CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Terengganu Beri Insentif RM200,000 Kepada Azizulhasni

19-4-2017 05:38 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 2271| Komen: 12

Description: Kerajaan negeri menghadiahkan insentif wang tunai RM100,000 dan RM100,000 lagi untuk skim insentif latihan buat pelumba negara, Azizulhasni Awang, sebagai pengiktirafan di atas kejayaannya menjuarai a ...
Kerajaan negeri menghadiahkan insentif wang tunai RM100,000 dan RM100,000 lagi untuk skim insentif latihan buat pelumba negara, Azizulhasni Awang, sebagai pengiktirafan di atas kejayaannya menjuarai acara keirin Kejohanan Trek Basikal Dunia di Hong Kong, minggu lalu.


Memetik laporan Berita Harian, Menteri Besar, Datuk Seri Ahmad Razif mengumumkan perkara itu pada majlis menyambut kepulangan dan meraikan kejayaan anak jati Dungun itu, di Wisma Darul Iman , Kuala Terengganu hari ini.

"Kejayaan Azizulhasni sangat membanggakan seluruh rakyat Terengganu dan insentif ini adalah penghargaan di atas segala kerja keras dan pengorbanan beliau untuk negeri dan negara."

Tambah beliau, insentif berkenaan diharap bukan saja dapat menjadi pendorong buat Azizulhasni mencipta lebih banyak kejayaan di dalam dan luar negara, tetapi juga sebagai penyuntik semangat untuk atlet dan anak muda lain melakar kejayaan dalam bidang sukan.

Dalam pada itu, kerajaan negeri juga akan meneruskan pembinaan velodrom di Dungun dengan kos keseluruhan dianggarkan RM10 juta dan Kerajaan Persekutuan sudah meluluskan RM1 juta untuk kerja tapak, ujar Ahmad Razif.- CARI


sumber foto: Berita Harian



31

Bagus
24

Marah
29

Terkejut
25

Sedih
21

Lawak
27

Bosan

Friends Rank (157 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote zidane_ziege 19-4-2017 06:27 PM
bijak roket poketman ni..dekat2 nk PRU la dia menang world champ..
Quote dauswq 19-4-2017 06:32 PM
dengar "kerja tapak" tu , aku duk fikir bakal terkubur lah
Quote seramado 19-4-2017 07:44 PM
Wow bnyk tu
Quote mjla 19-4-2017 11:08 PM
Rezeki beb.
Bawak basikal jek.
Quote mjla 19-4-2017 11:08 PM
Rezeki beb.
Bawak basikal jek.
Quote ffbeauties 19-4-2017 11:25 PM
zidane_ziege replied at 19-4-2017 06:27 PM
bijak roket poketman ni..dekat2 nk PRU la dia menang world champ..

The pocket rocketman kan? Bukan rocket pocket man.. Lari maksud uuuu
Quote cumulonimbus 19-4-2017 11:36 PM
masyukkkk.....
Quote Acik_Whitney 20-4-2017 12:04 AM
ramai yg ngendeng2 sheols skrg termasuk ctdk
Quote cupu 20-4-2017 12:16 AM
hidup ini macam roda..kadang diatas,kadang di bawah

'keje tapak' di tganu byi mcm xbest..aku tbygkan tbengkalai.
Quote Nasi_Lemak_Kau 20-4-2017 12:21 AM
rezeki dari tohan....... omm amithaba   
Quote zidane_ziege 20-4-2017 07:16 AM
ffbeauties replied at 19-4-2017 11:25 PM
The pocket rocketman kan? Bukan rocket pocket man.. Lari maksud uuuu

aik..x baca billboard kat terengganu lettew..
Quote haryatie 20-4-2017 07:38 AM
waa....rezeki dia
Alhamdulillah

Lihat semua komen(12)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

17-4-2024 04:39 PM GMT+8 , Processed in 0.224450 second(s), 41 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top