CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Antarabangsa Lihat artikel

Peluk Dan Bersandar Pada Dada, Foto Varun Dhawan Dan Alia Bhatt Keterlaluan?

24-2-2017 04:23 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 7940| Komen: 25|Original author: Oleh: Myra Rozi

Description: Nampaknya nama kedua-dua selebriti Bollywood ini sedang meletup-letup diperkatakan. Apatah lagi apabila mereka berdua digandingkan bersama untuk berlakon dalam filem terbaharu berjudul Badrinath Ki Du ...
Nampaknya nama kedua-dua selebriti Bollywood ini sedang meletup-letup diperkatakan. Apatah lagi apabila mereka berdua digandingkan bersama untuk berlakon dalam filem terbaharu berjudul Badrinath Ki Dulhania.


Sibuk mempromosikan filem tersebut, Varun Dhawan dan Alia Bhatt sangat cocok dan mesra bila bersama.

Foto: 
Menurut Indian Express, baru-baru ini peminat kecoh apabila foto kemesraan antara mereka berdua diikatakan agak panas. 

Selain berpelukan, mereka juga saling menatap wajah masing-masing seolah-olah api cinta saling membara dalam diri masing-masing.


Bukan itu sahaja, apa yang membuatkan foto tersebut lebih panas adalah pose Varun meletakkan mukanya di atas dada Alia.

Foto: IG Varundvn
Namun kebanyakannya mengatakan foto tersebut tidak keterlaluan bahkan memberikan pujian atas keserasian mereka berdua.

Memang sama cantik dan sama padan. Semoga karier seni mereka berdua terus berjaya di masa hadapan. -CARI
20

Bagus
29

Marah
24

Terkejut
28

Sedih
20

Lawak
28

Bosan

Friends Rank (149 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote gerbera.memopad 24-2-2017 04:31 PM
Selepas menonton Varun  Dhawan ni dalam Dilwale, pendapat aku setakat ni ialah lakonan beliau kayu. Sekian
Quote kaspar0v 24-2-2017 04:34 PM
patut tajuk Peluk Dan Bersandar Pada Buah Dada
Quote keds 24-2-2017 04:48 PM
kaspar0v replied at 24-2-2017 04:34 PM
patut tajuk Peluk Dan Bersandar Pada Buah Dada

Bahahahaha......  
Quote Rainrein 24-2-2017 05:03 PM
Amboi, huntong la varun tu ye.
Quote binisupir 24-2-2017 07:03 PM
Tak kenal .. iol kenal srk and kajol je
Quote WhiskeyScotch 24-2-2017 07:13 PM
Satu gambar tu je.
Quote grouper 24-2-2017 07:14 PM
Varun dhawan ni level fatah amin je...
Quote RatuDunia94 24-2-2017 10:50 PM
over ke? Iols ingat kt bollywood lbh teruk dr tu.. Setakat letak muka kt tetek ape la sgt..
Quote merrissa 25-2-2017 05:31 AM
binisupir replied at 24-2-2017 07:03 PM
Tak kenal .. iol kenal srk and kajol je

khennn nampak sgt ler kiter dh tua...

x kenai langusng retis baru bollywood...

harapkan kajol, karina kapoor sentiasa muda jah....rajinikanth dah tua pon rilek je berlakon wtk muda...
Quote shoyuna 25-2-2017 07:31 AM
Biase jah pose tu bagi meols
Quote ninnakarinna 26-2-2017 06:31 PM
Alah...sikit je tu..kalau hindustan bukan ada yg lg dasyat ke..
Quote devilito2 27-2-2017 08:15 AM
untung la...
Quote mieymiey 27-2-2017 08:46 AM
Cantiknya Alia Bhatt
Quote IxoraP 27-2-2017 11:31 AM
alooo.. pose biasa2 je tu
Quote mat_arof 1-3-2017 03:51 PM
x kenal ..saya kena;

kajol
karisma
sonali bendre
tabu
manisha
madhuri
Quote esbatu 1-3-2017 04:04 PM
sandarkan pada kenangan
Quote siape_aku 2-3-2017 01:12 PM
tu bukan pose biase je ke bagi bollywood????
Quote sheqim 2-3-2017 01:16 PM
Xpenah suke alia bhatt..sori peminat alia bhat..haha
Quote shanew3stga1z 2-3-2017 03:54 PM

cantek kan kan kan ? petite je

Lihat semua komen(25)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-11-2022 06:56 AM GMT+8 , Processed in 0.101073 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top