CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

Baju Emas Berharga 235 Ribu USD Untuk Pikat Wanita

17-3-2015 03:26 PM| Diterbitkan: CMFreporter| Dilihat: 4529| Komen: 9

Description: Dia beranggapan hobi peliknya ini akan memberi pulangan jangka panjang pada masa hadapan.


LadyLista - Datta Phuge mungkin nampak seperti jejaka yang baik hati tetapi jutawan dari Pune, India ini pasti tidak akan memberi kamu baju yang dia miliki.

Sebabnya mudah: Baju tersebut berharga 235 ribu USD dan ia diperbuat daripada emas tulen.

Phuge, berumur 32 tahun, merupakan peminjam wang. Dia menempah 15 orang pakar dalam membentuk emas untuk  dijadikan bajunya dan hanya memerlukan kira-kira 2 minggu untuk menghasilkan 22 karat emas seberat 7 paun. Baju tersebut dilengkapi dengan 14000 bunga emas.

Menambah lagi kegilaannya pada emas, dia menambah aksesori gelang dan set anting-anting emas untuk di'matching'kan dengan baju tersebut.

Dia beranggapan hobi peliknya ini akan memberi pulangan jangka panjang pada masa hadapan.


"Orang membeli kereta, pergi bercuti...tetapi pada saya emas merupakan satu kepuasan. Ini sebabnya saya berhabis banyak duit untuk baju emas ini."

Selain itu, sebenarnya ada tersirat satu lagi sebab lain : Memikat wanita.

"Saya tahu rupa saya bukanlah yang terbaik di dalam dunia,tetapi saya pasti tiada seorang wanita yang tidak akan terpaku melihat kehebatan baju emas ini," katanya kepada MSN.co.nz.


15

Bagus
13

Marah
21

Terkejut
12

Sedih
10

Lawak
19

Bosan

Friends Rank (90 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini

Komen Terbaru

Quote rainbowrainz 21-7-2015 04:36 AM
Gigihnye ko nk ngurat pompuan..
Quote nononcrux 22-4-2015 04:11 PM
gilo apo. . dah la sne populasi penduduk ssh. .kang ade kena samun
Quote penyo 19-3-2015 12:32 PM
KEL tu KEL jugak.
Quote nist02 18-3-2015 09:58 PM
Insyallah x meleleh air liur tgk pun...
Quote Naurah_rik 18-3-2015 01:51 PM
pompuan yang terpikat tu bukan kat dia, tapi pada harta dia
Quote giyomi 18-3-2015 10:47 AM
bodo pikat wanita dgn cara ni...bek cari pelacor jer. Wanita tu terpikat bukan kerana dia tapi harta dia bodozzz
Quote Feedoss 18-3-2015 09:38 AM
buat badan sambil bergaya dgn baju. hahaha
Quote Wazzul 18-3-2015 07:27 AM
tak panas ke...aduiii...kaya giler.
Quote BebeQ 17-3-2015 04:17 PM
mesti dia tengah berpura2 hebat padahal baju tu berat gila kot.

Lihat semua komen(9)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-9-2022 07:31 AM GMT+8 , Processed in 0.055383 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top