CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Azizulhasni Awang Rampas Kembali Kedudukan Nombor Satu Dunia Keirin

8-12-2016 10:07 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 4172| Komen: 16

Description: Azizulhasni Awang kembali ke kedudukan nombor satu dunia acara keirin.
Foto: thestar.com.my

Azizulhasni Awang kembali ke kedudukan nombor satu dunia acara keirin.

Jaguh berbasikal trek negara itu adalah pemenang pingat gangsa Olimpik Rio dalam acara sama mengumpul 2470 mata dalam senarai terbaru yang dikeluarkan oleh Persekutuan Berbasikal Antarabangsa (UCI).

Andrii Vynokurov dari Ukraine kedua dengan 2,380 mata manakala pelumba Republik Czech, Tomas Babek ketiga dengan 2,305.

Memetik laporan Berita Harian,  Azizulhasni atau mesra dengan panggilan Jijoe, dia yang sebelum ini menduduki tempat kedua dengan Joachim Eilers dari Jerman yang berkedudukan pertama jatuh ke tangga kelima apabila mengumpul 2,130 mata.

FOTO: FB Azizulhasni Awang
Melalu laman sosial Facebook rasminya, Azizulhasni menyatakan kegembiraannya kerana berada kembali di kedudukan pertama. 

"Terima kasih kepada setiap seorang daripada anda yang sentiasa memberikan saya sokongan padu. Biarlah keputusan yang menceritakannya," katanya. -CARI
13

Bagus
35

Marah
15

Terkejut
25

Sedih
22

Lawak
14

Bosan

Friends Rank (124 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote b!natang 8-12-2016 10:16 AM
Kipidap. Dongibab
Quote drivethru 8-12-2016 10:22 AM
Hebat kau jijoi...

Malam kayuh, siang kayuh....

Kuat sungguh lutut kau. Ape rahsia nye?
Quote WajibulGhunah 8-12-2016 10:30 AM
Waaaaaa!!! Congrats!!!
Quote Artemesiaa 8-12-2016 10:34 AM
Syabas le
Quote munchkin 8-12-2016 10:37 AM
Tahniahhhhh
Quote SWORKS27 8-12-2016 10:39 AM
drivethru replied at 8-12-2016 10:22 AM
Hebat kau jijoi...

Malam kayuh, siang kayuh....

training je bro...dah itu kerja dia....

TERBAIK JIJOE
Quote hayati_hassan 8-12-2016 10:49 AM
congrats jijoe
Quote kuzaime 8-12-2016 11:06 AM
Tahniah..
Quote zafira 8-12-2016 11:09 AM
tak padan dengan kecik ko ya  tapi hebakkk.... syabas jijoe...
Quote Limao 8-12-2016 11:15 AM
Sukan beskal ngan hoki ganu memang hebak2 ye?
Quote VioletsAre_Blue 8-12-2016 11:25 AM
Limao replied at 8-12-2016 11:15 AM
Sukan beskal ngan hoki ganu memang hebak2 ye?

sukan pun tengok negeri jugak sis yang mana mereka hebat
johor - bola sepak,tinju
melaka - pecut 100m
pahang - angkat berat
selangor - badminton,renang
sarawak - terjun,renang

Quote fynnkakiblock 8-12-2016 11:28 AM
drivethru replied at 8-12-2016 10:22 AM
Hebat kau jijoi...

Malam kayuh, siang kayuh....

untung bininye.. kuat lutut jijoe
Quote RatuDunia94 8-12-2016 01:03 PM
No 1 xde makna selagi olympic x dpt emas..
Quote eizarz 8-12-2016 03:39 PM
fynnkakiblock replied at 8-12-2016 11:28 AM
untung bininye.. kuat lutut jijoe

hahaha...dalam sungguh maksud korang ni   
Quote hanisbunny 8-12-2016 07:12 PM
Tahniah...hrp lps neh ade rezeki emas pula di olimpik..

Lihat semua komen(16)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

18-5-2024 07:22 PM GMT+8 , Processed in 0.077389 second(s), 44 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top