CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 2708|Reply: 10

DBKL Offer Peluang Bela Kucing Atau Anjing Baka Elok

[Copy link]
Post time 28-9-2021 09:25 AM | Show all posts |Read mode



Kebelakangan ini, banyak cerita yang kurang enak mengenai haiwan peliharaan terpaksa dilepaskan lalu menjadi kucing atau anjing jalanan.


Jika bernasib baik, akan ada yang memberi haiwan ini makanan, tetapi jika sebaliknya mereka akan menjadi kucing atau anjing liar yang menganggu orang.


Bagaimanapun, Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) yang menangkap haiwan ini mengikut laporan orang ramai akan menjaga kebajikannya dengan baik.



Berita baiknya, anda yang mahu mencuba membela atau menambah koleksi, ini khas untuk anda.





Foto :FB



Dengan harga yang tersangat murah, kucing RM15, anak anjing RM17.50 dan anjing RM35, anda akan mendapat haiwan terbiar yang sudah dirawat dan dalam keadaan terjaga.



Jadi, siapa yang nak bela kucing atau anjing, boleh sahaja ke alamat tertera dalam waktu yang ditetapkan. - CARI

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 28-9-2021 01:06 PM From the mobile phone | Show all posts
Haritu bagi free je siap kata nak lupuskan. Agaknya ramai yg nak ambil terus di jual
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2021 03:09 PM | Show all posts
adopt dont shop
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2021 03:13 PM From the mobile phone | Show all posts
nakkk..sapa yg dh pergi nnti blh share tak
Reply

Use magic Report

Post time 28-9-2021 08:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Aduh sedihnya.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 28-9-2021 09:37 PM | Show all posts
edayildiz replied at 28-9-2021 03:13 PM
nakkk..sapa yg dh pergi nnti blh share tak

ok, nanti iols tengok fb kot ada gambar yang terselit pernah pegi sana

Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 29-9-2021 02:28 AM From the mobile phone | Show all posts
Waahhh.bagus juga buat mcamnii
Reply

Use magic Report

Post time 2-10-2021 09:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Harap ramai la yg volunteer, kesian binatang2 tu...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-10-2021 09:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Cari-Azza replied at 28-9-2021 09:37 PM
ok, nanti iols tengok fb kot ada gambar yang terselit pernah pegi sana

mana gambo

Reply

Use magic Report

Post time 2-10-2021 09:54 PM From the mobile phone | Show all posts
kalau dah siap mandulkan.teringin juga
Reply

Use magic Report

Post time 15-10-2021 12:22 PM | Show all posts
Bagus ni ramai yang tak tahu kat mana nak cari selain dari ambik kat pasar atau kedai.  Kalau nasib baik kadang boleh dapat baka baik juga bukan hanya kucing Malaysia.  Dulu ada PAW sekarang tah mana mereka dah berpindah sejak kawasan tu dibangunkan.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

23-4-2024 06:13 PM GMT+8 , Processed in 0.242138 second(s), 36 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list