CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 1328|Reply: 12

Terengganu Beri Insentif RM200,000 Kepada Azizulhasni

[Copy link]
Post time 19-4-2017 05:38 PM | Show all posts |Read mode
Kerajaan negeri menghadiahkan insentif wang tunai RM100,000 dan RM100,000 lagi untuk skim insentif latihan buat pelumba negara, Azizulhasni Awang, sebagai pengiktirafan di atas kejayaannya menjuarai acara keirin Kejohanan Trek Basikal Dunia di Hong Kong, minggu lalu.


Memetik laporan Berita Harian, Menteri Besar, Datuk Seri Ahmad Razif mengumumkan perkara itu pada majlis menyambut kepulangan dan meraikan kejayaan anak jati Dungun itu, di Wisma Darul Iman , Kuala Terengganu hari ini.

"Kejayaan Azizulhasni sangat membanggakan seluruh rakyat Terengganu dan insentif ini adalah penghargaan di atas segala kerja keras dan pengorbanan beliau untuk negeri dan negara."


Tambah beliau, insentif berkenaan diharap bukan saja dapat menjadi pendorong buat Azizulhasni mencipta lebih banyak kejayaan di dalam dan luar negara, tetapi juga sebagai penyuntik semangat untuk atlet dan anak muda lain melakar kejayaan dalam bidang sukan.


Dalam pada itu, kerajaan negeri juga akan meneruskan pembinaan velodrom di Dungun dengan kos keseluruhan dianggarkan RM10 juta dan Kerajaan Persekutuan sudah meluluskan RM1 juta untuk kerja tapak, ujar Ahmad Razif.- CARI

sumber foto: Berita Harian




Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 19-4-2017 06:27 PM From the mobile phone | Show all posts
bijak roket poketman ni..dekat2 nk PRU la dia menang world champ..
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2017 06:32 PM | Show all posts
dengar "kerja tapak" tu , aku duk fikir bakal terkubur lah
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2017 07:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Wow bnyk tu
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2017 11:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Rezeki beb.
Bawak basikal jek.
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2017 11:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Rezeki beb.
Bawak basikal jek.
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 19-4-2017 11:25 PM | Show all posts
zidane_ziege replied at 19-4-2017 06:27 PM
bijak roket poketman ni..dekat2 nk PRU la dia menang world champ..

The pocket rocketman kan? Bukan rocket pocket man.. Lari maksud uuuu
Reply

Use magic Report

Post time 19-4-2017 11:36 PM | Show all posts
masyukkkk.....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 20-4-2017 12:04 AM | Show all posts
ramai yg ngendeng2 sheols skrg termasuk ctdk
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 12:16 AM From the mobile phone | Show all posts
hidup ini macam roda..kadang diatas,kadang di bawah

'keje tapak' di tganu byi mcm xbest..aku tbygkan tbengkalai.
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 12:21 AM | Show all posts
rezeki dari tohan....... omm amithaba   
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 07:16 AM From the mobile phone | Show all posts
ffbeauties replied at 19-4-2017 11:25 PM
The pocket rocketman kan? Bukan rocket pocket man.. Lari maksud uuuu

aik..x baca billboard kat terengganu lettew..
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2017 07:38 AM | Show all posts
waa....rezeki dia
Alhamdulillah
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

30-5-2024 06:02 AM GMT+8 , Processed in 0.059924 second(s), 38 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list