CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

Siapa Sebenarnya Yang Bernama Lelaki?

11-5-2015 07:26 PM| Diterbitkan: CMFreporter| Dilihat: 3173| Komen: 2

Description: Seorang lelaki boleh suka anda untuk seminit, dan kemudian melupakan anda..
Adakah anda betul-betul kenal siapa lelaki? Apakah yang membezakan seorang wanita dengan lelaki?? Adakah anda betul-betul memahami apa yang ada didalam fikiran lelaki? Jom kita kenali siapa lelaki 



(1) Lelaki tidak benar-benar memilih gadis yang cantik. Diorang lagi suka gadis yang pembersih dan kemas. Kalau gadis tu pon pengotor, apatah lagi laki tu? Kalau gadis tu dibuat bini, in sha Allah rumah laki tu bersih. Rumahtangga pon bahagia selalu.

(2) Lelaki benci kekasih di'ngurat'. Diorang pon nak gak ngurat aweks lain, but laki SETIA beb!

(3) Seorang lelaki boleh suka anda untuk seminit, dan kemudian melupakan anda. Tu lelaki biase, kalau playboy mungkin sesaat suku kot?


(4) Ketika seorang lelaki berkata dia tidak memahami anda, itu hanya bermakna anda tidak berfikir seperti dia. Jadi kau jangan tanye "knape awak tak paham saya", tapi tanye lah "ape yang perlu saye buat?".

(5) "Awak buat apa tu? " atau " Awak dah makan? "adalah soalan biasa pertama seorang lelaki bertanya di telefon hanya untuk mengelakkan gagap. Kalau kau dengar ade bunyi pelik, maknenye tu bunyi perut laki yang bertanye tu, lapar. Hurm, tapi jangan buat, dose (terase).

(6) Mungkin lelaki mengurat sepanjang hari tapi sebelum mereka pergi tidur, mereka selalu berfikir tentang gadis yang benar-benar mereka sayang. 

(7) Ketika seorang lelaki benar-benar menyukai anda, dia akan mengabaikan semua perangai buruk anda. 

(8) Lelaki cair bila melihat senyuman gadis. Ais krim akan cair kalau kena sunlight. Camtu ah kepentingannya statement itu. Auw! Jangan senyum sebarangan!

(9) Lelaki akan melakukan apa saja hanya untuk mendapatkan perhatian gadis itu. Kalau nampak ade sorang 'mamat' ni macam pelik je perlakuan die, paham-paham ok?

(10) Lelaki benci kalau anda berbicara tentang bekas teman lelaki anda.

(11) Lelaki juga boleh menangis! Jangan PANDANG HINA lelaki yang menangis.
 
(12) Jangan mengapi-ngapikan seorang lelaki. Percayalah.

(13) Lelaki tidak dibuai oleh mimpi dan terlalu mengharap. 

(14) Lelaki biasanya berusaha keras untuk mendapatkan gadis yang telah meninggalkan mereka, dan ini membuat lebih sukar bagi mereka untuk menerima kekalahan mereka. 

(15) Apabila anda menyentuh hati seorang lelaki, tidak ada jalan untuk kembali. 

(16) Memberikan lelaki mesej tergantung seperti "Kau tau apa?!... Argh ... Takde apa-apa!" Akan membuatnya memberi kata putus yang tidak pernah anda fikirkan. 

(17) Seorang lelaki mampu mengurat dengan beribu cara tetapi mereka biasanya gagap ketika mereka bercakap dengan seorang gadis mereka benar-benar cinta. 

(18) Ketika seorang lelaki membuat "umm" berpanjangan atau memberi bermacam alasan bila anda meminta dia untuk melakukan sesuatu untukmu, sebenarnya dia ingin mengatakan bahawa dia tidak menyukai anda. 

(19) Ketika seorang gadis berkata "tidak", seorang lelaki mendengarnya sebagai "cuba lagi esok".  

(20) Anda perlu memberitahu lelaki apa yang anda benar-benar inginkan sebelum dia faham itu dengan jelas.

(21) Lelaki benci gay!

(22) Lelaki sayangkan ibu mereka. Syurga di bawah tapak kaki beliau! But itu tidak bermakna laki tak sayang isteri mereka.

(23) Seorang lelaki akan sanggup mengorbankan wang untuk makan semata-mata ingin membelikan anda beberapa kuntum bunga ros. 

(24) Seorang lelaki sering terfikir tentang gadis yang suka padanya. Tapi ini tidak bererti bahawa lelaki menyukainya. BETUL!

(25) Anda tidak akan pernah memahami lelaki kecuali anda dengar cakap dia.

(26) Jika seorang lelaki mengatakan pada anda dia mencintaimu sekali dalam seumur hidup. Dia benar-benar kata begitu. 

(27) Hati-hati. Lelaki mampu menyebarkan gosip keseluruh dunia lebih pantas berbanding perempuan. 

(28) Perempuan adalah kelemahan lelaki. Juga kekuatan lelaki.

(29) Tidak ada lelaki yang jahat ketika BERCINTA.

(30) Ada baiknya untuk menguji seorang lelaki terlebih dahulu sebelum anda percaya padanya. Tapi jangan biarkan dia menunggu. Jangan permainkan hati die pulak. Jangan nak test market. Dose mainkan perasaan orang. Jangan over-over lak nak test. Sedih (jangan tanye).

19

Bagus
17

Marah
18

Terkejut
14

Sedih
22

Lawak
20

Bosan

Friends Rank (110 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini

Komen Terbaru

Quote JohnPuteh 12-5-2015 11:49 AM
32. Pedo pun dilaknati tuhan.
Quote mayaBB 11-5-2015 10:35 PM
31. Gay adalah golongan lelaki yg dilaknat tuhan.

Lihat semua komen(2)

Kategori Berkaitan

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

12-8-2022 10:46 AM GMT+8 , Processed in 0.063579 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top