CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Beritahu Isteri Saya, Tolong Balik Rumah,"- Fikry Ibrahim

11-10-2021 09:36 AM| Diterbitkan: Cari-Azza| Dilihat: 9533| Komen: 58|Original author: Oleh: Cari-Azza

Description: Aktor kacak, Fikry Ibrahim menolak gossip sesetengah pihak yang mengatakan dirinya berkahwin secara senyap-senyap.Menurut Fikry, dia lebih selesa memberi tumpuan kepada kerjaya dan keluarganya.“Kalau ...





Aktor kacak, Fikry Ibrahim menolak gossip sesetengah pihak yang mengatakan dirinya berkahwin secara senyap-senyap.

Menurut Fikry, dia lebih selesa memberi tumpuan kepada kerjaya dan keluarganya.

"Kalau betul saya kahwin, saya tertanya mana isteri saya sampai hari ini tak balik rumah. Beritahu isteri saya, tolong balik rumah."




Kata Fikry, soal percintaan dan peribadi bukanlah keutamaan buatnya pada masa ini.

"Dalam keadaan diri mak saya yang tidak sihat, saya tidak fikir langsung untuk mendirikan rumah tangga kerana ia bukan keutamaan."


Seperti  temubual secara maya oleh Melodi TV3, Fikry turut memberitahu dia mengimpikan calon isteri yang boleh menerima dirinya seadanya.


Foto : IG

"Insya-Allah kalau tiba masanya, saya akan berkongsi kepada semua siapakah gerangan permaisuri di hati saya."


Okey, kita pegang kata-kata Fikry Ibrahim ya. - CARI


Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Acikgomen 11-10-2021 09:50 AM
Acik penah serempak dgn heshe. Dah pemes nampak la wangi khennnnz
Tapi lubang idong nye besaq sangat
Mcm terganggu sket pandangan acik
Begitu pulak haku komen
Asal rentis je semua tak kena
Quote ainonymous 11-10-2021 10:16 AM
Acikgomen replied at 11-10-2021 09:50 AM
Acik penah serempak dgn heshe. Dah pemes nampak la wangi khennnnz
Tapi lubang idong nye besaq sanga ...

hahahahahahahaa dalam byk2 benda acik tgk, lobang hidung juga menjadi pojaaann hatikuuu
Quote electricopop 11-10-2021 10:23 AM
Heouls memang sejenis citarasa!
Quote hareeeesah 11-10-2021 11:09 AM
Acikgomen: Acik penah serempak dgn heshe. Dah pemes nampak la wangi khennnnzTapi lubang idong nye besaq sangatMcm terganggu sket pandangan acikBegitu pulak hak ...


Walaupun rupamu tidak kukenal tatapi lobang hidungmu tatap menjadi pojaan hati acik hahahaha
Quote Kurex 11-10-2021 11:11 AM
Dia sedap.. nalla
Quote asamfish 11-10-2021 12:08 PM
Acikgomen replied at 11-10-2021 09:50 AM
Acik penah serempak dgn heshe. Dah pemes nampak la wangi khennnnz
Tapi lubang idong nye besaq sanga ...

Hahaha.....
Mesti hidung Acik terpacak je kan..jenis lubang idung halus ala2 jarum peniti
Si Fikry ni best jugak dia berlakon


Quote Acikgomen 11-10-2021 12:31 PM
asamfish replied at 11-10-2021 12:08 PM
Hahaha.....
Mesti hidung Acik terpacak je kan..jenis lubang idung halus ala2 jarum peniti ...

Acik pi klinik idong skali dgn miss lana tetek yach
harus lahhh lobang idong runcing
Quote ladybugz 11-10-2021 12:37 PM
suka tgk muka dia ni. ada manisnya. pakej dgn boleh berlawak mmg suka. mujur suami i lagi pandai berlawak pakej penyabar so still xleh lawan my hubby eh tiber.. ape pun moga beroleh jodoh yg sekufu dan solehah. jadilah lelaki yg terbaik.
Quote asamfish 11-10-2021 12:41 PM
Acikgomen replied at 11-10-2021 12:31 PM
Acik pi klinik idong skali dgn miss lana tetek yach
harus lahhh lobang idong runcing

Hahaha.....itu runcing tirus betul tuuuuu.....

Si Fikri ni suka senyum...boleh cair bila dia dok jelin2 main mata...nallarekek...


Quote Nenasketum 11-10-2021 12:43 PM
Dia ni blakon ok, ke Tarmimi Siregar groom dia helok
Quote asamfish 11-10-2021 12:46 PM
Nenasketum replied at 11-10-2021 12:43 PM
Dia ni blakon ok, ke Tarmimi Siregar groom dia helok

Haaaa....iols pun terpikir mcm tu.  Iols mula start kenal dia dlm cite Ayahanda.  Bagus sgt dia berlakon.  Pandai main perasaan dan lenggok badan.  Tarmimi pandai groom dia.  Pastu baru tgk dlm cite reen ngokngek dan kau yang pertama....itu pun bagus lakonan dia.

Quote Jennyrol 11-10-2021 12:49 PM
Die ni i suka. I loikkeee
Quote cicicumel 11-10-2021 01:00 PM
dia ni mmh nalllaaa...brg baekk
Quote anggeriklatifah 11-10-2021 01:02 PM
helokkk laaa bila dia kata mak dia sakit ...so dia taknak kahwin sebb utamakan mak dia
maknannya bagi dia if kahwin kena tumpukan dua2
mak tak leh tgl..isteri tak leh tgl
so dia nak adil dua2
dia amek keputusan tak perlu kahwin sbb nnt dia aaaakan tumpukan mak diaa je
so nnt isteri dia terabai

bukan appaaa
kenkadng lelaki ni dia nak kahwin
lepas tu abaikan bini sebb nak tumpukan hal kelurga dia
yg si bini kesian la...di abaikannn
so buat ape kahwin?ape motif kahwin???
baik tak yah kahwin..leh tumpukan mak ayah sendiri
dan tak anaya anak org

kepada lelaki
if korang ni ada mak ayah yg sakit dan korang nak tumpukan
jgn kahwin dulu...
tolonglahh tumpukan mak ayah dulu
kalau korang kahwin nnt suruh isteri mengalah sebb kau nak utamakan mak ayah kau dulu....
kesian la bini tu semua nnt isteri yg uruskan disebb kan kena fhm yg kau punya tanggungjawab....
so takyah kahwin senang ceritaaa
tak melukakan hati sesiapa
Quote MsCinderella 11-10-2021 01:04 PM
mmg herlok sgt la dia ni...

Quote nuralisa 11-10-2021 04:24 PM
kannn.. aku pun suka dia..
herlokkkk... berlakon pun pandai..
melawak pun boleh gak...
Quote 3480 11-10-2021 04:28 PM
Lama dh x nmpk fikriaq blakon..
Ka aku yg x tgk drama?
Quote zehra2 11-10-2021 04:32 PM
ingat dgn ct nana
Quote innocent_me 11-10-2021 04:43 PM
Acikgomen replied at 11-10-2021 09:50 AM
Acik penah serempak dgn heshe. Dah pemes nampak la wangi khennnnz
Tapi lubang idong nye besaq sanga ...

baca komen terus terbayang situasi kahkahkah...

Lihat semua komen(58)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-12-2021 10:43 AM GMT+8 , Processed in 0.083730 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top