CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
12Next
Return to list New
View: 1614|Reply: 27

Sufian Suhaimi Makin Risau Masih Tak Ada Teman Wanita

  [Copy link]
Post time 4-8-2022 10:48 AM | Show all posts |Read mode
Sufian Suhaimi akur apabila kisah peribadi sering menjadi perhatian ramai termasuklah gosip kononnya dia sedang bahagia bercinta.


Terbaharu, tular sekeping foto memperlihatkan dirinya sedang makan bersama seorang wanita yang tersebar di laman sosial.


Mengesahkan dirinya masih belum berpunya, Sufian, 30, bagaimanapun berkata dia mula terfikir untuk mencari pasangan hidup memandangkan usia semakin meningkat.


Foto: IG




"Kehidupan saya sama sahaja. Saya keluar dengan kawan perempuan dan kebetulan ada satu gambar dirakamkan menjadi viral. Itu asam garam dunia hiburan. Apa boleh buat, terpaksa hadap sahaja.


"Sekarang ini tidaklah terlalu untuk mencari pasangan. Namun ada juga terfikir-fikir memandang usia sudah masuk 30-an dan ramai kawan-kawan sudah berkahwin," katanya kepada mStar.







Sufian ditemui ketika sidang media Innai Nunha yang berlangsung di Kuala Lumpur, baru-baru ini.


Terlibat secara langsung dalam bahagian pengurusan produk keluaran Neelofa itu, Sufian yang juga mempunyai perniagaan sendiri memberitahu dia lebih selesa untuk tidak terlalu menyerlahkan diri sebagai seorang usahawan.




  



"Saya lebih selesa dikenali sebagai penyanyi. Biarlah ia terus kekal begitu. Lagipun dalam produk ini saya tak mahu overshadow kerana dari awal kita sudah bincang untuk ketengahkan nama Neelofa.


"Jika produk itu atas nama sendiri, barulah saya akan terlibat dengan promosi," ujarnya. -CARI


Sumber: mStar Online
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-8-2022 10:54 AM | Show all posts
Elok lah tu...
Ex tunang ko pun dah beranak dua dah...
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2022 11:21 AM | Show all posts
duit tu okla banyak juga tp kalau mlm2 nk hadap muka cmni, ermmmm
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2022 11:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Halah halah
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2022 11:29 AM | Show all posts
Lohh so produk innai kuku berok ni ko terlibat sekali ke?
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2022 11:32 AM | Show all posts
company dia buat marketing utk jahlop ke camne? ehhh
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2022 11:50 AM | Show all posts
KBW2 replied at 4-8-2022 11:29 AM
Lohh so produk innai kuku berok ni ko terlibat sekali ke?

dia investor gitu uoollsss...
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2022 02:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Alaaa muka die ni ngn si sape ntah tu penyanyi bbnu tu..aiman tino ke ape ntah. Mcm bbdk sgt. Xmatured. Pompuan lari nok. Xnmpk gagah... Xnmpk jantan. Xgentar.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-8-2022 02:12 PM From the mobile phone | Show all posts

memandangkan weols sama umur
faham2.
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2022 02:25 PM | Show all posts
dia ngan yasmin tu dulu dah putus ker ? or gimik semata-mata ?
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2022 02:33 PM From the mobile phone | Show all posts
tootii replied at 4-8-2022 06:25 AM
dia ngan yasmin tu dulu dah putus ker ? or gimik semata-mata ?

Friendzone agaknya... Si piyan ni hopeless sgtlah i rasa.... Jenis yg auka nk numpang2... Nmpang glamor... Numpang kasih syg
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2022 02:37 PM From the mobile phone | Show all posts
30 dah wow xyah ikut org jawen kau nak kawen..xready xyah seksa anak org
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2022 02:38 PM From the mobile phone | Show all posts
kalau susah cari gepren
mungkin leh cuba cari bopren
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2022 02:39 PM From the mobile phone | Show all posts
Cuba dm xilla amzah
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2022 02:41 PM From the mobile phone | Show all posts
damian_lee replied at 4-8-2022 02:38 PM
kalau susah cari gepren
mungkin leh cuba cari bopren

Hahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2022 04:04 PM | Show all posts
iols syak kalau bdk2 pmpuan bbnu ke yg layan kpop2 ke mau je jadi mataair uols. tapi uols punya taste mst la tinggi khuennsssss
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-8-2022 04:04 PM | Show all posts
iols syak kalau bdk2 pmpuan bbnu ke yg layan kpop2 ke mau je jadi mataair uols. tapi uols punya taste mst la tinggi khuennsssss
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2022 04:14 PM From the mobile phone | Show all posts
damian_lee replied at 4-8-2022 02:38 PM
kalau susah cari gepren
mungkin leh cuba cari bopren

Hahahaaa bersembur puding roti aku
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2022 05:05 PM | Show all posts
silampumeja replied at 4-8-2022 02:33 PM
Friendzone agaknya... Si piyan ni hopeless sgtlah i rasa.... Jenis yg auka nk numpang2... Nmpang g ...

hihi .. kene rejek lain, frenzone lain ..
bekas gepren dia yg mula2 tu dah kawen ker ?
kot la mmg kuat jodoh derang kan hihiih
Reply

Use magic Report

Post time 4-8-2022 05:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Dia kena cari gegerl specis bini kawan artis dia lagi 1. Yg gedik suka limelight.Yg tak educated
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

25-9-2022 05:45 AM GMT+8 , Processed in 0.092891 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list