CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Ladylista Hiburan MENARIK Lihat artikel

RAGAM~Cara Wanita Ini Bezakan Anak Kembarnya

9-12-2014 04:15 PM| Diterbitkan: CMFreporter| Dilihat: 6122| Komen: 29

Description: Lawak!! Inilah Jadinya Apabila Seorang Ibu Sukar Membezakan Anak Kembar 4..

Lawak!! Inilah Jadinya Apabila Seorang Ibu Sukar Membezakan Anak Kembar 4



Memiliki anak kembar memang sesuatu yang  menyeronokkan kepada ibu bapa. Namun sekiranya mempunyai 4 orang anak kembar ianya menjadi sedikit kesukaran untuk membezakan. Namun kebiasannya ibu bapa  akan kenal pasti anak mereka sendiri walaupun kembar. Di China, terdapat seorang ibu yang dikenali dengan nama Tan Chayoun memiliki empat orang anak kembar. Dirinya telah mencetuskan idea unik apabila bertindak mencukur rambut bagi membentuk angka di setiap kepala anaknya.


Jika kita mempunyai anak kembar, sudah pastinya orang yang melihat akan keliru yang mana satu abangnya, yang mana satu pula adiknya. Tambah lagi, yang mana keluar dulu, yang mana keluar kemudian. Melihat masalah ini, Tan Chayoun mencetuskan sebuah solusi yang dianggapnya paling efektif. Ia mencukur keempat rambut anaknya berbentuk angka, sesuai dengan urutan usia, dari angka 1 sehingga 4.


Daripada yang tua sampai termuda, Jiang Yunlong (1), Jiang Yunxiao (2), Jiang Yunhan (3) dan Jiang Yunlin (4).


Keadaan ini tentu saja menjadi buah mulut di internet. Kini gambar lucu kanak-kanak ini tersebar di media sosial.











Meski banyak yang mentertawakan kerana berasa sangat janggal, namun keempat anak itu tidak peduli. Sama dengan keinginan orang tua mereka, hal terpenting bagi Yunlong, Yunxiao, Yunhan dan Yunlin adalah bersekolah dan mendapat pendidikan yang baik.

Tan Chaoyun, memutuskan memberi nombor di kepala anak-anaknya agar mudah membezakan mereka.




                      


Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Munnalicious 9-12-2014 12:08 PM
Hahahaha... unik~
Quote ais_kosong 9-12-2014 12:57 PM
Quote pooh~key 9-12-2014 12:59 PM
Bukan kat cina boleh ada satu anak je ke? Kasi bunuh la itu lagi 3 olang ma.
Quote amyainsamad 9-12-2014 02:48 PM
unik.......
Quote budak_gemuk91 9-12-2014 02:48 PM
Quote mattzzx 9-12-2014 03:20 PM
Kalau rambut dah tumbuh panjang nanti?
Quote Vellfire 9-12-2014 04:57 PM
jimat shampoo
Quote biggirlduncry 9-12-2014 05:19 PM
macam pernah baca aaa... lama dulu
Quote nourahfey 11-12-2014 09:12 AM
Takkan lah budak2 ni takde tnda lahir..
Quote kuchibambam 19-12-2014 03:01 AM
Quote kaki_palsu 19-12-2014 09:35 AM
Quote PinKnPurpLe 19-12-2014 09:39 AM
Kreatif......
Quote jejaka00 19-12-2014 10:15 AM
haha terbaik, tapi kena pstikan rambut selalu botak la
Quote ajuDK 19-12-2014 10:17 AM
Creative mommy
Quote fidra 2-1-2015 02:49 PM
kalau saya, saya kan nama 4 anak tu sama nama hahahaha!
Quote chocolatedechat 5-1-2015 10:26 AM
Quote Dark_Vampire 5-1-2015 10:43 AM
uniknyer ideaaaa... harap x smp besar dier buat cmtu
Quote cm_asamkumbang 5-1-2015 12:38 PM
mak mungkin kenal..orang lain la kot...
Quote Alxeydiena3699 9-1-2015 02:53 PM
hahahahaha...lawak lawak lawak

Lihat semua komen(29)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-12-2022 12:12 AM GMT+8 , Processed in 0.188804 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top