CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 14030|Reply: 155

[Jenayah] Kanak-kanak 5 tahun dirogol ketika beli ais

[Copy link]
Post time 26-3-2015 09:49 PM | Show all posts |Read mode
KOTA BHARU - Seorang kanak-kanak perempuan berusia lima tahun menempuh saat tragis dalam hidupnya apabila dirogol seorang lelaki tidak dikenali ketika keluar membeli ais di kedai tidak jauh dari rumah, di Kampung Pauh 2, Banggu, di sini.

Kejadian Selasa lalu itu disedari pengadu iaitu sepupu mangsa yang berusia 22 tahun ketika dia berada di rumah dan mangsa pulang dalam keadaan menangis serta mengadu kesakitan, pada jam 1.30 petang.

Pengadu melihat terdapat kesan darah pada kain mangsa dan ibu saudara pengadu kemudian membuka kain yang dipakai kanak-kanak itu sebelum melihat kemaluannya berdarah.

Apabila ditanyakan kepada sepupunya itu, mangsa memberitahu, semasa dia pergi ke kedai untuk membeli ais, tiba-tiba dangan seorang lelaki mengajaknya pulang dan dia menaiki motosikal bersama lelaki tersebut. Suspek kemudian membawa dia ke dalam hutan dan merogolnya.

Ketua Polis daerah, Asisten Komisioner Rohaimi Md Isa ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan dan meminta bantuan daripada masyarakat setempat untuk menyalurkan maklumat dalam usaha mengesan suspek.

“Kami amat-amat memerlukan bantuan orang awam kerana suspek masih bebas dan usaha mengesannya sedang giat dijalankan.

“Saya juga menasihatkan kepada ibu bapa atau penjaga supaya tidak membiarkan anak-anak kecil tanpa pengawasan orang dewasa bagi mengelak sebarang perlakuan jenayah seperti ini berlaku,” katanya.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 26-3-2015 09:53 PM | Show all posts
nate bewok punyo jate
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2015 09:57 PM | Show all posts
sakit ati baca...bodo punya perogol...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 26-3-2015 09:57 PM | Show all posts
cian kat budak ni..perogol ni patut direjam sampai mati..baru tiada orang nak tiru perangai jate ni
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2015 09:57 PM From the mobile phone | Show all posts
5thn g beli ais
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2015 09:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Moga berkulat gugur la totey mamat gile tu
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 26-3-2015 10:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcmne 5 tahun keluar beli ais?? Anak aku yg 5 tahun nak main pun masih berteman.sambil lewa sgt.yg suruh beli.ais tu xda akal gakny..xkena rogol pun 5 tahun lintas jln main terjah je.
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2015 10:02 PM | Show all posts
tak takut hudud ke jate klate ni.?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 26-3-2015 10:09 PM From the mobile phone | Show all posts
pntai timur? pesal bnyk pelik2??
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2015 10:10 PM | Show all posts
kalo tidak berjaya dijumpai, semoga si perogol tu dilenyek treler la hendaknya.
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2015 10:16 PM From the mobile phone | Show all posts
fire_place replied at 26-3-2015 10:01 PM
Mcmne 5 tahun keluar beli ais?? Anak aku yg 5 tahun nak main pun masih berteman.sambil lewa sgt.yg s ...

Tak boleh compare cam tu kak

tgok taraf hidupla.umah akak ada peti ais. Umah dia ada ker..kalau ada mungkin x cukup nak buat ais..anak org miskin..mungkin umur 5 taun dah tolong mak ayah kat kebun atau apa.

Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2015 10:20 PM | Show all posts
Bagero punya jantan...
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2015 10:24 PM | Show all posts
Kita harap ada lah 4 saksi yang layak..........
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2015 10:25 PM From the mobile phone | Show all posts
mikasa replied at 26-3-2015 10:16 PM
Tak boleh compare cam tu kak

tgok taraf hidupla.umah akak ada peti ais. Umah dia ada ker..kalau ...

Bukan nak compare..tp bg aku..
Xkira kau miskin ke x..

Coz aku miskin dlu.xda kenderaan langsung.mak ibu tunggal.tp xpernah mak aku suruh aku atau akak aku pg mana2 sdiri.mesti bteman..nak pg mengaji rumah dekat pun Berhantar. ntah lah.

Yg ptg mmg patut hudud dipercepatkn kat kelantan..moga perogol mati kena Lenyek.
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2015 10:32 PM | Show all posts
Elokla hudud kat klantan nih...lg teruk pd ummah yg mkn babi dah perangai sekoq2  
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2015 10:34 PM | Show all posts
ini la bahana hukum hudud pas kan sis??
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 26-3-2015 10:36 PM From the mobile phone | Show all posts
bodo punya jantan..ngan bebudak je ko mampu loser
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2015 10:36 PM | Show all posts
Kalau PAS PIS PUS gagal menghukum (mengikut Hudud) si barwa tu........maka apa yang dicakap selama ini "hukum Allah" tu sebenarnya hukum buatan manusia parti cap bulan.
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2015 10:37 PM From the mobile phone | Show all posts
mcm susah jer nak cari..mak dan mak sedara apa la suh bdk 5thn gi beli ais..last2anak jd mangsa.ank aku 6thn nak suh gi brg keda dpan umh pun xharap..aisey..nak padankan muka kesian jgk..

yg jantan sangap bahlol gila tu harap2dpt balasan setimpal.dilaknat dunia akhirat
Reply

Use magic Report

Post time 26-3-2015 10:49 PM | Show all posts
dapat tangkap kasi bakar terus..

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

23-5-2024 11:54 AM GMT+8 , Processed in 0.084718 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list