CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Pedo Dan Mangsanya Masak, Makan Otak Lelaki Dibunuh Mereka

5-10-2018 01:43 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 4446| Komen: 34

Description: Seorang suspek pedofil dan mangsanya berusia 12 tahun dituduh membunuh seorang lelaki sebelum memasak dan makan otak mangsa.
Seorang suspek pedofil dan mangsanya berusia 12 tahun dituduh membunuh seorang lelaki sebelum memasak dan makan otak mangsa.

Memetik METRO, kepala Alexander Popovich, 21, ditemui di dalam sebuah ketuhar di sebuah apartment di perkampungan Novinka, 60 batu dari St Petersburg, Rusia.



Alexander Popovich

Suspek berusia 22 tahun itu mengakui menjalin hubungan intim dengan kanak-kanak terbabit yang didakwa sebagai 'teman wanitanya'.

Menurut polis, 10 hari sebelum itu, kanak-kanak berkenaan dilaporkan hilang oleh ibu bapanya di bandar asalnya iaitu di Sochi kira-kira 1,500 kilometer dari tempat dia ditemui.

Bagaimanapun, tidak dapat dikenal pasti bagaimana pasangan itu bertemu, namun kanak-kanak berkenaan ada memuat naik status di media sosialnya.

"Saya mencintai seorang penghendap. Saya tidak akan melepaskannya, dia hanya milik saya seorang. Saya tidak perlukan sesiapa selain dia," tulisnya.


Kredit foto: METRO

Badan Penyiasat Rusia memuat naik sebuah video memaparkan keadaan mengerikan di sebuah rumah di mana beberapa anggota tubuh mangsa ditemui di dalam bungkusan cadar di atas lantai berlumuran darah.

Selain kepalanya dipenggal, kedua-dua tangannya turut dikerat dan beberapa bahagian tubuhnya ditemui di dalam kuali.

"Apa yang kami temui di dalam kuali itu langsung tidak menyerupai daging segar yang boleh didapati dari pasar raya," kata seorang anggota polis.

Hasil pemeriksaan mendapati terdapat kesan luka akibat ditetak dengan kapak pada dadanya dan senjata itu ditemui berhampiran tubuh mangsa. Selain hati, beberapa organ dalaman mangsa turut didapati hilang.

Menurut laporan, dipercayai pasangan terbabit dikatakan menyewa dan tinggal bersama mangsa di kediamannya.

Suspek berdepan tuduhan membunuh dan mengerat tubuh mangsa yang membolehkan dia dikenakan hukuman penjara maksimum 15 tahun.

Dia juga akan dibicarakan atas tuduhan melakukan hubungan intim dengan kanak-kanak bawah umur dan boleh dipenjara maksimum 10 tahun.

Sementara itu, kanak-kanak terbabit diserahkan di bawah jagaan kem tahanan juvana di St Petersburg. - CARI


21

Bagus
28

Marah
29

Terkejut
27

Sedih
20

Lawak
30

Bosan

Friends Rank (155 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote chicozinn 5-10-2018 01:53 PM
Hbis la masa depan budak pmpuan tu..tkot da bsar jadi psycho je yachhhh
Quote mieymiey 5-10-2018 02:12 PM
Kenapa si pedo dan budak pompuan tu bunuh lelaki tu?
Quote susukambingbest 5-10-2018 02:29 PM
Gile. Ringannya hukuman. Dah nk jd meleysia gak ker
Quote jahcomel 5-10-2018 02:35 PM
Org  Russia mmg suka mkn org
Quote AshkieLa 5-10-2018 02:46 PM
pedo and psycho..
kalau la tak dpt tangkap,
bila si psycho besar dan bukan kanak2 lagi..
si pedo dah tak suka si psycho.. nak cari kanak2 lain
adekah psycho pulak tetak and makan otak pedo.. ?
Quote gujiwa 5-10-2018 02:57 PM
tuh rumah dia ke?? ape ke kotor geli nye..
Quote Artemesiaa 5-10-2018 03:09 PM
Ngeri dan kejamnya perbuatan betul2 psyco
Quote chazey 5-10-2018 03:09 PM
Kokesen pprt eastern yurop dengan perangai psikotik berpisah tiada.
Quote chazey 5-10-2018 03:10 PM
Btw kemain la susah nak faham bahasa translation wartawan cari kelas tersendiri. Kena google jugak berita dalam bahasa kokosen untuk faham sepenuhnya intipati artikel.
Quote chazey 5-10-2018 03:11 PM
Anak kokosen pangai lagik bagus dari anak Melayu? Think again.
Quote chazey 5-10-2018 03:16 PM
mieymiey replied at 5-10-2018 02:12 PM
Kenapa si pedo dan budak pompuan tu bunuh lelaki tu?

Sebab dah takda benda nak makan kata meka. Bodoh berdua ni sebenarnya tinggal kat apartment si mangsa.

Bodoh kan?

A 12-year-old girl was also taken into custody in connection with the murder.

The young girl had been reported missed by her parents ten days earlier in her home town of Sochi and the 22-year-old man allegedly said the pair were in a sexual relationship.

The pair, who have not been named, have been accused of cooking the brains of Alexander Popovic whose head was found in the oven of an apartment in Novena village, which is 60 miles from St Petersburg.

It is understood the 22-year-old man and the girl had been staying in Mr Popovic's flat at the time of his death.

The man and young girl told the police: “There was nothing else to eat."

Police have said that the pair were arrested after they tried to set their flat on fire.

The victim had axe wounds visible on his chest and parts of his heart and internal organs had been removed.

The victim's brother said: "I climbed inside through a window.

"It was a mess there, as if the apartment had been robbed. Then I saw something covered with a blanket and in blood.

"I did not know it was him, I rushed out. I was in panic. My only thought was – please don't let it be him.

"I called a neighbour, and he forced open the door. With two neighbours, a man and a woman, we got inside. I immediately understood that it was my brother there."

A Russian police report said: “A man and an underage girl are suspected of the cruel murder and dismembering a 21-year-old citizen of Novinka village of Leningrad region.

“The investigators are also checking the information about suspects eating body parts of the killed man.”

The man will face trial for having sex with an underage child,according to Russian police, which carries a ten year maximum sentence.

He could also face charges of murder and dismembering the body, with a maximum 15 years in jail.

In 2017, a cannibal family in Russia confessed to killing and eating at least 30 people in Russia.
Quote ice_sky92 5-10-2018 03:23 PM
This is cannibalism. Similar to Armin meiwes case...
Quote ice_sky92 5-10-2018 03:26 PM












Quote MissVixen 5-10-2018 03:28 PM
Mother russia. Pelik2 perangai macam prc
Quote buapakperut 5-10-2018 03:38 PM
wtf did i just read?
Quote pai.kacang 5-10-2018 03:41 PM
ape maksudnya "mencintai seorang penghendap?"
Quote Dovahkiin 5-10-2018 04:51 PM
Stockholm syndrome ni.
Quote dargo 5-10-2018 05:22 PM
kalo  Alexander Popovich ni Muslim mesti ramai lah tred ni komen dari geng kristian pendubuq etis

led by paderi seks kambing @maideen , @FOTHER-MUCKER , @lkick2113 , @M5 @Mr_Beruk
Quote gbam 5-10-2018 06:10 PM
pai.kacang replied at 5-10-2018 03:41 PM
ape maksudnya "mencintai seorang penghendap?"

mencintai seorang stalker kot translation terus dari bahasa inggeris, maksud penghendap kat sini follower kot, bukan follower kat facebook,twitter tu semua, follower betul, mengintai dalam bahasa kampung

Lihat semua komen(34)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

18-8-2022 04:37 PM GMT+8 , Processed in 7.152354 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top