CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Video@CARI Hiburan Kini Lihat artikel

Trend Selebriti Cabut Tudung Seperti Aksesori Diri, Siapa Pula Selepas Ini?

3-2-2017 03:10 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 22053| Komen: 80

Description: Artis seharusnya lebih bijak menangani isu tuntutan kerjaya yang meminta mereka menanggalkan tudung bagi menjayakan watak mereka atau sesebuah adegan.

Artikel Oleh Maly Rosli | Video Oleh Chen Zhen Sheng | Suntingan Visual Oleh Yen Jean Siang


Artis seharusnya lebih bijak menangani isu tuntutan kerjaya yang meminta mereka menanggalkan tudung bagi menjayakan watak mereka atau sesebuah adegan.

Mahu berubah itu mudah, tetapi mahu istiqamah itu penuh dengan dugaan dan cabaran. Sama-samalah kita renungkan. - CARI
27

Bagus
35

Marah
31

Terkejut
25

Sedih
27

Lawak
14

Bosan

Friends Rank (159 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sebu 3-2-2017 03:35 PM
Suka hati orang tu le nk pakai dan dan x nk pakai tudung cabut balik. Sibuk kira dosa pahala orang. Dosa sendiri pun x terhitung
Quote Qnqn 3-2-2017 03:48 PM
Quote terpaku 3-2-2017 03:50 PM
nursajat pun buka tudung jua khuenzzzz
Quote vampkid 3-2-2017 03:56 PM
Who's next?
Quote Drsgonfruit 3-2-2017 04:00 PM
Quote MissQwerty 3-2-2017 04:03 PM
bini apex leuiniey tu tunggu masa je
dah separuh dah tudung dia skang
Quote Drsgonfruit 3-2-2017 04:07 PM
Byk jaa.esp yg pegi oversea
Quote alongpenang10 3-2-2017 04:08 PM
hai hai
Quote alongpenang10 3-2-2017 04:08 PM
hai hai
Quote Wacute 3-2-2017 04:16 PM
Biaq p la kat depa...
Quote noni165 3-2-2017 04:18 PM
semoga kembali  ke landasanNya
Quote Metinpehlivan 3-2-2017 04:26 PM
Mmg bahaya Kalau jadi trend.. budak2 pun ikut.. uqasha la start
Quote Drsgonfruit 3-2-2017 04:35 PM
Yg semakin senteng pn byk
Quote sssf83 3-2-2017 04:36 PM
tunggu saja..
Quote Andyscenes 3-2-2017 04:39 PM
terpaku replied at 3-2-2017 03:50 PM
nursajat pun buka tudung jua khuenzzzz

Auwww suka norsajat idaman hati beta
Quote batman_2007 3-2-2017 04:42 PM
Sapa lagi.. Si trend setter bertudung tu la princess wannabe. Tunggu official jer terbang la tu
Quote Tanias 3-2-2017 04:42 PM
Quote exclusive_vvip 3-2-2017 04:48 PM
Nasib baik i bukan jenis yg cepat kagum bila dgr berita selebriti tu berhijrah pakai tudung,selebriti tu insaf dari memonen,selebriti tu dah taknak sentuh lelaki,selebriti tu dah taknak pegang pompuan,bla bla bla....sebab tu, i tak rasa nak sedih atau nak hencap bila diorg kembali buka tudung,kembali memonen...bila kita letak manusia sbg pujaan,itu yg kita kecewa bila jalan hidup diorg tak seperti kita harapkan...
Quote Drsgonfruit 3-2-2017 05:24 PM
Ataupun.....baju lengan 3suku.seluar atas buku lagi

Lihat semua komen(80)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

18-8-2022 04:13 AM GMT+8 , Processed in 0.076088 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top