CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Lelaki Direman Sumbat Anak Saudara Dalam Mesin Dobi

4-10-2018 10:46 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 4404| Komen: 44

Description: Lelaki yang menyebabkan anak saudaranya terperangkap di dalam mesin basuh dobi layan diri pada awal pagi Selasa, ditahan reman empat hari hingga Sabtu.
Lelaki yang menyebabkan anak saudaranya terperangkap di dalam mesin basuh dobi layan diri pada awal pagi Selasa, ditahan reman empat hari hingga Sabtu.

Menurut Polis Daerah Hulu Selangor Supt Lim Bak Phai, pihaknya menahan lelaki berusia 27 tahun itu di Ibu pejabat Polis Daerah Hulu Selangor kira-kira 11 malam hari sama.


Kredit foto: FB

"Suspek dipercayai memasukkan anak saudaranya ke dalam mesin basuh dengan niat untuk bergurau menyebabkan mangsa terperangkap kira-kira 20 minit.

"Mangsa kemudiannya berjaya diselamatkan dengan bantuan orang awam serta polis dan tidak mengalami sebarang kecederaan," kata Ketua Polis Daerah Hulu Selangor Supt Lim Bak Phai ketika dihubungi BERNAMA.




Tambahnya, suspek ditahan mengikut Seksyen 31(1)(a) Akta Kanak-Kanak 2001 kerana menganiaya, mengabaikan, membuang atau mendedahkan kanak-kanak dengan cara yang mungkin menyebabkannya mengalami kecederaan fizikal atau emosi.

Sementara itu, ibu mangsa disiasat mengikut Seksyen 182 Kanun Keseksaan kerana membuat laporan palsu.

"Ibu mangsa sebelum ini membuat laporan anaknya itu hilang dan secara tiba-tiba berada di dalam mesin  basuh," katanya. - CARI


21

Bagus
14

Marah
24

Terkejut
15

Sedih
27

Lawak
18

Bosan

Friends Rank (119 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote judicata 4-10-2018 10:49 AM
padan muka pak sedara sebab gurau cara bangang & mak sebab buat laporan palsu.

contoh mentaliti orang sekarang da tahap mana. i haz no faith in humanity anymore.
Quote sapp73 4-10-2018 10:55 AM
sokong....jadikan pengajaran bila ada yg kena dakwa
Quote chicozinn 4-10-2018 10:56 AM
meollss rasa pak sedara ni adik beradik si mak budak ni jugak..bgus la dua2 kne tahan, jnis ada akal tapi xnak pakai..
Quote paz 4-10-2018 10:57 AM
bagus tiba masanya orang yang suka bergurau tak bertempat ni sedar.
Quote zulka 4-10-2018 10:58 AM
mcm sesuatu sgt...yg mak dia gi report kata hilang tu sebab apa?
in case budak tu mati, play victim la kononnya..
Quote manehnya 4-10-2018 10:58 AM
cash la.........
Quote amisery 4-10-2018 11:07 AM
mengongggg
Quote leylapple 4-10-2018 11:08 AM
mak mcm nak matikan anak jer.. apsal mak buat report pasal anak hilang sedangkan anak disumbat di kedai dobi yang dia basuh baju kat situ?...mcm ada cubaan nak bunuh anak jer
Quote mrsT 4-10-2018 11:10 AM
aper ayat yang sesuai errkkk.. otak mana.. otakk..
Quote sukacactus 4-10-2018 11:12 AM
Pak sedara tu adik mak dia eh
Tu cara2 nak selamatkan sedara sdr la tu
Padan muka, umur nak dekat 30 pun gurau mcm org xmatang
Quote Meiizu 4-10-2018 11:14 AM
laaa yg mak tu dah kenapa repot pelesu plak
siyesss takpaham.ramai saksi kat situ .
takleh pikir ke apa
Quote jalfa 4-10-2018 11:17 AM
Budak tu letak jkm la.gila nanti dpt mak bimbo ngan paksedara babi
Quote CiliPadiSedap 4-10-2018 11:17 AM
zulka replied at 4-10-2018 10:58 AM
mcm sesuatu sgt...yg mak dia gi report kata hilang tu sebab apa?
in case budak tu mati, play victi ...

owner kedai dobi pergi report bukan mak dia.
Quote kucingitam 4-10-2018 11:18 AM
mak dia tak tau anak ikut pak sedara ke yg pi report anak hilang tu
Quote aku_best 4-10-2018 11:19 AM
Apasal mak sanggup menipu...kan ker ramai saksi ngan cctv lagi tuh..
Quote zulka 4-10-2018 11:25 AM
CiliPadiSedap replied at 4-10-2018 11:17 AM
owner kedai dobi pergi report bukan mak dia.

Sementara itu, ibu mangsa disiasat mengikut Seksyen 182 Kanun Keseksaan kerana membuat laporan palsu.

"Ibu mangsa sebelum ini membuat laporan anaknya itu hilang dan secara tiba-tiba berada di dalam mesin  basuh," katanya. - CARI
Quote Artemesiaa 4-10-2018 11:26 AM
Moga jadi mengajaran dan peringatan.  Nak bergurau jangan main ikut suka je tampa  fikir bahaya tidaknya perbuatan tu.
Quote bintangterang 4-10-2018 11:38 AM
dah tua pun otak pendek
Quote 234126 4-10-2018 11:41 AM
Jgn pulak nanti kesian atas dasar ‘saudara mara’ dah bebal buat salah tu biar merengkok 3-4 bulan dlm jail baru cerdik sikit otak tu takda apa nak buat pandang dinding tu latih otak berpikir sikit.

Lihat semua komen(44)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-10-2022 02:51 PM GMT+8 , Processed in 0.077464 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top