CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Gosip Socmed Lihat artikel

PU Syed Bakri Tegur Kemesraan Zarina Anjoulie, Kekasih?

8-5-2020 09:50 AM| Diterbitkan: top5complete| Dilihat: 13617| Komen: 97|Original author: Oleh: Top5complete

Description: Pelakon kontroversi Zarina Anjoulie sememangnya terkenal dengan kelantangannya bersuara berkenaan isu semasa.
Pelakon kontroversi Zarina Anjoulie atau Anju sememangnya terkenal dengan kelantangannya bersuara berkenaan isu semasa.


Foto: Instagram Zarina Anjoulie

Terbaru, pendakwah bebas Pencetus Ummah Syed Bakri Al-Yahya atau lebih dikenali sebagai PU Syed membuat teguran secara terbuka kepada Anju.


Foto: Instagram Zarina Anjoulie

Menerusi Instagramnya, PU Syed menegur perlakuan Anju yang sering memuat naik video mesra dengan kekasihnya untuk tatapan umum.

"Salam Ramadan buat pelakon bernama Anju dan kekasihnya. Video-video kemesraan kalian berdua, berkali-kali dengan sengaja dimuat naik ke media sosial kalian, sekali gus menjadi tatapan followers.


"Ambe nak tanya, semua itu atas tujuan apa ya? Adakah semata-mata untuk menunjukkan kemesraan atau nak tunjukkan kalian berani sekali melanggar batas yang dilarang dalam agama dari melepasinya?" tanya PU Syed.


Foto: Instagram Zarina Anjoulie

Syed juga menjelaskan mengenai hukum-hakam mereka yang belum sah bergelar pasangan suami isteri, tapi tanpa segan silu berkepit depan khalayak.


Foto: IG PU Syed Bakri

Diharap, Anju dan kekasih dapat menerima dengan hati terbuka atas teguran yang disampaikan secara baik ini. Sekiranya anda hebat dalam mengkritik orang lain, anda juga kena hebat dalam menerima kritikan dari orang lain. - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (2 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote salamon 8-5-2020 09:52 AM
yang ni mmg iols sokong apa yg syed buat...
Quote nazzse 8-5-2020 09:55 AM
Kallu retis cepat je komen up status, tu yg kawan sendiri menjandakan bini tengan pregnant ko tak up status plak..
Elok terjun longkang je geng2 pu, dai semua ni
Quote sweetgirl 8-5-2020 09:56 AM
anju tu dah jawab belum... nak tau jugak ape jawapan dia.. sbb dia kan x brapa boleh terima teguran ni
Quote salamon 8-5-2020 09:59 AM
sweetgirl replied at 8-5-2020 09:56 AM
anju tu dah jawab belum... nak tau jugak ape jawapan dia.. sbb dia kan x brapa boleh terima teguran  ...

anjubo dah bengang dgn syed..mmg kena cerca la dgn sheols ..tgk lam ig bf dia
Quote kucingitam 8-5-2020 10:04 AM
pu juga jgn lupa tegur sam pakai seluar pendek atas lutut tu..
Quote sweetgirl 8-5-2020 10:05 AM
salamon replied at 8-5-2020 09:59 AM
anjubo dah bengang dgn syed..mmg kena cerca la dgn sheols ..tgk lam ig bf dia

apa ig bf dia.. i anju pun x follow hehe

Quote haruslah 8-5-2020 10:05 AM
Abis la team anju serang pu syed

Quote salamon 8-5-2020 10:10 AM
sweetgirl replied at 8-5-2020 10:05 AM
apa ig bf dia.. i anju pun x follow hehe

yasvger...cuols jgn jatuh hati plak bila tgk bf anji tu ...hahaha
Quote kiah_mai_pulak 8-5-2020 10:30 AM
siaplahh kau syed kena maki smpai menggelupur menggelupur menggelupur
Quote djzara81 8-5-2020 10:35 AM
Motto Anju ‘u mess with me, i mess with u’.
Quote Lailerthee 8-5-2020 10:44 AM
Knp i rasa 2 2 pon sama nk attention netizen
Quote Anne.W 8-5-2020 10:46 AM
PU syed ni panggil je la mains bt tangkapan.. Xpyh la nk tegur bagai.. Dh bbuih org tegur dia mmg xmkn nasihat. Dia makan nasi jek. Nway hr tu tertengok si anju ni buat muka mcm nenek kebayan siap jari dok cantum sesama sendiri dgn mulut mcm witch or hantu ok...seremmm i

How laaa ada org bg derma to them in the first place?
Quote Anne.W 8-5-2020 10:50 AM
sweetgirl: anju tu dah jawab belum... nak tau jugak ape jawapan dia.. sbb dia kan x brapa boleh terima teguran ni

Dh jwb.. Dia tny si syed ni boleh nikahkan dia dgn yas x.. Haaaa. Syed ni nk bt dakwah pon xnk turun pdg. Aseklaaa merempan kt media sosial.

I ok je if army bodo si anju ni nk serang syed smpi tinggal spender ... Sbb si syed ni bkn dakwah mana pon asik naip kt ig je reti...

Ade ambe takut??
Quote beni_nikaido 8-5-2020 10:58 AM
Anne.W replied at 8-5-2020 10:50 AM
Dh jwb.. Dia tny si syed ni boleh nikahkan dia dgn yas x.. Haaaa. Syed ni nk bt dakwah pon xnk tur ...

kira berdakwah melalui media social la tu...
nak ajak makan popcorn tgh puasa lak
moh la kunyah angin je sambil tgk drama diorang
Quote sweetgirl 8-5-2020 11:08 AM
salamon replied at 8-5-2020 10:10 AM
yasvger...cuols jgn jatuh hati plak bila tgk bf anji tu ...hahaha

demmm hahaha... tp xde pun posting pasal PU tu... dah delete kot
Quote salamon 8-5-2020 11:11 AM
sweetgirl replied at 8-5-2020 11:08 AM
demmm hahaha... tp xde pun posting pasal PU tu... dah delete kot

dekat igs ..xtau la cuols sempat tgk ke x...haha
Quote roti_banjir 8-5-2020 11:14 AM
diclaimer dulu: aku bukan pemenat Anju yer..


aku rasa takyah lar geng2 PU or geng Da'i nih nak sibuk2 hal kehidupan para artis yg memang Nampak jelas tang lagha nyer tuh. at least derang memang bukan dari golongan agamawan yg tinggi ilmu agamanya. klu betul nak mencegah kemungkaran, sila nasihat secara aman2,t akyah nak perlekehkan org lain.

sila lihat dalam komuniti korang dulu, bila ada isu berkaitan geng2 korang, pandai plak korang kata muhasabah diri, taknak masuk campur hal peribadi mereka, taknak mengeruhkan keadaan. tapi bila korang tegur hal peribadi artis nih terang2 kat socmed korang, tak ker korang tuh pon masuk campur hal peribadi para artis tuh sendiri???

bagi teguran biar jelas dan jangan pilih bulu. klu niat tuh memang ikhlas, bukan sebab nak glamer, so turun padang or bagi nasihat secara general yg merangkumi  semua lapisan orang.
Quote Anne.W 8-5-2020 11:15 AM
beni_nikaido replied at 8-5-2020 10:58 AM
kira berdakwah melalui media social la tu...
nak ajak makan popcorn tgh puasa lak
moh la kunyah  ...

Takat buat ade ambe takut xhabis2 baik xpyh masuk pu tu sume.. Ni lebih pd saja nk create issue nnt jd viral la kot.. Huhuu

I mls la nk follow story ni.. Dua2 bengap. Heee
Quote sweetgirl 8-5-2020 11:19 AM
salamon replied at 8-5-2020 11:11 AM
dekat igs ..xtau la cuols sempat tgk ke x...haha

oo ok2 dapat tgk dah.. tq yer

Lihat semua komen(97)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

25-1-2022 06:05 AM GMT+8 , Processed in 0.098103 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top