CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 35973|Reply: 109

Siapa Pelakon Lelaki, Pengarah, Penolong Pengarah Yang Ditangkap Positif Dadah?

  [Copy link]
Post time 11-10-2021 09:29 AM | Show all posts |Read mode
Seorang pelakon lelaki berusia 29 tahun ditahan kerana disyaki terbabit dengan penyalahgunaan dadah dalam satu serbuan di sebuah rumah di Kuala Kangsar, Perak.


MenurutHarian Metro, turut ditahan adalah pengarah dan penoplong pengarah yang berusia 49 tahun dan 47 tahun.


Serbuan dilakukan kira-kira jam 7.15 pagi oleh Ibu Pejabat Polis Daerah Kuala Kangsar serta dibantu anggota Balai Polis Kuala Kangsar.


Gambar Hiasan




Menurut sumber lagi saringan air kencing yang dijalankan mendapati pelakon dan pengarah tersebut  positif dadah jenis THC atau Tetra Hydrocannibol.


Penolong pengarah pula didapati positif dadah jenis AMP dan methamphetamine.


Difahamkan semasa serbuan dijalankan, semua mereka berada dalam bilik berasingan.


Ketiga-ketiga mereka dilaporkan disiasat mengikut Seksyen 12(2) Akta Dadah Berbahaya 1952, Seksyen 6 Akta Dadah Berbahaya 1952 dan Seksyen 15 (1)(a) Akta Dadah Berbahaya 1952. -CARI


Sumber: Harian Metro
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 09:31 AM | Show all posts
meols tongkat dagu dulu ya..sambil mkn popkon
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 09:32 AM From the mobile phone | Show all posts
Tengok berita terus jenguk forem...  Awal sgt masuk ni... xde clue ke?
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 09:32 AM From the mobile phone | Show all posts
Nizam zaidi kan. Baca kat IG
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 09:33 AM From the mobile phone | Show all posts
cicicumel replied at 11-10-2021 09:32 AM
Nizam zaidi kan. Baca kat IG

who are yousss mane ni uolz..
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 09:34 AM | Show all posts
Mcm mana le raykat tak pandang serong kat artis semua ni wpon segelintir sahajork
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 09:35 AM From the mobile phone | Show all posts
kelapaparut replied at 11-10-2021 09:33 AM
who are yousss mane ni uolz..

ex noni jala ikan tu rasanya
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 09:37 AM From the mobile phone | Show all posts
cicicumel replied at 11-10-2021 09:32 AM
Nizam zaidi kan. Baca kat IG

Dialah agaknya bg dadah kat nonny smpi biol minah tu..
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 09:39 AM From the mobile phone | Show all posts
laju ki sepul.  takut kena caras dgn @Raline lah tu
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 09:40 AM From the mobile phone | Show all posts
kelapaparut replied at 11-10-2021 09:33 AM
who are yousss mane ni uolz..

ex nonny nadhirah
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 09:42 AM From the mobile phone | Show all posts
Seriuslaaa Nizam zaidi.. ?? Omg.   Status kat ig islamic komainnnn
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 09:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Nizam Zaidi?ala suka dia berlakon
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 09:57 AM | Show all posts
kaki ambik brg gak ke mamat ni
suka gak dia ni belakon
sb tu ke kot noni angkat kaki

noni plak dh betukar
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 10:01 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by sukacactus at 11-10-2021 10:21 AM

Nizam zaidi
Pastu pengarahnya si hitler zami
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 10:02 AM | Show all posts
nizam zaidi ke..
iols suka muka heols..
bad boy vibes gitu.. rupanya mmg badboy..
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 10:05 AM From the mobile phone | Show all posts
dejure replied at 11-10-2021 09:37 AM
Dialah agaknya bg dadah kat nonny smpi biol minah tu..

Make sense. Wow haibat ilmu penaakulan kaka.hihi
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 10:09 AM From the mobile phone | Show all posts
kiah_mai_pulak replied at 11-10-2021 09:40 AM
ex nonny nadhirah

ohh dia ni, muke pun da mcm mat dadih dah, kesian nonny dpt jantan sampah
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 10:09 AM From the mobile phone | Show all posts
sukacactus replied at 11-10-2021 10:01 AM
Nizam zaidi
Pastu pengarahnya si hitler zami

No ic orang tu cuols tak censored sikit ke..hihi
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 10:10 AM From the mobile phone | Show all posts
Tk kenal tp kamcak gak
Reply

Use magic Report

Post time 11-10-2021 10:11 AM | Show all posts
sila blacklist pengarah pelakon bi setahun ka dua tahun

bagi nama busuk saja pd org seni yg ikhlas nak hibur org lain...

shame on u all!!!
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

9-12-2021 05:22 AM GMT+8 , Processed in 0.084169 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list