CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Kanak-Kanak Lemas Di Dapur Rumah Sendiri

11-5-2016 10:51 AM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 6115| Komen: 59

Description: Bapa mangsa memaklumkan bahawa baldi air tersebut kebiasaanya memang tidak ditutup," katanya.


Seorang kanak-kanak menjadi mangsa akibat lemas selepas terjatuh dalam baldi berisi air di dapur rumah di Bukit Gombang, Batu Kikir, kelmarin.

"Berdasarkan siasatan awal, pengadu yang juga merupakan bapa mangsa bersama isteri dan tiga anaknya termasuk mangsa yang merupakan anak bongsu berada di dalam rumah. Mangsa dikatakan sedang bermain dengan kakaknya di dalam bilik.

"Kakaknya itu bagaimanapun telah keluar dari bilik dan pergi kepada ibunya di luar rumah, ibunya kemudian telah bertanyakan pada anaknya itu di mana adik lelaki dan kakaknya menjawab adiknya bersama bapa di dalam bilik.

"Curiga kerana tidak mendengar suara mangsa, ibu dan bapa mangsa telah mencari anaknya di dalam rumah dan menemui anaknya di dalam baldi dalam keadaan kepala di dalam baldi berisi air di bahagian dapur rumah," katanya ketika dihubungi Bernama di sini Selasa.


Berdasarkan siasatan awal, bapa mangsa memberitahu baldi yang berisi air itu adalah untuk stok simpanan air memandangkan dua tiga hari ini berlaku gangguan bekalan air," katanya.

"Bapa mangsa memaklumkan bahawa baldi air tersebut kebiasaanya memang tidak ditutup," katanya.

Katanya bedah siasat akan dijalankan pagi ini dan kes setakat ini diklasifikasikan sebagai kematian mengejut.- CAR Infonet.

Sumber: BERNAMA
15

Bagus
18

Marah
24

Terkejut
21

Sedih
13

Lawak
17

Bosan

Friends Rank (108 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote EvieWanKenobi 10-5-2016 01:01 PM
Innalillah.. malangnya nasib baby..
Quote prettyuglybabe 10-5-2016 01:10 PM
hmmmm... tak tau nak kata apa dah..
Quote trisnalovezul 10-5-2016 01:16 PM
Kasian baby ini..surga buatmu sayang..
Quote qronaldo7 10-5-2016 01:22 PM
hmmm cuai2 camne die leh masuk toilet ni. pintu xtutup ke
Quote dino 10-5-2016 01:25 PM
qronaldo7 replied at 10-5-2016 01:22 PM
hmmm cuai2 camne die leh masuk toilet ni. pintu xtutup ke

baby ni tgh lasak..... tgh nak explore.... tinggal sekejap je kemana2 dah huhu.....
Quote rospinki 10-5-2016 01:28 PM
Akh tengok mak2 baru ni cuai la..dua hrini aku marah dua org mak..satu tu diabgi anak dia main sliding door kang tercepit bdak tu..lagi satu kt escalator td
.mak dia bole jinjing anak dia kt eskalator dhla budak tu buas..buatnya jatuh dri level 3 ni kang..bdak camtu takya agak2..apa dia tau.
Quote red_cattleya 10-5-2016 01:34 PM
I paling geram tgk mak ayah jenis berkepit lps tu biar anak yg kecik lagi jln tak pegang tgn..yg mak ayah pegang tgn kemain..hari tu sampai I pelik anak sape neh jln sorang2 tgk2 mak ayah menonong jln tak sedar ank kt belakang..tapi bdk2 umur mcm neh mmg kejap je lesap dri pndangan
Quote ice_sky92 10-5-2016 01:37 PM
Takziah.........
Quote arasham 10-5-2016 01:39 PM
Lagi dan lagi dan lagi... Lepas ni wajibkan parents pergi safety course pulak..
Quote haryatie 10-5-2016 01:46 PM
Inna lillahi wa inna ilayhi raji'un..
blame je la diri sendiri..
nak kata apa lagik...

Quote Simunggu 10-5-2016 01:47 PM
mcm mcm manusia ni...
Quote BuBuComey 10-5-2016 01:49 PM
Kes kecuaian lagi...
Quote fifie_olin 10-5-2016 01:52 PM
x kira la stok ke hape lenkali dittup laa.
bdk2 bila nmpk air suke la dia...terus terjun
Quote zhatul 10-5-2016 02:04 PM
kerap sangat benda yg sama berlaku

masih x serik2....
Quote kemaruk 10-5-2016 02:04 PM
zhatul replied at 10-5-2016 02:04 PM
kerap sangat benda yg sama berlaku

masih x serik2....

atul pandai berenang tak
Quote zhatul 10-5-2016 02:09 PM
kemaruk replied at 10-5-2016 02:04 PM
atul pandai berenang tak

x pandai berenang bangkem
Quote kemaruk 10-5-2016 02:11 PM
zhatul replied at 10-5-2016 02:09 PM
x pandai berenang bangkem

bangkem pon tak pandai sangat berenang

nanti kita sama2 belajar ye atul
Quote lostnfaun 10-5-2016 02:12 PM
Ada mak bapak yg sgt take care anak smp anak tue jd terlalu selesa..

Ada plak mak pak yg jenis rilek jer... Konon2 mcm under control gitu..
Quote barfi 10-5-2016 02:12 PM
YaAllah.. Innalillah.. awasilah anak anda.
Aku pun kadang2 terleka jugak.

Semalam waktu aku tido sekejap sbb baru balik kerja. Anak aku ni 6tahun pi potong buah oren dengan pisau.
Dipotong 3 belah.. menjadik plak tu.
Nasib baik tak terkena jari huhuhuu

Lihat semua komen(59)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-9-2022 01:20 AM GMT+8 , Processed in 0.080281 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top