CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Siapa Pelakon Lelaki, Pengarah, Penolong Pengarah Yang Ditangkap Positif Dadah?

11-10-2021 09:29 AM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 35810| Komen: 109|Original author: Oleh: Cari-Saiful

Description: Seorang pelakon lelaki berusia 29 tahun ditahan kerana disyaki terbabit dengan penyalahgunaan dadah dalam satu serbuan di sebuah rumah di Kuala Kangsar, Perak.
Seorang pelakon lelaki berusia 29 tahun ditahan kerana disyaki terbabit dengan penyalahgunaan dadah dalam satu serbuan di sebuah rumah di Kuala Kangsar, Perak.

MenurutHarian Metro, turut ditahan adalah pengarah dan penoplong pengarah yang berusia 49 tahun dan 47 tahun.

Serbuan dilakukan kira-kira jam 7.15 pagi oleh Ibu Pejabat Polis Daerah Kuala Kangsar serta dibantu anggota Balai Polis Kuala Kangsar.

Gambar Hiasan

Menurut sumber lagi saringan air kencing yang dijalankan mendapati pelakon dan pengarah tersebut  positif dadah jenis THC atau Tetra Hydrocannibol.

Penolong pengarah pula didapati positif dadah jenis AMP dan methamphetamine.

Difahamkan semasa serbuan dijalankan, semua mereka berada dalam bilik berasingan.

Ketiga-ketiga mereka dilaporkan disiasat mengikut Seksyen 12(2) Akta Dadah Berbahaya 1952, Seksyen 6 Akta Dadah Berbahaya 1952 dan Seksyen 15 (1)(a) Akta Dadah Berbahaya 1952. -CARI

Sumber: Harian Metro


Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak
1

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote OyaTonggek 11-10-2021 09:31 AM
meols tongkat dagu dulu ya..sambil mkn popkon
Quote shroom 11-10-2021 09:32 AM
Tengok berita terus jenguk forem...  Awal sgt masuk ni... xde clue ke?
Quote cicicumel 11-10-2021 09:32 AM
Nizam zaidi kan. Baca kat IG
Quote kelapaparut 11-10-2021 09:33 AM
cicicumel replied at 11-10-2021 09:32 AM
Nizam zaidi kan. Baca kat IG

who are yousss mane ni uolz..
Quote KamikuP 11-10-2021 09:34 AM
Mcm mana le raykat tak pandang serong kat artis semua ni wpon segelintir sahajork
Quote bakingsoda 11-10-2021 09:35 AM
kelapaparut replied at 11-10-2021 09:33 AM
who are yousss mane ni uolz..

ex noni jala ikan tu rasanya
Quote dejure 11-10-2021 09:37 AM
cicicumel replied at 11-10-2021 09:32 AM
Nizam zaidi kan. Baca kat IG

Dialah agaknya bg dadah kat nonny smpi biol minah tu..
Quote kiah_mai_pulak 11-10-2021 09:39 AM
laju ki sepul.  takut kena caras dgn @Raline lah tu
Quote kiah_mai_pulak 11-10-2021 09:40 AM
kelapaparut replied at 11-10-2021 09:33 AM
who are yousss mane ni uolz..

ex nonny nadhirah
Quote red_velvet 11-10-2021 09:42 AM
Seriuslaaa Nizam zaidi.. ?? Omg.   Status kat ig islamic komainnnn
Quote marypoppins 11-10-2021 09:50 AM
Nizam Zaidi?ala suka dia berlakon
Quote fifie_olin 11-10-2021 09:57 AM
kaki ambik brg gak ke mamat ni
suka gak dia ni belakon
sb tu ke kot noni angkat kaki

noni plak dh betukar
Quote sukacactus 11-10-2021 10:01 AM
Edited by sukacactus at 11-10-2021 10:21 AM

Nizam zaidi
Pastu pengarahnya si hitler zami
Quote awanysss 11-10-2021 10:02 AM
nizam zaidi ke..
iols suka muka heols..
bad boy vibes gitu.. rupanya mmg badboy..
Quote MissYouSayang 11-10-2021 10:05 AM
dejure replied at 11-10-2021 09:37 AM
Dialah agaknya bg dadah kat nonny smpi biol minah tu..

Make sense. Wow haibat ilmu penaakulan kaka.hihi
Quote kelapaparut 11-10-2021 10:09 AM
kiah_mai_pulak replied at 11-10-2021 09:40 AM
ex nonny nadhirah

ohh dia ni, muke pun da mcm mat dadih dah, kesian nonny dpt jantan sampah
Quote Yunbin 11-10-2021 10:09 AM
sukacactus replied at 11-10-2021 10:01 AM
Nizam zaidi
Pastu pengarahnya si hitler zami

No ic orang tu cuols tak censored sikit ke..hihi
Quote makadek 11-10-2021 10:10 AM
Tk kenal tp kamcak gak
Quote MsCinderella 11-10-2021 10:11 AM
sila blacklist pengarah pelakon bi setahun ka dua tahun

bagi nama busuk saja pd org seni yg ikhlas nak hibur org lain...

shame on u all!!!

Lihat semua komen(109)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-10-2021 08:42 AM GMT+8 , Processed in 0.066795 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top