CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Gosip Socmed Lihat artikel

"Sedang Berlatih, Kita Cuba-cuba Dulu" - King Coco Tampil Manis Bertudung

7-5-2020 11:44 AM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 12739| Komen: 59|Original author: Oleh: LilRose

Description: Setiap kali tiba bulan mulia, ramai orang berlumba-lumba melakukan kebaikan.
Setiap kali tiba bulan Ramadan lagi mulia, ramai orang berlumba-lumba melakukan kebaikan.

Golongan selebriti pun tidak terkecuali apabila ramai daripada mereka akan tampil dengan imej bertudung ketika menyambut Ramadan.



Kredit foto: IG

Sebagai tanda menghormati bulan mulia ini, King Coco juga kini dilihat 'mencuba-cuba' bergaya dengan tudung.


Kredit foto: IG

Menerusi Instagram, King Coco atau Marshaira Ismail, 22, bagaimanapun menjelaskan supaya jangan salah sangka dia sudah berhijrah.


Kredit foto: IG


Sebaliknya, dia mengambil kesempatan di bulan puasa ini untuk berlatih mencuba memakai tudung.

"Jangan salah faham, saya masih belum bertudung sepenuhnya," tulisnya.


Kredit foto: IG/Gempak

Manis juga King Coco bila tampil bertudung begini. - CARI
1

Bagus
2

Marah
2

Terkejut
1

Sedih
2

Lawak
5

Bosan

Friends Rank (13 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • DayangKirana

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Anne.W 7-5-2020 11:50 AM
Pic no 2 tu tgh nk blatih nasid ke ape. Haha.
Quote Tinot7 7-5-2020 12:14 PM
Best ke ada freckles?
Quote umbut 7-5-2020 01:00 PM
Dah join politik kan.. kalo seksi kena kecam
Quote otai_g 7-5-2020 01:08 PM
aka fungsi koko ni dlm industri pun ntah.
Quote evlinne 7-5-2020 01:18 PM
Nak tutup kepala botak kan sebenarnya
Quote Anne15 7-5-2020 01:19 PM
Xde la pakai hot pant jer manjang.. Entah laa takde nyer iols suka dia lepas apa dia bt kt zura tu.
Quote Anne15 7-5-2020 01:19 PM
Xde la pakai hot pant jer manjang.. Entah laa takde nyer iols suka dia lepas apa dia bt kt zura tu.
Quote Kurex 7-5-2020 02:16 PM
Aku ingat elly mazlin pinggan mangkuk...
Quote LostStar 7-5-2020 02:37 PM
Berlatih apo.. dulu kt poli dia mmg pakai tudung kan.. ada gambar bertebaran dulu.. sebelum gagal d poli itu..
Quote tagas 7-5-2020 03:12 PM
cuba kpale hotak ko berjambul

buat main2 pulak
Quote AvaAdore 7-5-2020 04:17 PM
At least ada perubahan
Quote Lailerthee 7-5-2020 05:09 PM
Allah terkejut sungguh tengok gambar 1st tu
Quote royaldanish 7-5-2020 07:02 PM
Seram tgk muka king coco ni....
Quote teen_angelJB 7-5-2020 08:33 PM
Tajamnye kopek{:cryrun
Quote Andyscenes 7-5-2020 08:44 PM
aku x boleh tgk la dia ni. muka kolom aduhh. x boleh husnuzon
Quote matjerk 7-5-2020 09:06 PM
Pakai tudung kena berlatih ye...  Ooooo baru ku tau....
Quote matjerk 7-5-2020 09:07 PM
So keptusan utk kekal bertudung atau x bergantung pada apa..?  Bergantung pada berapa pujian yg diperoleh dgn penambilan bertudung itu?
Quote Leonclay 7-5-2020 10:15 PM
Ada 1 je ke tudung dia..mn2 yg nk dia jd juruckp tu blh la bg tudung{:run
Quote MeghanK 7-5-2020 10:56 PM
baru 22 ke..muda nya

Lihat semua komen(59)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

20-1-2022 01:45 PM GMT+8 , Processed in 0.198183 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top