CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Ladylista Fesyen Lihat artikel

Fesyen Bertindik Paling Extreme

23-3-2015 03:54 PM| Diterbitkan: CMFreporter| Dilihat: 5761| Komen: 6

Description: Namun bagaimana bagi mereka yang tergolong dalam kategori luar biasa? Dimanakah tempat yang difikirkan boleh mereka tindik?
LadyLista - Bertindik bagi orang biasa-biasa setakat tindik hidung, tindik telinga. Itu biasalah! Namun bagaimana bagi mereka yang tergolong dalam kategori luar biasa? Dimanakah tempat yang difikirkan boleh mereka tindik tanpa berfikir. Tindik sahaja! Jom lihat :


1. Tetingkap Bibir

Pernah tak kamu terfikir untuk menindik dibahagian ini? Tak payah membuka mulut untuk melihat gigi anda.


2. Tindik Gusi

Tindik gusi ini memang extreme kerana besi tersebut akan di skrew dari belakang gigi anda.


3. Vampire Piercing

Digelar vampire kerana ia mencantumkan tisu bibir atas anda seperti didalam gambar. bagaimana pun penjagaan yang teliti harus untuk fesyen tindik sebegini kerana itu mengelakkan gigi berdekataan terhakis kerana kaviti.


4.Tindik lidah saiz XL

Seperti namanya, gamabr ini merupakan saiz 30 mm.Apa kata anda?


5.Jahit bibir

Lebih kepada ritual


6. Oral-Nasal Piercing



7.Ovula Style



8.Smiley Piercing



9.Massive Tounge Piercing



10. Tindik dan tatu bercorak



Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini

Komen Terbaru

Quote seri_mawr 13-4-2015 10:02 AM
semua bodoh....otak kat lutut semuanya...
Quote tengah_bosan 9-4-2015 04:31 PM
ngiluuuuuuu wehhhhh....


kesian dowwwww tgk diorg buat mcm niiiii..tatau la apa nikmat yg diorg ni
Quote jay_07 24-3-2015 05:04 PM
No 1 dan  5 paling bodoh sekali aku rasa. nak buat xyah nampak bodoh dan hodoh.
Quote giyomi 24-3-2015 10:30 AM
Kebodohan melampau apakah ni
Quote lashes 24-3-2015 10:24 AM
Cmne nk menikmati makanan kalo cmni..
Quote Feedoss 24-3-2015 10:18 AM
jenis xde otak

Lihat semua komen(6)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-9-2022 07:30 AM GMT+8 , Processed in 0.057390 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top