CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Melania Trump Hati Kering!

22-6-2018 11:03 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 3485| Komen: 4

Description: Melania Trump memberi mesej sinis ketika melawat pendatang kanak-kanak yang ditahan di Texas dengan memakai jaket yang tertera kata-kata "Saya tidak peduli, bagaimana dengan kamu?"
Melania Trump memberi mesej sinis ketika melawat pendatang kanak-kanak yang ditahan di Texas dengan memakai jaket yang tertera kata-kata "Saya tidak peduli, bagaimana dengan kamu?"



Foto: Mirror

Penampilan Wanita Pertama Amerika Syarikat (AS) ketika menaiki pesawat bagi misi kawalan kerosakan berikutan krisis hak asasi manusia yang dicetuskan suaminya, Donal Trump mencetuskan kemarahan orang ramai.

Presiden AS itu kemudian memberi penjelasan mengenai penampilan Melania menerusi Twitter pada Khamis.

Menurut Trump, ayat tertera pada jaket Melania sebenarnya merujuk kepada penyebaran berita palsu.

"Melania kini, tidak lagi peduli dengan berita palsu yang disampaikan pihak media," tulisnya.


Foto: Twitter

Sementara itu, jurucakap Melania kemudian mengesahkan Melania memakai jaket parka dari Zara itu dan berkata;


Foto: Mirror/Zara

"Ia hanya sehelai jaket. Tiada mesej tersirat.

"Selepas lawatan penting ke Texas hari ini, saya berharap media tidak akan memberi tumpuan kepada pemakaiannya," katanya. - CARI

25

Bagus
24

Marah
25

Terkejut
10

Sedih
12

Lawak
24

Bosan

Friends Rank (120 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Dwdrum 22-6-2018 10:41 AM
Kesian pada anak bukan pada parent
Parent intentionally membiak untuk benefit
Quote gummygummy 22-6-2018 10:59 AM
aku tak kesian orang tua, tapi kanak2. apa la depa tau
Quote azwanaliori 22-6-2018 12:41 PM
Klu anak tu dibiarkan je diseludup masuk US jadi kaldai dadah, pelacur, pencuri peminta sedekah, dicuri organ korang x kesian kan??
Quote samasam90 22-6-2018 01:06 PM
us sekarang dah pisahkan kanak2 imigran dgn parents depa kan.. sedih tgk berita tu.. sampai pemberita pun tak sanggup nak habiskan apa dia cakap..

Lihat semua komen(4)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

22-6-2024 01:00 AM GMT+8 , Processed in 0.164952 second(s), 33 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top