CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 3592|Reply: 20

[Jenayah] Sudah rogol lagi mengaku tidak bersalah

[Copy link]
Post time 8-7-2014 01:11 PM | Show all posts |Read mode
KOTA BHARU - Seorang buruh yang didakwa merogol remaja berusia 14 tahun di sebuah rumah di Kampung Paloh Rawo, Machang, mengaku tidak salah di mahkamah sesyen di sini, semalam.   

Tertuduh, Muhamad Rusydi Buliamin, 21, didakwa merogol mangsa yang berusia 14 tahun empat bulan di dalam bilik sebuah rumah di kampung berkenaan antara jam 1 sehingga 2.30 pagi, 1 Jun 2011.


Muka perogol


Dakwaan terhadap tertuduh dibuat mengikut Seksyen 376(1) Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara yang boleh sampai 20 tahun dan boleh dikenakan sebat, jika sabit kesalahan.

Pada prosiding itu, Timbalan Pendakwa Raya negeri, Intan Nur Hilwani Mat Rifin memohon penangguhan untuk pengurusan kes. Pihak pendakwaan juga tidak menawarkan jaminan ke atas tertuduh.

Hakim, Mohd Yusof Yunus kemudian membenarkan kes ditangguhkan ke tarikh 7 Ogos depan dan tertuduh tidak dibenarkan diikat jamin.

Tertuduh ditahan pihak berkuasa pada 1 Julai 2014 susulan laporan polis yang dibuat oleh mangsa. Tertuduh tidak diwakili peguam pada prosiding itu.

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-7-2014 01:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Mungkin dia tak memancut kut... Tu pasal dia berani nafi.
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2014 01:31 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2014 01:33 PM | Show all posts
hhehehe masuk jail kena sula balik.

welcome bebeh ;-)
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2014 01:36 PM | Show all posts
Ade ke org nk ngaku buat salah................................
Lg-lg kalo dh tau hukuman nye sebat montot.......................................
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2014 02:09 PM | Show all posts
suka sama suka kaaa
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 8-7-2014 02:41 PM | Show all posts
dia tak mengaku salah & minta dibicarakan
nanti sepanjang prosiding habis semua benda dicerita
malu rasanya nak dengar kan @PulutDereyan
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2014 02:45 PM | Show all posts
lain kali kalau nak berzina sekalipun gielah cari yg sebaya
nie gie cari budak sekolah
mmg hazab ler belakang tu kena libas
benda dah salah hadap ajelah
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-7-2014 02:58 PM | Show all posts
gegeh nak jugak bebudak sekolah yg baru nak naik...kesian budak tu..
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2014 03:06 PM | Show all posts
klate lagiiii..........
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2014 03:26 PM | Show all posts
apelah salah ummah surambi mukahhhh
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2014 03:27 PM | Show all posts
makin islamik makin menjadi....dari berperang militan kat syria tuh...elok lah perangi caprut2 di negeri sendiri
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2014 03:28 PM | Show all posts
set kelate suka merogol
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2014 04:26 PM | Show all posts
ryshaNur posted on 8-7-2014 02:41 PM
dia tak mengaku salah & minta dibicarakan
nanti sepanjang prosiding habis semua benda dicerita
mal ...

kalo betoi salah baik ngaku ler..
kang dh le suma benda citer..
detail plak tu.. siap kena sebut lagi menda apa segala..
misti masa tu baru nyesal xbawak topeng..

Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2014 05:05 PM | Show all posts
aku dah hagak dah mat budu punya kerja nie
Reply

Use magic Report

Post time 8-7-2014 05:09 PM | Show all posts
Btul ker dia rogol
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-7-2014 05:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Don't drop ur soap dude..or else
Reply

Use magic Report

Post time 9-7-2014 08:56 AM | Show all posts
bkn rogol ni bodoh, ni suka sme suka, dah bwh umo mmg rogolla jdinya.. klau psal rogol
bunuh kt klate bru msuk paper, klau bnda baik xmsuk paper plak..
Reply

Use magic Report

Post time 9-7-2014 08:59 AM From the mobile phone | Show all posts
Mgkin nie ske sama ske..bg die rogol tu kalo paksa dan ade tampar mnampar so sbb tu die tk kate rogol..die tk tahu yg bwh umo 18thn tu ske or tak ttp d katakn mrogol..hehe
Reply

Use magic Report

Post time 9-7-2014 09:10 AM | Show all posts
delcol87 posted on 9-7-2014 08:56 AM
bkn rogol ni bodoh, ni suka sme suka, dah bwh umo mmg rogolla jdinya.. klau psal rogol
bunuh kt kla ...

relax lah abe

kikiki
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

14-6-2024 02:07 PM GMT+8 , Processed in 0.094187 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list