CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

"Seronok Beraya Lepas Tipu Duit Artis?" - Raja Ilya Mengamuk Kena 'Kencing'

20-6-2018 11:57 AM| Diterbitkan: Cari-Nurulain| Dilihat: 5888| Komen: 13|Original author: Oleh: Ain

Description: "Seronok beraya lepas tipu duit artis?"
"Seronok beraya lepas tipu duit artis?"

Alamak, Raja Ilya mengamuk dengan siapa pula tu?



Foto: IG Raja Ilya

Memetik Astro GEMPAK, pelakon berkenaan terkilan selepas ditipu individu dikenalinya sejak beberapa bulan lalu dan meluahkan rasa marahnya menerusi Instastory.

Menerusi posting berkenaan, Raja Ilya mendakwa tidak menerima sebarang bayaran daripada individu terbabit selepas melaksanakan kerja yang dipertanggungjawabkan untuknya.

"Bila bab kerja, nak suruh buat apa-apa, kau paksa aku! Kalau aku tak buat, kau ungkit macam-macam!

"Sekarang, apa kau nak semua aku dah buat! Bayarannya mana?"
tulisnya.




Lebih parah, Raja Ilya mendakwa individu berkenaan memberikannya cek tendang selain menyekat nombornya.

Berang apabila diacuhkan begitu sahaja, Raja Ilya kemudian memuat naik sekeping gambar dipercayai individu terbabit berserta kapsyen menyelarnya.


Foto: Astro GEMPAK

"Mungkin lepas post ni, baru nak cari kami kot. Harap-haraplah," katanya.


Foto: IG Raja Ilya

Siapalah agaknya yang buat Raja Ilya tak keruan di hari lebaran ini ya? - CARI
15

Bagus
6

Marah
12

Terkejut
15

Sedih
9

Lawak
13

Bosan

Friends Rank (70 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote LipasComel 20-6-2018 12:04 PM
raja ilya ni sesejak pegi casting marvel makin lawa badannya
Quote munchkin 20-6-2018 05:02 PM
Lawa body dia
Quote ALDRIN 20-6-2018 05:07 PM
Dgn sapo laa Aci keling propa Capt Marvel nih bergadohhh......ko holliwud kot x kan merentan meroyan dlm IG.....ewwww...
Quote ReginaGeorge 20-6-2018 05:15 PM
Raja ilya ni jarang nak meroyan.
Quote chazey 20-6-2018 05:16 PM
munchkin replied at 20-6-2018 05:02 PM
Lawa body dia

Nampak macam pakai korset ja kaka.
Quote meow_tompok 20-6-2018 05:20 PM
dengan meroyan kat media sosial mcm nie.. ada harapan dpt payment la kot  
Quote noell 20-6-2018 05:53 PM
org tak bayo duit maruku dia ka camna??
Quote kikiharris 20-6-2018 06:15 PM
Alang2 nak meroyan.. Tunjuk clear pic and nama teruslah. Bosanlah konsep menyindir sapa mkn cili dia yg terasa pedas ni.
Quote munchkin 20-6-2018 07:26 PM
chazey replied at 20-6-2018 05:16 PM
Nampak macam pakai korset ja kaka.

Oh ye ke? Oppsss heheheh
Quote ashilalat 20-6-2018 07:42 PM
ALDRIN replied at 20-6-2018 05:07 PM
Dgn sapo laa Aci keling propa Capt Marvel nih bergadohhh......ko holliwud kot x kan merentan meroyan ...

Yuna yg kononnya holiwud dan shilalat yg kunun internesenal di dunia oriental pon kuat merentan dekk..mungkin cubaan raja ilya nak berdiri sama tinggi dgn so called retis antarabangsa?
Quote pavlovachoc 20-6-2018 08:13 PM
Bgtau je sape ... Mls la nk fkr sape
Quote idril 20-6-2018 08:45 PM
mesej x sampai sis kalau blur kan muka..... koser tul nak suh org speku
Quote yellowfish 20-6-2018 08:48 PM
Marah bebenor tu.. buh la nama baru betul

Lihat semua komen(13)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

29-5-2024 03:32 AM GMT+8 , Processed in 0.050422 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top