CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

'Pakcik Tu Nazak Kau Tuduh Mabuk, Cari Kakak Tu Sampai Jumpa!'

4-1-2022 05:29 PM| Diterbitkan: tatod| Dilihat: 1578| Komen: 5|Original author: tatod

Description: Satu rakaman menunjukkan pemandu lori pertengahan usia seperti mengalami kesukaran bernafas mulai tular apabila Facebook Galeri Lori Bas berkongsi video itu dari Sani Anuar.Dalam video itu, kedengaran ...




Sebuah rakaman menunjukkan pemandu lori pertengahan usia seperti mengalami kesukaran bernafas mula tular apabila Facebook Galeri Lori Bas berkongsi video itu dari  Sani Anuar.


Dalam video itu, kedengaran suara seorang wanita berulang kali mengatakan pemandu lori berkenaan dalam keadaan mabuk hingga mengakibatkan rempuhan pada beberapa kereta dipinggir jalan.



Tidak hanya tular di media sosial, video itu juga ditularkan menerusi aplikasi Whatsapp dan ramai percaya dengan tuduhan yang dilemparkan itu.


Berang dengan fitnah perakam, rakan pemandu lori yang ditularkan itu tampil menjelaskan arwah sudah meninggal dunia akibat serangan jantung.


Barangkali, ketika video itu dirakamkan arwah dalam keadaan sakit menyebabkan dia gagal mengawal kenderaan dipandunya.



Orang ramai yang sudah menonton video terbabit mulai mencari identiti perakam dan mereka menuntut permohonan maaf daripada wanita tersebut bagi membersihkan semula nama Allahyarham dan keluarganya.





Kredit foto: FB

Salam takziah buat keluarga arwah. Semoga ditempatkan dalam kalangan orang-orang beriman. - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Artemesiaa 4-1-2022 05:30 PM
Thread dah ada
Quote BartholomewKuma 5-1-2022 12:17 AM
Ni lah hat depa dok kata merangkak cari aku esok. Haaa ambik seketui hang. Orang dok surih pi mintak maaf kat keluarga dia buat apa. Betina ni pi buat salah dengan si mati bukan dengan keluarga simati. Kalau kata keluarga dah maafkan pun, hang tau ka si mati tu maafkan hang ka dak? Hang buat salah dengan simati bukan orang len. Padan muka hang. Cash baq hang. Nallaaa
Quote Syd 5-1-2022 08:56 AM
oh kakak bambam tu.
ada viral pic dia
Quote babelina 5-1-2022 09:56 AM
aku sedih sgt tgk video nie smlm.. moga roh pakcik nie dicucuri rahmat.. amin yra..
Quote RinIna 5-1-2022 11:53 AM
Kesiannya dalam keadaan dia sedang menahan sakit, boleh nampak jelas kot kesakitan arwah tu...sedih sgt tgok... tapi x ada pun membantu tapi kisahkan kereta2 tu je.. semoga roh pakcik dtempatkan disisi Allah..

Lihat semua komen(5)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

7-7-2022 04:01 AM GMT+8 , Processed in 0.067006 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top