CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

DBKL Offer Peluang Bela Kucing Atau Anjing Baka Elok

28-9-2021 09:25 AM| Diterbitkan: Cari-Azza| Dilihat: 3579| Komen: 10|Original author: Oleh: Cari-Azza

Description: Kebelakangan ini, banyak cerita yang kurang enak mengenai haiwan peliharaan terpaksa dilepaskan lalu menjadi kucing atau anjing jalanan.Jika bernasib baik akan ada yang memberi haiwan ini makanan teta ...


Kebelakangan ini, banyak cerita yang kurang enak mengenai haiwan peliharaan terpaksa dilepaskan lalu menjadi kucing atau anjing jalanan.

Jika bernasib baik, akan ada yang memberi haiwan ini makanan, tetapi jika sebaliknya mereka akan menjadi kucing atau anjing liar yang menganggu orang.

Bagaimanapun, Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) yang menangkap haiwan ini mengikut laporan orang ramai akan menjaga kebajikannya dengan baik.

Berita baiknya, anda yang mahu mencuba membela atau menambah koleksi, ini khas untuk anda.


Foto :FB


Dengan harga yang tersangat murah, kucing RM15, anak anjing RM17.50 dan anjing RM35, anda akan mendapat haiwan terbiar yang sudah dirawat dan dalam keadaan terjaga.

Jadi, siapa yang nak bela kucing atau anjing, boleh sahaja ke alamat tertera dalam waktu yang ditetapkan. - CARI
1

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Beribear 28-9-2021 01:06 PM
Haritu bagi free je siap kata nak lupuskan. Agaknya ramai yg nak ambil terus di jual
Quote saviour_09 28-9-2021 03:09 PM
adopt dont shop
Quote edayildiz 28-9-2021 03:13 PM
nakkk..sapa yg dh pergi nnti blh share tak
Quote Truefeelings 28-9-2021 08:46 PM
Aduh sedihnya.
Quote Cari-Azza 28-9-2021 09:37 PM
edayildiz replied at 28-9-2021 03:13 PM
nakkk..sapa yg dh pergi nnti blh share tak

ok, nanti iols tengok fb kot ada gambar yang terselit pernah pegi sana

Quote Manjalalu 29-9-2021 02:28 AM
Waahhh.bagus juga buat mcamnii
Quote Fortiori02 2-10-2021 09:49 PM
Harap ramai la yg volunteer, kesian binatang2 tu...
Quote edayildiz 2-10-2021 09:50 PM
Cari-Azza replied at 28-9-2021 09:37 PM
ok, nanti iols tengok fb kot ada gambar yang terselit pernah pegi sana

mana gambo

Quote angelofish 2-10-2021 09:54 PM
kalau dah siap mandulkan.teringin juga
Quote Artemesiaa 15-10-2021 12:22 PM
Bagus ni ramai yang tak tahu kat mana nak cari selain dari ambik kat pasar atau kedai.  Kalau nasib baik kadang boleh dapat baka baik juga bukan hanya kucing Malaysia.  Dulu ada PAW sekarang tah mana mereka dah berpindah sejak kawasan tu dibangunkan.

Lihat semua komen(10)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

27-2-2024 07:32 PM GMT+8 , Processed in 0.057141 second(s), 39 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top