CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Hot Topic Lihat artikel

Tidak Jadi Rogol Walaupun Sudah Dibogelkan

4-9-2014 05:45 PM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 20849| Komen: 110

Description: Dalam Kejadian Jam 10 Malam Kelmarin, Suspek Yang Berusia 20-An Sebaliknya Meminta Maaf, Selain Membantu Mangsa Memakai Semula Jubah Yang Sebelum Itu Ditanggalkan.
Tidak Jadi Rogol Walaupun Sudah Dibogelkan


Kuala Lumpur: Seorang lelaki yang sudah membogelkan rakan sekelasnya membatalkan niat memperkosa mangsa sejurus diberikan ‘tazkirah’ berhubung dosa besar bakal ditanggung.

Dalam kejadian jam 10 malam kelmarin, suspek yang berusia 20-an sebaliknya meminta maaf, selain membantu mangsa memakai semula jubah yang sebelum itu ditanggalkan.

Sumber polis berkata, kejadian bermula apabila mangsa tertinggal Mykad di dalam kereta suspek yang dinaiki sebaik mangsa pulang dari menghadiri kelas di sebuah kolej swasta di Cheras.

Menurutnya, mangsa yang berusia 23 tahun itu kemudian menghubungi suspek dan meminta Mykad itu dihantar kembali kepadanya.

“Bagaimanapun, mangsa diminta berjumpa di restoran berdekatan untuk mengambil semula Mykad itu sejam kemudian.

“Sebaik berjumpa dengan lelaki itu, suspek memberi alasan Mykad mangsa tertinggal di dalam bilik hotel. Dia kemudian meminta mangsa mengikutnya hingga bilik hotel berkenaan,” katanya.

Dia berkata, mangsa bagaimanapun ditolak ke atas katil sebelum cuba diperkosa.

12

Bagus
10

Marah
5

Terkejut
12

Sedih
8

Lawak
15

Bosan

Friends Rank (62 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote nalis 4-9-2014 08:20 AM
Buat laporan polis x?
Quote GhostWalking 4-9-2014 08:27 AM
nalis posted on 4-9-2014 12:20 AM
Buat laporan polis x?

Buat la tu sbb laporan polis tuh
Quote rosasa 4-9-2014 08:29 AM
soalan bimbo..yang perempuan tu lurus sangat ikut masuk hotel tu apasal? tak leh tunggu bawah atau kat lobi je ke? ic je kot..bukan tong gas nak angkut sama2 turun
Quote annehuda 4-9-2014 08:33 AM
wah senang sangat ye nk membukak jubah pompuan tu smpi terbogel gitu. aku ingatkn terselak je
Quote xtahumenahu 4-9-2014 08:34 AM
soalan seterusnya....mengapakah mangsa menaiki kereta suspek in the first place?boypren kah?
Quote DeMax 4-9-2014 08:37 AM
xtahumenahu posted on 4-9-2014 08:34 AM
soalan seterusnya....mengapakah mangsa menaiki kereta suspek in the first place?boypren kah?

Soalan maut..kena minta bantuan ISIL ni..jihad seks tak kesampaian
Quote gaara_X 4-9-2014 08:37 AM
moga diberi hidayah kepada mamat nie....
Quote Jagendas 4-9-2014 08:45 AM
nasib tazkirah
kalau dihiris anu mamat tu
tak ke naya
Quote Simunggu 4-9-2014 08:46 AM
jenis yg makan saman...
Quote chinta89 4-9-2014 08:52 AM
rosasa posted on 4-9-2014 08:29 AM
soalan bimbo..yang perempuan tu lurus sangat ikut masuk hotel tu apasal? tak leh tunggu bawah atau k ...

bodoh sikit kan? sampai naik hotelllll...
Quote lavasyawal 4-9-2014 08:55 AM
la hai...dah kasi bogel..boh aje la..

tazkirah esuk2 boleh ikut..



Quote fatehana 4-9-2014 08:56 AM
perlu ke naik smp ke hotel mangsa ni
Quote shida81 4-9-2014 08:58 AM
Pompuan tu x terfikir mmber tu sanggup wat camtu... rasenya...klu ak pun.... da mmber kot x kn ko nk wat elok kt ak... lain la br kenal harusla x ikut..... scary btul dunia skang ni.... kawan2 sedara mara smua x leh percaya
Quote sueism 4-9-2014 08:59 AM
Menurutnya, mangsa yang berusia 23 tahun itu kemudian menghubungi suspek dan meminta Mykad itu dihantar kembali kepadanya.

“Bagaimanapun, mangsa diminta berjumpa di restoran berdekatan untuk mengambil semula Mykad itu sejam kemudian.

“Sebaik berjumpa dengan lelaki itu, suspek memberi alasan Mykad mangsa tertinggal di dalam bilik hotel. Dia kemudian meminta mangsa mengikutnya hingga bilik hotel berkenaan,” katanya.

Dia berkata, mangsa bagaimanapun ditolak ke atas katil sebelum cuba diperkosa.


pening baca my card jumpa , pulang kan my card then mycard
Quote Tok_Batin 4-9-2014 09:06 AM


Approximately 2/3 of rapes were committed by someone known to the victim.1
73% of sexual assaults were perpetrated by a non-stranger.1
38% of rapists are a friend or acquaintance.1
28% are an intimate.1
7% are a relative.1

https://www.rainn.org/get-inform ... l-assault-offenders
Quote iwan007 4-9-2014 09:06 AM
lavasyawal posted on 4-9-2014 08:55 AM
la hai...dah kasi bogel..boh aje la..

tazkirah esuk2 boleh ikut..

wow rakusnya ko nie... kena la foreplay dulu..

iols syak pompuan ni kasi tazkirah ala2 ustazah siti nor bahiyah mahmood..

"janganlah engkau rogol saya, sesungguhnya amat berdosa besar lah berbuatan engkau ini, maniskan iman, maniskan senyuman"



Quote nebulagazer 4-9-2014 09:10 AM
Jantan tu tlg pakaikan blk jubah????
Pastu ustaz tgk je
Apa kah kebangangan ini
Pompuan gedik tu oku tadek tgn kah?
:Q:Q
Quote lavasyawal 4-9-2014 09:11 AM
iwan007 posted on 4-9-2014 09:06 AM
wow rakusnya ko nie... kena la foreplay dulu..

iols syak pompuan ni kasi tazkirah ala2 ustaza ...

nak foreplay dgn awek la...

nak rogol boh cepat2 pastu blah la...


Quote nobito 4-9-2014 09:38 AM
Time dah telanjang baru nak bagi tazkirah...lebih afdol agaknye

Lihat semua komen(110)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

18-6-2024 11:58 PM GMT+8 , Processed in 0.057218 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top