol pelajar kolej di Rawang kelmarin

GOMBAK 17 Sept - Keseronokan dua penyangak yang menyamar polis untuk menyamun dan merogol seorang pelajar kolej swasta tidak berpanjangan apabila mereka diberkas ketika beristirahat di rumah masing-masing di Taman Kenanga, Rawang dekat sini kelmarin.

Kejadian pukul 6 petang itu berlaku apabila mangsa dan rakan lelakinya menyewa sebuah bilik di sebuah hotel bajet di sekitar Rawang sebelum 'diserbu' oleh dua suspek berusia 25 dan 37 tahun. Salah seorang suspek bekerja sebagai pengawal keselamatan.

Seorang suspek kemudian membawa rakan lelaki mangsa keluar dari bilik sebelum mengugut untuk membawa rakan wanitanya ke balai polis atas kesalahan maksiat.

kosmo

p/s mcm kena belasah  jer...



Last edited by tongkatwaran75 on 18-9-2013 03:54 AM

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 17-9-2013 04:48 AM | Show all posts
Tragedi hitam hotel bajet


ABDUL Rahim (tengah) menyoal suspek yang dipercayai terbabit kes samun dan rogol.

Gombak, 17 Sept : Tindakan seorang remaja perempuan berusia 18 tahun bertemu dengan teman lelakinya di sebuah hotel bajet di Rawang mengundang padah apabila dia menjadi mangsa samun dan rogol dua lelaki yang menyamar sebagai anggota polis.

Malah, teman lelakinya 20-an turut menyerahkan RM500 dan telefon bimbit sebagai syarat mereka berdua tidak dibawa ke balai polis selepas diperdaya dua lelaki terbabit.

Dalam kejadian jam 6 petang, Sabtu lalu, remaja perempuan terbabit yang juga penuntut sebuah institusi pengajian tinggi swasta (IPTS) di Rawang mengharungi detik hitam selepas dirogol bergilir-gilir oleh suspek yang mendakwa mereka anggota polis.

Bagaimanapun, perbuatan jijik suspek masing-masing berusia 25 dan 37 tahun itu tidak bertahan lama apabila Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Gombak diketuai Asisten Superintendan Syed Azam Mohd menahan suspek di pondok pengawal tapak projek Lebuhraya Serendah Taman Setia, Batu 16 Rawang jam 2.30 pagi semalam.

Ketua Polis Daerah Asisten Komisioner Abdul Rahim Abdullah berkata, ketika kejadian itu, suspek datang ke bilik hotel mangsa dan mengaku mereka anggota polis serta menuduh mangsa melakukan perbuatan maksiat.
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2013 04:53 AM | Show all posts
Syabas polis... Kurang ajar betul...sebat je mereka ni!
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 17-9-2013 05:09 AM | Show all posts
yg mangsa pun salah...
buat maksiat lagik...
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2013 05:13 AM | Show all posts
nk projek kecik2an
dpt projek besar, gilir2 plak tu
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2013 05:16 AM | Show all posts
Gombak, 17 Sept : Tindakan seorang remaja perempuan berusia 18 tahun bertemu dengan teman lelakinya di sebuah hotel bajet di Rawang mengundang padah apabila dia menjadi mangsa samun dan rogol dua lelaki yang menyamar sebagai anggota polis.

memang cari nahas ....
Reply

Use magic Report

Follow Us
 Author| Post time 17-9-2013 07:38 AM | Show all posts
shernazz posted on 17-9-2013 05:13 AM
nk projek kecik2an
dpt projek besar, gilir2 plak tu

pastu kena gilir2 belasah...
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2013 07:45 AM | Show all posts
sendiri cari pasal..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-9-2013 07:47 AM | Show all posts


mau x kene belasah sbb nyamar jd polis kan?
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2013 07:48 AM | Show all posts
tongkatwaran75 posted on 17-9-2013 04:48 AM
Tragedi hitam hotel bajet




sorry i xde rasa kesian pada mangsa yg dirogol bergilir2 tu... dah mmg niat nak bermaksiat kan? so terima je 'pakej' yg datang tu dgn kaki yg terbuka....
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2013 07:52 AM | Show all posts
woo tak pasal2 dikendurikan besar besaran..huhuhu..naya btoi...
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2013 07:58 AM | Show all posts
seronok la pompuan tu merasa 2 skaligus
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2013 08:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Pakwe dia mesti ada kena mengena sama...
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2013 08:11 AM | Show all posts
emm tak pasal2 cukup 9 bln nnt kalau dpt bb xtau mane 1 bapaknya..pakwe mmg lari dah dr bertanggungjawab..adehhh
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2013 08:21 AM | Show all posts
kalau kes rogol biasanya akan dicuci... tgk mereka ni macam cuba lari semasa cuba ditahan di tapak projek..belemuih aihhh...
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2013 08:58 AM | Show all posts
orang cam nie mmg bahaya....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-9-2013 09:10 AM | Show all posts
tongkatwaran75 posted on 17-9-2013 05:09 AM
yg mangsa pun salah...
buat maksiat lagik...

Dah ketentuan Allah..endless possibilities
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2013 09:14 AM | Show all posts
Tengok gambar 1 tu macam totey lelaki tu terdedah, gambar 2 polis tolong zipkan? ke tu pouch?
Last edited by dr.R on 17-9-2013 09:15 AM

Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2013 09:37 AM | Show all posts
yess!! pdn muka dh kne tangkap..kurg la sket pnjenayah rogol...syabas seme..
Reply

Use magic Report

Post time 17-9-2013 09:42 AM | Show all posts
merasa laaa...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

15-7-2024 01:45 AM GMT+8 , Processed in 0.454906 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list