CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

JOM CUBA~Mask Muka Perisa Kunyit

28-11-2014 03:10 PM| Diterbitkan: CMFreporter| Dilihat: 3096| Komen: 6|Location: Sumber asal

Description: Agak- bosan dengan masker lama atau pun masker dah habis.. Apa kata buat sendiri.
Agak- bosan dengan mask muka lama atau pun mask muka dah habis.. Apa kata buat sendiri. Jom kita lihat cara-cara Nadia buat masker kunyit.

15

Bagus
18

Marah
10

Terkejut
12

Sedih
14

Lawak
13

Bosan

Friends Rank (82 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini

Komen Terbaru

Quote Sayaaa 28-7-2015 06:28 PM
Memang guna kunyit sbagai mask.. tambah dgn susu... okay.. rasa smooth je.. cuma jgn terlebih kunyit.. pernah guna kt hostel lpas tu roommate tegur muka.. takut kita tak sihat.. hehe
Quote yasinfi 13-7-2015 09:18 PM
kunyit dipakai oleh banyak bangsa di seluruh dunia...bukan india saja..
Kunyit telah digunakan sebagai produk kecantikan selama berabad-abad . Ini adalah cara murah dan alami mengobati beberapa masalah kulit dan mendapatkan kulit mulus .
Mengurangi Tanda Penuaan
Pengobatan Stretch Marks (garis putih pada kulit)
Mengurangi Pigmentasi dan Tanning kulit
Menghilangkan rambut pada wajah
Menghilangkan Sel kulit Mati
dan macam2 lagi..
Quote tengah_bosan 7-4-2015 11:46 AM
pernah dengar kalau minum air rebusan kunyit pon boleh naikkan seri. hahaha
Quote khailya 6-4-2015 05:11 PM
salu nyer bukan india je ke yg letak kunyit kt muke..huhu kang kuning lak mukeee..
Quote tengah_bosan 14-1-2015 09:57 AM
menarikkk.. orang kata letak ni boleh naikkan seri
Quote rokarina 2-1-2015 03:10 PM
macam nak goreng ikan jew.hikhik

Lihat semua komen(6)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-12-2022 06:21 PM GMT+8 , Processed in 0.164535 second(s), 23 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top