CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 1628|Reply: 4

[Tempatan] Jaket dipakai Melanie Trump timbul tanda tanya

[Copy link]
Post time 22-6-2018 10:32 AM | Show all posts |Read mode



WASHINGTON 22 Jun - Isteri Presiden Amerika Syarikat (AS), Melanie menggemparkan dunia apabila melawat kanak-kanak pendatang di sempadan AS-Mexico semalam namun yang lebih menjadi tumpuan pengguna internet ialah jaket yang dipakai bertulis `Saya benar-benar tidak peduli, anda pula?’.
Melania Trump memakai jaket yang bertulis "I Really Don't Care. Do U?" ketika pulang daripada lawatan di sempadan Amerika Syarikat-Mexico. - Reuters

Timbul pelbagai persoalan sama ada wanita pertama AS itu sengaja memilih fesyen sedemikian atau tersirat mesej daripadanya namun kepada siapakah mesej itu hendak ditujukan.

Imej Melanie memakai jaket berwarna hijau ketika menaiki tangga pesawat ke Texas itu yang pantas tular muncul ketika White House bertungkus lumus untuk meredakan kemarahan dunia terhadap polisi memisahkan kanak-kanak pendatang dengan ibu bapa mereka. - AFP
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 22-6-2018 10:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Kesian pada anak bukan pada parent
Parent intentionally membiak untuk benefit
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2018 10:59 AM | Show all posts
aku tak kesian orang tua, tapi kanak2. apa la depa tau
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2018 12:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Klu anak tu dibiarkan je diseludup masuk US jadi kaldai dadah, pelacur, pencuri peminta sedekah, dicuri organ korang x kesian kan??
Reply

Use magic Report

Post time 22-6-2018 01:06 PM From the mobile phone | Show all posts
us sekarang dah pisahkan kanak2 imigran dgn parents depa kan.. sedih tgk berita tu.. sampai pemberita pun tak sanggup nak habiskan apa dia cakap..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

17-7-2024 04:35 AM GMT+8 , Processed in 0.065735 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list