CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Hot Topic Lihat artikel

Remaja Rogol Ibu Ketika Mabuk Di Cheras

20-8-2014 06:08 PM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 31366| Komen: 201

Description: Seorang Ibu Mendakwa Dirogol Anaknya Yang Berusia 15 Tahun Di Rumahnya Di Taman Oug, Cheras Di Sini Awal Pagi Ini.


Remaja rogol ibu ketika mabuk

KUALA LUMPUR 20 Ogos - Seorang ibu mendakwa dirogol anaknya yang berusia 15 tahun di rumahnya di Taman OUG, Cheras di sini awal pagi ini.


Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur, Asisten Komisioner Khairi Ahrasa berkata, kejadian kira-kira pukul 2 pagi itu berlaku selepas ibunya yang berusia 44 tahun pulang dari kerja dalam keadaan mabuk telah tersalah memasuki bilik. 
3

Bagus
4

Marah
3

Terkejut
2

Sedih
1

Lawak
4

Bosan

Friends Rank (17 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote famri7 20-8-2014 02:11 PM
Adakah set2 meleis urban pprt? Selayaknya cash!
Quote kelip2_07 20-8-2014 02:11 PM
dh nk kiamat gamaknye..mak sndiri yg kuarkan ko dr lubang tu pn ko blh tala

xkisah la ape bangsa skalipn..
Quote famri7 20-8-2014 02:13 PM
kelip2_07 posted on 20-8-2014 02:11 PM
dh nk kiamat gamaknye..mak sndiri yg kuarkan ko dr lubang tu pn ko blh tala

xkisah la ape  ...

Dari lubang itu dia kluar,ke lubang itu jugaklah dia kembali...
Quote finesse 20-8-2014 02:13 PM
Lol kegilaan..
Quote Johnyblaze87 20-8-2014 02:14 PM
Mak balik kerja 2am? Pastu mak mabuk? Mak kerja apa nih? Umur 44. Pelik.
Quote enchikfitz 20-8-2014 02:16 PM
Mak aihhhhhh....giler apa?
Quote harkktuih 20-8-2014 02:17 PM
mak balik keje > 2 pagi > mabuk > salah masuk bilik????
Quote kelip2_07 20-8-2014 02:17 PM
famri7 posted on 20-8-2014 02:13 PM
Dari lubang itu dia kluar,ke lubang itu jugaklah dia kembali...

gilo ...
Quote sixret 20-8-2014 02:18 PM
Jelaskan kenapa arak, dadah, seks luar nikah( tak kisahlah dengan lelaki atau perempuan), judi diharamkan oleh Allah?

Terlalu byk kejahatan luar dan dalam dugaan disebabkan perkara2 haram ni.
Quote sixret 20-8-2014 02:19 PM
famri7 posted on 20-8-2014 02:13 PM
Dari lubang itu dia kluar,ke lubang itu jugaklah dia kembali...

Innalillahiwainnalillahirojiun.
Quote naina 20-8-2014 02:21 PM
Mknanya anak merogol mak secara sedarlah yerr
eeii sanggup si anak
igtkn anak yg mabuk
Quote tumpanglalu74 20-8-2014 02:21 PM
famri7 posted on 20-8-2014 02:13 PM
Dari lubang itu dia kluar,ke lubang itu jugaklah dia kembali...

Regretfully..
Quote kukulangau 20-8-2014 02:22 PM
aduhh kenapa lah aku bukak thread ni
Quote mrseller 20-8-2014 02:24 PM
Mak mabuk?? Awal pagi?silap bilik? Anak byk tgk citer incest nih
Quote mattzzx 20-8-2014 02:25 PM

"Wanita itu tidar sedar masuk ke bilik anaknya dan lebih kurang dua atau tiga jam kemudian dia tersedar dan melihat anak lelakinya dalam keadaan bogel berada di atas tubuhnya. Difahamkan, pelajar itu sedang melihat gambar lucah dalam telefon bimbitnya sebelum secara kebetulan didatangi ibunya yang sedang mabuk," katanya.


>>Nafsu tak kenal siapa mangsa...yang penting hawa nafsu dipuaskan ..kebetulan anak sedang stim melihat gambar lucah....org mengantuk disorongkan bantal....
Last edited by mattzzx on 20-8-2014 03:46 PM

Quote dragger 20-8-2014 02:25 PM
len macam... sungguh kurius
Quote shernazz 20-8-2014 02:26 PM
Ayat ni btol ke x
Wartawan cite ape neh
Mak.mabuk ke anak yg mabuk?
Quote voiletiris 20-8-2014 02:26 PM
Johnyblaze87 posted on 20-8-2014 02:14 PM
Mak balik kerja 2am? Pastu mak mabuk? Mak kerja apa nih? Umur 44. Pelik.

dlm keadaan mabuk tu kau org leh byg kan .ada yg terlodeh..terbuka tu yg membuat anak nya ghairah..dan tak fikir pjg.ikut nafsu..anyway bapa budak tu kat mana?
Quote kuya 20-8-2014 02:26 PM
mabuk pun boleh sedar kena rogol..

Lihat semua komen(201)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

24-6-2024 04:09 PM GMT+8 , Processed in 0.056789 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top