CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Ogy Ahmad Daud Menangis Terkenang Seniwati Saadiah

11-8-2021 02:59 PM| Diterbitkan: Cari-Azza| Dilihat: 18675| Komen: 113|Original author: Oleh: Cari-Azza

Description: "Habis penggambaran adegan tu Fauziah menangis puas2 sebab ingatkan mak..rindu sangat kat mak"




"Habis penggambaran adegan tu Fauziah menangis puas2 sebab ingatkan mak..rindu sangat kat mak"


Seniwati Fauziah Ahmad Daud dalam hantaran terbaharunya menyatakan kerinduan terhadap arwah ibunya, Seniwati Saadiah yang menyambut ulang tahun ke-85, jika masih hidup.

Ogy, 58 mendedikasikan penghargaan buat insan yang paling berjasa dalam hidupnya lalu mengimbas kembali memori ketika dia dan adiknya dibesarkan.

Sambil memuji kehebatan ibunya berlakon tetapi tidak pernah mengakuinya membuatkan Ogy bangga sempat bergurukan ibunya dalam bidang lakonan.



Foto :IG

Ogy turut berkongsi kerinduannya yang makin tebal apabila perlu melakonkan watak meninggal dan ianya menambahkan ingatan kepada ibunya.

Adiknya, Fazlina dan rakan artis, Mas Anizan turut berkongsi rasa sama.


Foto : IG

Foto : IG

Semoga Allayarham Saadiah dan lagenda yang pernah menghiburkan kita ditempatkan dalam kalangan beriman. - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote krustykrab 11-8-2021 03:21 PM
Nek ogy ni knp kepam sgt dah tua2 nih?
Quote nakkomenjugak 11-8-2021 03:30 PM
arwah maknya...  my goshhhhh tersangat jelita
moga Allahyarhamah Seniwati Saadiah tenang di alam sana...
Quote sharlenetexas 11-8-2021 03:35 PM
Lirikan mata Seniwati Saadiah sangat seksi.

Quote emilyrose 11-8-2021 03:44 PM
biar betik umur dia 58..? bukan sepatutnya lagi tua ker..?
Quote kalchi 11-8-2021 03:46 PM
Ogy masa muda lawa. Tp dia bnyk muka apak kan. Ada ke adik bradik dia yg ikut muka saadiah
Quote GegarVaganja 11-8-2021 03:52 PM
Kalau tak silap, arwah Seniwati Saadiah ni meninggal betul-betul time Ogy tengah shoot program maggi rasanya bersama peminat macam tu kan. Tengah record dia dapat berita maknya dah takde. Tapi habis rancangan tu macam sedih la jugak sebab sheolls terus gerak balik. Memang sedih la kalau saat terakhir macam tu kita takde kat sisi mak kita kan

Quote makadek 11-8-2021 04:05 PM
Mak dia lawaa
Dia sendiri pn lawa hot
Tp tu lah kepam sgt tk jga imej mcm bekas musuh dia dulu
Quote Mulotkoyak 11-8-2021 04:07 PM
krustykrab: Nek ogy ni knp kepam sgt dah tua2 nih?

Biase bila mak lawa anak kurang ckit... Tp nnt cucu elok blik... Kih3...tp kalo baka mak ayah elok biasa anak helokkk
Quote biozipstar 11-8-2021 04:32 PM
lupa pulak itu mak dia..nape gambo tu sekali imbas mcm mas idayu.. sorry....
Quote fadz84 11-8-2021 04:49 PM
kalchi replied at 11-8-2021 03:46 PM
Ogy masa muda lawa. Tp dia bnyk muka apak kan. Ada ke adik bradik dia yg ikut muka saadiah

Fazlina tu la ada sket2 mcm arwah mak dia kot.. Dorg 3 beradik je. Ogy, Fazlina & sorg lelaki.
Quote Ayda89 11-8-2021 04:52 PM
Paling minat alayarhamah saadiah
Quote jijilaaa 11-8-2021 05:00 PM
tp arwah saadiah ni mmg betul2 lawa. lawa perempuan melayu dulu2 gitu
Quote ezacbee 11-8-2021 05:13 PM
krustykrab replied at 11-8-2021 03:21 PM
Nek ogy ni knp kepam sgt dah tua2 nih?

Dulu kiut-miut je.
Klo dia ikut diet cam Maria Farida mesti kiut lagi.
Quote Gianna111 11-8-2021 05:15 PM
jijilaaa replied at 11-8-2021 05:00 PM
tp arwah saadiah ni mmg betul2 lawa. lawa perempuan melayu dulu2 gitu

anak-anak arwah tak terlawan kecantikan arwah...
Quote makiting 11-8-2021 05:18 PM
Dulu kecik2 mmg sgt suka tgk muka arwah ni.. cantik sangat iolss rasa..
Quote makiting 11-8-2021 05:20 PM
biozipstar replied at 11-8-2021 04:32 PM
lupa pulak itu mak dia..nape gambo tu sekali imbas mcm mas idayu.. sorry....

Mas idayu masa sekolah menengah mmg ada iras arwah Saadiah tau… kami dulu sama sekolah.. so mmg selalu selisih dgn dia. Mcm terkejut bila tgk muka Ayu iras saadiah.

Quote krustykrab 11-8-2021 05:37 PM
makiting replied at 11-8-2021 05:20 PM
Mas idayu masa sekolah menengah mmg ada iras arwah Saadiah tau… kami dulu sama sekolah.. so mmg s ...

Ye ke...tp aku tgk muka mas idayu ni menggerunkan
Quote shida81 11-8-2021 05:50 PM
dia dah tua.. byk masaalah lagi.... dah x kose nk cantik2 kot
Quote balakkampung 11-8-2021 06:08 PM
ogy dulu muda2 cantik kot...manis gila senyuman dia...cuma dah tua ni dia tak jaga penampilan..kalau dia jaga mesti lawa..tak perlu tegang kulit..tapi kalau dia jaga kulit muka je dah cukup lawa..macam seniwati sarimah...dah tua2 pon kulit muka bersih jer.

Lihat semua komen(113)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

18-6-2024 11:08 PM GMT+8 , Processed in 0.054412 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top