CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Video@CARI Hiburan Kini Lihat artikel

Artis Meroyan, Berperang Sesama Sendiri Di Laman Sosial - Apa Kata anda?

24-2-2017 03:07 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 13115| Komen: 56

Description: Penat juga menjadi artis ni. Dalam pada nak jaga hati semua pihak, segala tindak-tanduk mereka menjadi perhatian umum. Pun begitu, isu artis 'berperang' di laman sosial masih juga berlaku, mengapa aga ...

Artikel Oleh Maly Rosli | Video Oleh Angie Ling| Suntingan Visual Oleh Angie Ling

Penat juga menjadi artis ni. Dalam pada nak jaga hati semua pihak, segala tindak-tanduk mereka menjadi perhatian umum. Pun begitu, isu artis 'berperang' di laman sosial masih juga berlaku, mengapa agaknya ya?

Walau bagaimanapun, sebagai 'public figure' artis atau mana-mana selebriti perlu menjaga perilaku mereka supaya dapat memberi contoh baik kepada khalayak terutama peminat. Semoga selepas ini artis tanah air bersikap lebih matang dalam menyelesaikan masalah sesama mereka. - CARI
17

Bagus
12

Marah
12

Terkejut
20

Sedih
20

Lawak
22

Bosan

Friends Rank (103 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote terpaku 24-2-2017 03:11 PM
retis tu iq bukan tinggi pun..selayaknyalah berperangai macam orang iq rendah bawah 15
Quote kaspar0v 24-2-2017 03:32 PM
terpaku replied at 24-2-2017 03:11 PM
retis tu iq bukan tinggi pun..selayaknyalah berperangai macam orang iq rendah bawah 15

bodoh bangang je yg suka bergaduh kat socmed. tak ada life betol. jumpa depan2 kecut tulur/apam masing2
Quote putehkundor 24-2-2017 03:43 PM
#carutanterpaksa
Quote CiliPadiSedap 24-2-2017 03:50 PM
jual tudung dah bajet hot..
Quote mejaputih 24-2-2017 03:51 PM
artis...wat do u aspect
Quote shanshero 24-2-2017 03:55 PM
seronok je tengok retis gaduh dalam ig
Quote Andyscenes 24-2-2017 04:00 PM
Artis pun manusia jugak, artis melayu kn.
Quote keds 24-2-2017 04:02 PM
Lawakkkkk pun Ada...
Quote samasam90 24-2-2017 04:07 PM
retis yang gaduh socmed tu bodoh ya. jadi tidak terkejut sangat. cc: nanaz, nabirah
Quote sssf83 24-2-2017 04:18 PM
artis2 yg kuat meroyan sesama sendiri menunjukkan pemikiran cetek dan tak matang..
kita tak boleh ambik mereka sebagai contoh idola langsung..

diam itu adalah lebih pintar..
Quote iry26 24-2-2017 04:41 PM
x professional langsung!
Quote vanillaninja 24-2-2017 04:46 PM
Kalau theyols tak berbuat sedemikian, takde pulak bahan cercaan
Quote sepitsiput 24-2-2017 05:03 PM
apa beza Carutan Terpaksa dengan Royanan Intelektual?'

cc @beta_carotene
Quote WhiskeyScotch 24-2-2017 05:16 PM
Senyum, tak perlu kata apa-apa. Senyum.
Quote siskepoh 24-2-2017 06:03 PM
artis ni iq depa kureng sikit. lgi2 si nanas. yaks gigi karat. abesla famili ko lopa. kakak lopa tu main kaut ja kot
Quote inisiatif 24-2-2017 06:11 PM
korang ni naive sangat.
cuba korang tengok orang sekeliling korang ada tak org mcm fattah ni.. mcm tu lah apa rakan industri yang lain sedar tindak tanduk fattah ni.. cuba tengok board masalah peribadi nun.. sah sah org mcm fattah ni lah.. tak faham faham lagi..
Quote inisiatif 24-2-2017 06:14 PM
fattah ni sah sah ada sikap poyo teramat.. tekaan @juliez tu betul .. apa sikap tu juliez iols lupa.. selepas tindak tanduk fattah ni mmg licik lah..
Quote kikiharris 24-2-2017 06:15 PM
nanti tutup plak Board Gosip
Quote juliez 24-2-2017 06:18 PM
inisiatif replied at 24-2-2017 06:14 PM
fattah ni sah sah ada sikap poyo teramat.. tekaan @juliez tu betul .. apa sikap tu juliez iols lupa. ...



Hahh.. sikap apa plak ni?

Lihat semua komen(56)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-9-2022 02:41 AM GMT+8 , Processed in 0.068770 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top