CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 8588|Reply: 56

[VIDEO] Artis Meroyan, Berperang Sesama Sendiri Di Laman Sosial - Apa Kata anda?

[Copy link]
Post time 24-2-2017 03:07 PM | Show all posts |Read mode
Edited by CARI-MAL at 24-2-2017 03:09 PM




Artikel Oleh Maly Rosli | Video Oleh Angie Ling| Suntingan Visual Oleh Angie Ling



Penat juga menjadi artis ni. Dalam pada nak jaga hati semua pihak, segala tindak-tanduk mereka menjadi perhatian umum. Pun begitu, isu artis 'berperang' di laman sosial masih juga berlaku, mengapa agaknya ya?

Walau bagaimanapun, sebagai 'public figure' artis atau mana-mana selebriti perlu menjaga perilaku mereka supaya dapat memberi contoh baik kepada khalayak terutama peminat. Semoga selepas ini artis tanah air bersikap lebih matang dalam menyelesaikan masalah sesama mereka. - CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-2-2017 03:11 PM | Show all posts
retis tu iq bukan tinggi pun..selayaknyalah berperangai macam orang iq rendah bawah 15
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 03:32 PM | Show all posts
terpaku replied at 24-2-2017 03:11 PM
retis tu iq bukan tinggi pun..selayaknyalah berperangai macam orang iq rendah bawah 15

bodoh bangang je yg suka bergaduh kat socmed. tak ada life betol. jumpa depan2 kecut tulur/apam masing2
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 03:43 PM | Show all posts
#carutanterpaksa
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 03:50 PM | Show all posts
jual tudung dah bajet hot..
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 03:51 PM | Show all posts
artis...wat do u aspect
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 03:55 PM From the mobile phone | Show all posts
seronok je tengok retis gaduh dalam ig
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 04:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Artis pun manusia jugak, artis melayu kn.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-2-2017 04:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Lawakkkkk pun Ada...
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 04:07 PM From the mobile phone | Show all posts
retis yang gaduh socmed tu bodoh ya. jadi tidak terkejut sangat. cc: nanaz, nabirah
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 04:18 PM | Show all posts
artis2 yg kuat meroyan sesama sendiri menunjukkan pemikiran cetek dan tak matang..
kita tak boleh ambik mereka sebagai contoh idola langsung..

diam itu adalah lebih pintar..
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 04:41 PM From the mobile phone | Show all posts
x professional langsung!
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 04:46 PM | Show all posts
Kalau theyols tak berbuat sedemikian, takde pulak bahan cercaan
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 05:03 PM From the mobile phone | Show all posts
apa beza Carutan Terpaksa dengan Royanan Intelektual?'

cc @beta_carotene
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 05:16 PM | Show all posts
Senyum, tak perlu kata apa-apa. Senyum.
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 06:03 PM | Show all posts
artis ni iq depa kureng sikit. lgi2 si nanas. yaks gigi karat. abesla famili ko lopa. kakak lopa tu main kaut ja kot
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-2-2017 06:11 PM From the mobile phone | Show all posts
korang ni naive sangat.
cuba korang tengok orang sekeliling korang ada tak org mcm fattah ni.. mcm tu lah apa rakan industri yang lain sedar tindak tanduk fattah ni.. cuba tengok board masalah peribadi nun.. sah sah org mcm fattah ni lah.. tak faham faham lagi..
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 06:14 PM From the mobile phone | Show all posts
fattah ni sah sah ada sikap poyo teramat.. tekaan @juliez tu betul .. apa sikap tu juliez iols lupa.. selepas tindak tanduk fattah ni mmg licik lah..
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 06:15 PM | Show all posts
nanti tutup plak Board Gosip
Reply

Use magic Report

Post time 24-2-2017 06:18 PM | Show all posts
inisiatif replied at 24-2-2017 06:14 PM
fattah ni sah sah ada sikap poyo teramat.. tekaan @juliez tu betul .. apa sikap tu juliez iols lupa. ...



Hahh.. sikap apa plak ni?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-12-2022 06:23 PM GMT+8 , Processed in 0.106757 second(s), 42 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list