CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Finas Akan Selalu Ada Untuk Bantu Shuib - Ahmad Idham

11-8-2021 04:17 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 4596| Komen: 25

Description: Ketua Pegawai Eksekutif Perbadanan Kemajuan Filem Nasional Malaysia (Finas), Ahmad Idham Ahmad Nadzri menzahirkan ucapan salam takziah buat Shuib dan sekeluarga di atas perkhabaran duka kehilangan pen ...
Ketua Pegawai Eksekutif Perbadanan Kemajuan Filem Nasional Malaysia (Finas), Ahmad Idham Ahmad Nadzri menzahirkan ucapan salam takziah buat Shuib dan sekeluarga di atas perkhabaran duka kehilangan penyanyi kesayangan ramai, Allahyarham Siti Sarah Raissuddin.



Kredit foto: IG Idham

Selaku individu yang dipertanggungjawabkan oleh Finas, dia juga sedia membantu pelawak Shuib dan anak seni lain sekiranya memerlukan bantuan.

“Pihak Finas juga mengucapkan takziah buat Shuib dan terus kuat. Finas juga akan selalu ada untuk membantu Shuib dan kepada sesiapa yang memerlukan bantuan.


Kredit foto: IG shuib



“Bagitahulah ya, kadang-kadang tidak dapat nak pantau semua orang dalam satu masa,” ujarnya.

Dalam pada masa sama, Ahmad Idham mengambil peluang berterima kasih kepada Menteri Komunikasi dan Multimedia, Datuk Saifuddin Abdullah kerana selalu prihatin terhadap anak-anak seni.



Terdahulu, penyanyi popular menerusi lagu Kesetiaan meninggal dunia akibat jangkitan Covid-19, awal pagi Isnin lalu.


Sumber: Utusan
1

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Friends Rank (1 people)

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote biozipstar 11-8-2021 04:26 PM
moga dipermudahkan urusan... tapi Finas nak bantu dari segi apa? skarang ni paling penting kawan2 soeb dan family kena bagi moral support.
Quote Gianna111 11-8-2021 04:31 PM
biozipstar replied at 11-8-2021 04:26 PM
moga dipermudahkan urusan... tapi Finas nak bantu dari segi apa? skarang ni paling penting kawan2 so ...

maybe in counseling ..utk anak-anak mereka.
Quote Normabaru 11-8-2021 04:44 PM
Tudia.. Sekor2. Hihi
Quote abangbeca 11-8-2021 04:51 PM
ok.. done tumpang semangkuk..

nexttt...
Quote jijilaaa 11-8-2021 04:51 PM
bantulah mana yang patut. cuma jangan menanggunk di air yang keruh. akhir zaman ni susah nak kenalpasti sapa yang betul2 ikhlas nak membantu
Quote makiting 11-8-2021 04:59 PM
Bantu la yg betul2 tak mampu dan tak de sumber pendapatan… kesian retis lain yg tgh susah skrg
Quote ezacbee 11-8-2021 05:15 PM
Dah beri bantuan kat acik Emma.
Skang ni semua nak menempel termasuk menteri.
Quote Ayda89 11-8-2021 07:35 PM
Bagusla saling bantu membantu
Quote MontanaHannah 11-8-2021 11:01 PM
Ehhhhhhhhhhhhhhh jebon

bukan ke shuib ni lagi kaya daripada ko ke ahmad idham????

shuib ni kerjanya money dobi!

sana-sini hulur bantuan sebab  cuci duit

bughitttttttttttttttttttttt

Quote edayildiz 11-8-2021 11:15 PM
Edited by edayildiz at 11-8-2021 11:17 PM

lama xtgk idham..heols byk tahik lalat..masa kecik selalu sgt heols dtg shooting kt kg i
i pun berangan nk jd artis..tp xkesampaian.
btw, soeb perlukan kwn utk bg smgt..duit dah ada kan..semoga abg soeb kuat demi anak2..ssh jgk kan sbb kena jd kuat sbb heols ketua keluarga.
Quote edayildiz 11-8-2021 11:16 PM
MontanaHannah replied at 11-8-2021 11:01 PM
Ehhhhhhhhhhhhhhh jebon

bukan ke shuib ni lagi kaya daripada ko ke ahmad idham????

bawak bertenang kaka nah..
gud nite
Quote MontanaHannah 11-8-2021 11:23 PM
edayildiz replied at 11-8-2021 11:16 PM
bawak bertenang kaka nah..
gud nite

OK nite nite , Bebeh
Quote MelahJanda 11-8-2021 11:28 PM
MontanaHannah replied at 11-8-2021 11:01 PM
Ehhhhhhhhhhhhhhh jebon

bukan ke shuib ni lagi kaya daripada ko ke ahmad idham????

right?!

apoo mat deham..nak jugakkkk
Quote MontanaHannah 11-8-2021 11:31 PM
MelahJanda replied at 11-8-2021 11:28 PM
right?!

apoo mat deham..nak jugakkkk

eiiiiiiiiii geram ....mari kita kapak kan tahi lalat atas muka dia tu


dia nak jugaaaaaaaaaaaaaaa limelight bau kemian ni!!!!!
Quote nolya 11-8-2021 11:42 PM
Ahmad Idam tak de pun kata nak bantu dari segi materi  (duit) ttpi tentu moral support dn membina semangat.  Esp kpd anak2 Shuib yg  kehilangan ibunya  dan belum mengerti sepenuhnya  erti  pergi tak akan kembali.

Sewaktu krisis MH370 hari tu, waris  mangsa2 ada didekati ahli psikolog untuk membantu  mengatasi dn mententeramkan perasaan  mereka menghadapi  peristiwa yg sangat2 tragis.  Mungkin hal yg serupa  boleh dilakukan kpd anak2 Shuib,  dipertemukan dgn ahli psikolog yg boleh memujuk mereka  untuk mengatasi kesedihan.  Mereka yg pakar mendekati orang2 yg dlm kesedihan,  ada cara yg berkesan  untuk  menyemangati  mereka secara psikologi.  Mudah2an Shuib dpt memikirkan  pendekatan begitu agar kedukacitaan dn kesedihan anak2 tertolong.  Semoga krisis perasaan anak2 merindui ibunya dpt diatasi.
Shuib pula, untuk sementara waktu ini, menyendirilah dlm perkabungan,  tanpa mencari  perhatian ramai.  Siapkan diri untuk menjadi 'ibu' kpd anak2 secara lebih teratur dn disiplin. Semoga berjaya.
Quote estrelle 12-8-2021 12:13 AM
MontanaHannah replied at 11-8-2021 11:31 PM
eiiiiiiiiii geram ....mari kita kapak kan tahi lalat atas muka dia tu



Hahahahahaha tak jadi iols nak tdo keknahh oii!
Quote mohdcrow 12-8-2021 12:33 AM
Kerja sepatutnya pun kelaut.....
Quote Cik_jantung 12-8-2021 01:30 AM
Soeb okay je.. jangan bimbang
Quote Burong_Hantuk 12-8-2021 02:09 AM

Lihat semua komen(25)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

20-6-2024 05:31 PM GMT+8 , Processed in 0.211417 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top