CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Sufian Suhaimi Makin Risau Masih Tak Ada Teman Wanita

4-8-2022 10:48 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 1677| Komen: 27

Description: Sufian Suhaimi akur apabila kisah peribadi sering menjadi perhatian ramai termasuklah gosip kononnya dia sedang bahagia bercinta.
Sufian Suhaimi akur apabila kisah peribadi sering menjadi perhatian ramai termasuklah gosip kononnya dia sedang bahagia bercinta.

Terbaharu, tular sekeping foto memperlihatkan dirinya sedang makan bersama seorang wanita yang tersebar di laman sosial.

Mengesahkan dirinya masih belum berpunya, Sufian, 30, bagaimanapun berkata dia mula terfikir untuk mencari pasangan hidup memandangkan usia semakin meningkat.

Foto: IG

"Kehidupan saya sama sahaja. Saya keluar dengan kawan perempuan dan kebetulan ada satu gambar dirakamkan menjadi viral. Itu asam garam dunia hiburan. Apa boleh buat, terpaksa hadap sahaja.


"Sekarang ini tidaklah terlalu untuk mencari pasangan. Namun ada juga terfikir-fikir memandang usia sudah masuk 30-an dan ramai kawan-kawan sudah berkahwin," katanya kepada mStar.



Sufian ditemui ketika sidang media Innai Nunha yang berlangsung di Kuala Lumpur, baru-baru ini.

Terlibat secara langsung dalam bahagian pengurusan produk keluaran Neelofa itu, Sufian yang juga mempunyai perniagaan sendiri memberitahu dia lebih selesa untuk tidak terlalu menyerlahkan diri sebagai seorang usahawan.



"Saya lebih selesa dikenali sebagai penyanyi. Biarlah ia terus kekal begitu. Lagipun dalam produk ini saya tak mahu overshadow kerana dari awal kita sudah bincang untuk ketengahkan nama Neelofa.

"Jika produk itu atas nama sendiri, barulah saya akan terlibat dengan promosi," ujarnya. -CARI

Sumber: mStar Online

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Lavender_Violet 4-8-2022 10:54 AM
Elok lah tu...
Ex tunang ko pun dah beranak dua dah...
Quote rosedemon 4-8-2022 11:21 AM
duit tu okla banyak juga tp kalau mlm2 nk hadap muka cmni, ermmmm
Quote reporter_kalut 4-8-2022 11:22 AM
Halah halah
Quote KBW2 4-8-2022 11:29 AM
Lohh so produk innai kuku berok ni ko terlibat sekali ke?
Quote lasagna 4-8-2022 11:32 AM
company dia buat marketing utk jahlop ke camne? ehhh
Quote laksmanabentan 4-8-2022 11:50 AM
KBW2 replied at 4-8-2022 11:29 AM
Lohh so produk innai kuku berok ni ko terlibat sekali ke?

dia investor gitu uoollsss...
Quote Mulotkoyak 4-8-2022 02:10 PM
Alaaa muka die ni ngn si sape ntah tu penyanyi bbnu tu..aiman tino ke ape ntah. Mcm bbdk sgt. Xmatured. Pompuan lari nok. Xnmpk gagah... Xnmpk jantan. Xgentar.
Quote nakkomenjugak 4-8-2022 02:12 PM

memandangkan weols sama umur
faham2.
Quote tootii 4-8-2022 02:25 PM
dia ngan yasmin tu dulu dah putus ker ? or gimik semata-mata ?
Quote silampumeja 4-8-2022 02:33 PM
tootii replied at 4-8-2022 06:25 AM
dia ngan yasmin tu dulu dah putus ker ? or gimik semata-mata ?

Friendzone agaknya... Si piyan ni hopeless sgtlah i rasa.... Jenis yg auka nk numpang2... Nmpang glamor... Numpang kasih syg
Quote auntyonion 4-8-2022 02:37 PM
30 dah wow xyah ikut org jawen kau nak kawen..xready xyah seksa anak org
Quote damian_lee 4-8-2022 02:38 PM
kalau susah cari gepren
mungkin leh cuba cari bopren
Quote jalfa 4-8-2022 02:39 PM
Cuba dm xilla amzah
Quote reporter_kalut 4-8-2022 02:41 PM
damian_lee replied at 4-8-2022 02:38 PM
kalau susah cari gepren
mungkin leh cuba cari bopren

Hahahaha
Quote mawarkhayalan99 4-8-2022 04:04 PM
iols syak kalau bdk2 pmpuan bbnu ke yg layan kpop2 ke mau je jadi mataair uols. tapi uols punya taste mst la tinggi khuennsssss
Quote mawarkhayalan99 4-8-2022 04:04 PM
iols syak kalau bdk2 pmpuan bbnu ke yg layan kpop2 ke mau je jadi mataair uols. tapi uols punya taste mst la tinggi khuennsssss
Quote Mini.Me 4-8-2022 04:14 PM
damian_lee replied at 4-8-2022 02:38 PM
kalau susah cari gepren
mungkin leh cuba cari bopren

Hahahaaa bersembur puding roti aku
Quote tootii 4-8-2022 05:05 PM
silampumeja replied at 4-8-2022 02:33 PM
Friendzone agaknya... Si piyan ni hopeless sgtlah i rasa.... Jenis yg auka nk numpang2... Nmpang g ...

hihi .. kene rejek lain, frenzone lain ..
bekas gepren dia yg mula2 tu dah kawen ker ?
kot la mmg kuat jodoh derang kan hihiih
Quote tuntasha 4-8-2022 05:12 PM
Dia kena cari gegerl specis bini kawan artis dia lagi 1. Yg gedik suka limelight.Yg tak educated

Lihat semua komen(27)

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

16-8-2022 03:10 AM GMT+8 , Processed in 0.072126 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top