CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Kejam! Tergamak Tinggal Bayi 5 Bulan Sampai Membusuk Semata-Mata Untuk 'Gathering'

28-6-2022 07:57 AM| Diterbitkan: Cintaerina| Dilihat: 2515| Komen: 11|Original author: Cinta Erina

Description: Kehadiran cahaya mata sangat dinanti-nantikan oleh kebanyakkan pasangan suami isteri. Sebelum lahir lagi bayi dalam kandungan itu dijaga dengan penuh hati-hati dan kasih sayang, bila sudah lahir semes ...
Sumber: Portal Tribunnews


Kehadiran cahaya mata sangat dinanti-nantikan oleh kebanyakkan pasangan suami isteri. Sebelum lahir lagi bayi dalam kandungan itu dijaga dengan penuh hati-hati dan kasih sayang, bila sudah lahir semestinya ibu bapa akan menjaga mereka bagai menatang minyak yang penuh. 

Namun, lain pula kisah yang terjadi di Indonesia apabila seorang bayi berusia lima bulan ditemui membusuk di dalam rumahnya sendiri. 


Menerusi portal Tribunnews, hal ini hanya diketahui nenek bayi berkenaan ketika dia terhidu bau busuk sebelum melaporkan hal itu kepada orang kampung. 

Rupa-rupanya, bayi itu ditemui dalam keadaan yang begitu menyayat hati.

Sumber: Portal Tribunnews

Lebih malang, bayi itu telah ditinggalkan oleh ibu bapanya yang menghadiri pertemuan di Yogjakarta.  

Hasil post mortem mengesahkan bayi itu telah meninggal kerana didera oleh ibunya berulang kali. Beberapa kesan kecederaan juga turut dijumpai di bahagian belakang badan bayi itu termasuklah daripada kepala sehingga ke punggung.

Menurut sumber, ibu bapa kepada bayi itu kini direman untuk siasatan lanjut.  - CARI

Bagus

Marah

Terkejut
1

Sedih

Lawak

Bosan

Friends Rank (1 people)

ADVERTISEMENT

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote dua_chzy 27-6-2022 09:53 PM
Memang urang nama Es ini buruk belaka perangai. Kan cik Es?
Quote Shazid 28-6-2022 07:12 AM
Ni lg satu binatang...eeeee.....mari aku hempas ko dr tingkat 20.
Quote Cintaerina 28-6-2022 07:57 AM
Sumber: Portal Tribunnews


Kehadiran cahaya mata sangat dinanti-nantikan oleh kebanyakkan pasangan suami isteri. Sebelum lahir lagi bayi dalam kandungan itu dijaga dengan penuh hati-hati dan kasih sayang, bila sudah lahir semestinya ibu bapa akan menjaga mereka bagai menatang minyak yang penuh.


Namun, lain pula kisah yang terjadi di Indonesia apabila seorang bayi berusia lima bulan ditemui membusuk di dalam rumahnya sendiri.


Menerusi portal Tribunnews, hal ini hanya diketahui nenek bayi berkenaan ketika dia terhidu bau busuk sebelum melaporkan hal itu kepada orang kampung.


Rupa-rupanya, bayi itu ditemui dalam keadaan yang begitu menyayat hati.


Sumber: Portal Tribunnews





Lebih malang, bayi itu telah ditinggalkan oleh ibu bapanya yang menghadiri pertemuan di Yogjakarta.  


Hasil post mortem mengesahkan bayi itu telah meninggal kerana didera oleh ibunya berulang kali. Beberapa kesan kecederaan juga turut dijumpai di bahagian belakang badan bayi itu termasuklah daripada kepala sehingga ke punggung.


Menurut sumber, ibu bapa kepada bayi itu kini direman untuk siasatan lanjut.  - CARI


Quote mdhelmi 28-6-2022 09:43 AM
dah macam meroyan ni
Quote KamikuP 28-6-2022 10:30 AM
Berita dari indon ni tak pernahnya elok. Semuanya busuk belaka. Tiada yg busuk hanya busuk belaka.
Quote TOPwind 28-6-2022 10:44 AM
KamikuP replied at 28-6-2022 10:30 AM
Berita dari indon ni tak pernahnya elok. Semuanya busuk belaka. Tiada yg busuk hanya busuk belaka.

bergini sebenarnya banyak berita yg baik di sana cuma tk disebarkan

rakyat mereka 10 kali ganda dari kita.

yg lepas kat negara kita ni, kira mcm yg dari India yg tiada jamban disana

dan juga dari cina yg kira  meraka tak berguna buat negara asal mereka.

tu sbb mereka datang ke sini.

balik kpd topik - berita ni kira mcm akhbar Metro yg asik2 FOCUS  cerita pasal kena ROg0l.


Quote Raline 28-6-2022 11:23 AM
Bunuh anak 5 bulan sebelum pergi melancong
https://bm.cari.com.my/forum.php ... =5049083&extra=

Quote Supersirap 28-6-2022 01:48 PM
Masalah mental yang serius
Quote Decaffeinated 28-6-2022 02:28 PM

Beza gila kot (kualiti) berita wartawan mainstream dengan cerita yang overdose ajinomoto wartawan cari.

dah lah eja Yogyakarta pun salah


Quote CariMalay 28-6-2022 05:50 PM
Berita2 merepek macam ni jarang berlaku kat Malaysia, kebanyakannya dari Indo dan India
Quote airmineral 28-6-2022 06:52 PM
5bln da kena dera? baik sula je parent baby ni

Lihat semua komen(11)

Kategori Berkaitan

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

16-8-2022 03:00 AM GMT+8 , Processed in 0.072397 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top