CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Fatin Afeefa Rela Tak Jumpa Anak Lepas Balik Shooting

28-9-2021 09:39 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 2758| Komen: 5

Description: Berpisah buat seketika dengan dua anak-anak tersayang merupakan jalan terbaik bagi pelakon Fatin Afeefa demi mengelak sebarang perkara tidak diingini berlaku.
Berpisah buat seketika dengan dua anak-anak tersayang merupakan jalan terbaik bagi pelakon Fatin Afeefa demi mengelak sebarang perkara tidak diingini berlaku.

Ujar Fatin Afeefa atau nama sebenarnya Fatin Nur Afifah Shamsudin, 27, dia yang akan mula memasuki set penggambaran sebuah telefilem tidak mahu mengambil risiko memandangkan kes harian Covid-19 masih tinggi.


Kredit foto: IG

"Bermula Jumaat ini saya terlibat dengan penggambaran satu telefilem, jadi akan hantar anak-anak ke rumah ibu. Bagi mengelakkan sebarang kemungkinan, saya tidak akan jumpa mereka sepanjang penggambaran berjalan selama seminggu.

"Saya memang akan lebih berhati-hati, kalau mereka dijangkiti disebabkan saya, saya tak boleh maafkan diri sendiri.


"Anak saya ada dua orang saja, jadi tak mahu la terjadi apa-apa. Lepas penggambaran habis dan keputusan ujian Covid-19 negatif, barulah saya akan kembali kepada mereka," katanya kepada mStar.



Fatin sebelum ini pernah berkahwin dengan pelakon Adam Shahz pada 21 Disember 2013 dan bercerai dengan talak satu pada 30 Mei 2017.

Hasil perkahwinan tersebut, Fatin dikurniakan dua cahaya mata iaitu Adam Aisy Arrian, 9, dan Ivy Herra Sophia yang kini berusia enam tahun.

Mengulas lanjut tentang keselamatan dua cahaya matanya itu, Fatin berkata buat masa ini dia juga tidak berhasrat untuk menghantar mereka ke sekolah sehingga keadaan bertambah baik.




"Apabila saya dengar sekolah nak buka semula, saya pilih untuk tidak hantar anak-anak ke sekolah buat masa ini. Lagi pun belum semua cikgu sudah lengkap vaksin.

"Kalau ada maklumat kata cikgu semua sudah lengkap vaksin, baru saya berani untuk lepaskan anak-anak ke sekolah," katanya.

Bercerita tentang kerjaya seni, Fatin berkata dia mengambil pendekatan lebih berjaga-jaga dalam menerima tawaran lakonan demi keselamatan diri dan keluarga biarpun kerajaan membenarkan industri kreatif beroperasi.





"Sekarang ini pun saya masih tunggu jumlah kes Covid-19 turun. Walaupun sudah ada kelonggaran tapi masih belum betul-betul selamat.

"InsyaAllah apabila keadaan dah okay, barulah saya akan ambil beberapa tawaran yang lain.

"Memang saya tidak berani walaupun sudah lengkap dua dos vaksin... saya ada dua orang anak yang masih kecil dan ibu pun sudah berusia. Jadi saya takut kalau-kalau jadi pembawa pula," katanya. -CARI

Sumber: mStar Online

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote helicornia 28-9-2021 11:39 AM
berita tak lengkap
dia ada kawin lain sebelum adam
baik aku je jadi wartawan cari
Quote nakkomenjugak 29-9-2021 02:30 AM
Haiyoo kat tv muka lain
Quote Reira77 29-9-2021 02:40 AM
Suka la tgk rambut sheols
Quote Perawankota 29-9-2021 03:32 AM
Muka dh mcm 30an
Quote trexxxxxi 29-9-2021 08:26 AM
Sheol masih menyunds khuens?

Lihat semua komen(5)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

17-4-2024 06:37 AM GMT+8 , Processed in 0.087321 second(s), 34 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top