CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Rara Ambil Tindakan Undang-undang Gambar Jadi Promosi Ubat Kuat

11-8-2021 05:10 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 2385| Komen: 4

Description: Wakil rakyat DAP, Young Syefura Othman kesal gambarnya digunakan dalam satu promosi ubat kuat.
Wakil rakyat DAP, Young Syefura Othman kesal gambarnya digunakan dalam satu promosi ubat kuat.

Ahli Dewan Undangan Negeri Ketari yang dikenali Rara itu mendakwa gambarnya digunakan tanpa kebenaran.



Kredit foto: Dalam kenyataan itu, Rara turut memuatnaik hantaran yang didakwa menyalahgunakan gambarnya.- Gambar FB Rara.

“Gambar saya ini telah digunakan tanpa kebenaran saya. Saya akan mengambil tindakan undang-undang terhadap pemilik akaun ini.

“Saya juga memohon kepada semua untuk melaporkan akaun dan post ini,” katanya dalam hantaran media sosialnya hari ini.

Dalam kenyataan itu, Rara turut memuatnaik hantaran yang didakwa menyalahgunakan gambarnya.

Menurut Rara, beliau tidak akan bertolak ansur dengan mana-mana individu yang menggunakan gambar saya tanpa kebenarannya.


Sumber: MalaysiaGazette
1

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih
1

Lawak

Bosan

Friends Rank (2 people)


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote gigahertz 11-8-2021 08:39 PM
eh kejap. macam mana rara tu tahu tu gambar dia ?
kan gambar tu pakai mask.? melainkan kalau ada nametag ke
logo ke apa ke.

dan sekarang satu dunia dah tahu orang dalam ads tu adalah RaRa
Quote edayildiz 12-8-2021 12:02 AM
gigahertz replied at 11-8-2021 08:39 PM
eh kejap. macam mana rara tu tahu tu gambar dia ?
kan gambar tu pakai mask.? melainkan kalau ada na ...

dh mmg gmbo dia..msti la dia tau..ke i xfhm soalan chuols
Quote lurve82 12-8-2021 07:05 AM
Ubat kuat ni dr aku kecik lg iklan2 ni bersepah..tu je ke lelaki blh pk? Bosann..
Quote gigahertz 13-8-2021 06:29 AM
edayildiz replied at 11-8-2021 04:02 PM
dh mmg gmbo dia..msti la dia tau..ke i xfhm soalan chuols

tapi kita semua tak tahu tu gambar dia. sebab pakai mask kan.
kalau pakai mask ni kan muka semua sama je.
melainkan kalau ada nametag

Lihat semua komen(4)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

26-7-2024 02:26 AM GMT+8 , Processed in 0.046833 second(s), 33 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top