CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

Kaitkan Balik Kampung Dengan Lupakan Palestin, Nadir Al Nuri Buat Netizen Menyampah

14-10-2021 01:40 PM| Diterbitkan: Cari-Azza| Dilihat: 3518| Komen: 30|Original author: Oleh: Cari-Azza

Description: "I like this guy and what his does in Palestine, but this is so wrong,"



"I like this guy and what his does in Palestine, but this is so wrong,"

Ramai anak perantau yang teruja untuk pulang ke kampung setelah sekian lama tidak dibenarkan merentas negeri.

Namun keseronokkan seakan terbantut apabila aktivis kemanusiaan Palestin, Nadir Al Nuri menulis ciapan yang didakwa membuatkan ramai yang berasa bersalah.

Bagi majoriti netizen, ianya seolah-olah mereka langsung tidak peduli dengan saudara di sana, betul ke?

Foto :Twitter


Dengan tiba-tiba, ramai netizen yang merasa meluat dengan kenyataan tersebut lalu melabelkan Nadir sebagai terpaling aktivis, masakan tidak, setiap orang mempunyai kesukaran hidup sendiri, jadi apabila boleh pulang untuk bertemu ibu ayah di kampung, salah ke?

Lebih dasyat ada yang pulang pun, hanya kuburan menunggu mereka.


Foto :Twitter

Bagaimanapun, ada pula yang mengatakan tiada apa-apa negatifnya dalam kenyataan tersebut. Hanya orang yang membacanya sahaja yang terasa, betul ke?

"How on earth this tweet can be misunderstood by so many? Aku baca takde nada perli pon"

Mungkin juga Nadir tidak berniat begitu, cuma penyampaiannya sahaja yang tidak kena. -CARI

Foto :




Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote KamikuP 14-10-2021 02:09 PM
Meolss pun naik menyampah ngan gas Nadir bumi ni. Sukahati orhg le nak balik kg yg ko gelupuh gelabah puyuh dah knp?
Quote opie5662 14-10-2021 02:45 PM
Nasib baik aku dh lama menyampah ngan die... Tak perlu nk renew menyamph dgn pos ni... Hahahahahah
Quote cikatilia 14-10-2021 02:50 PM
so dgn kita2 xboleh balik kg ke apa demi mengingati org2 kat sana mcm dia yg terpaling tu

duh
Quote JohnyEnglish 14-10-2021 02:50 PM
Alhamdulillah rakyat Malysia sudah dpt rentas negeri,mari kita doakan jugak supaya saudara kita dari Rohingya dpt pulang ke Rakhine
Quote babelina 14-10-2021 03:34 PM
dia nie xde kampung ke apa.. biarla org lain tu nk blk kampung.. kita xtaw apa yg mereka lalui.. pahit manis semua tu.. ibu ayah atok nenek isteri ank kerinduan.. biar la dorg blk kampung..
Quote xtinkerbellx 14-10-2021 05:30 PM
Asal ramai butthurt sangat. Dia kata jangan lupakan je. Da nama pon aktivis Palestin
Quote miznora 14-10-2021 10:28 PM
Rasanya biasa je ayat nadir ni.. Korang ni emo sangat la
Quote cmf_premierleag 15-10-2021 12:57 AM
Dah lama aku menyampah dgn mamat ni
TERpaling falestin sangatttttt
So nak suruh org msia ni sume duk mereput sambil kenangkan nasib warga falestin?
Ada ke warga falestin amik peduli dgn nasib org2 msia yg dpt pemimpin umno lahanat kaki rasuah bagai??
Quote krustykrab 15-10-2021 07:16 AM
JohnyEnglish: Alhamdulillah rakyat Malysia s ...

Bukan je rohingya, tp bangla, pakis, indon, pinoy, aprika, china..semoga cepat2 balik ke negara masing2...
Quote cewekbopot 15-10-2021 11:11 AM
krustykrab replied at 15-10-2021 07:16 AM
Bukan je rohingya, tp bangla, pakis, indon, pinoy, aprika, china..semoga cepat2 balik ke negara mas ...

stujuk!
Quote Denco 15-10-2021 12:16 PM
yihhhhh nya... dh knp ko nk bitter sgt org nk balik kampung?
suka kot org msia ni terperuk kat msia tak keluar2
done menyampahhhhh wp aku x perlu balik kampung
Quote matbad 15-10-2021 12:59 PM
bagi palestin la fikir nasib gaza. semua nak harapkan malaysia. puak pemerintah palestin berparty sakan tu taknak tuju kat dorang ka?
Quote LadyCarefree 15-10-2021 08:16 PM
Xdok salah dia ckp camtu tp kdg2 dia over psl falestin dan mahu semua passionate serupa dia.
Quote anilanil 15-10-2021 09:21 PM
Nadir ni lama sgt dok dgn org belah arab/palestine. Agaknya gitu la cara org sana bercakap. Serupa mcm dia gurau manja yg lepas masuk gaza taraf wali.
Quote anony-mous 16-10-2021 02:10 PM
xtinkerbellx replied at 14-10-2021 05:30 PM
Asal ramai butthurt sangat. Dia kata jangan lupakan je. Da nama pon aktivis Palestin

Aku baca status dia tu x rasa apa pon. Pelik gak ramai butthurt.
Quote makadek 16-10-2021 09:59 PM
anilanil replied at 15-10-2021 09:21 PM
Nadir ni lama sgt dok dgn org belah arab/palestine. Agaknya gitu la cara org sana bercakap. Serupa m ...

Kalau berkait dewa sayu ...aku mmg sokong nadir
Quote makadek 16-10-2021 10:00 PM
Ermm dr dulu mmg aku tk amik pot sukat gantang pn pasal falestin ni...
Aku support dia sbb nampak ngo dia well organised tk mcm dewasayur..
Quote nakkomenjugak 17-10-2021 10:38 AM
Ughhhh habis memasing kena berkurung balik meratib meratap nasib negara orang kahh?
Quote imanjannah 17-10-2021 01:50 PM
hhahaha.. yg sentap snagat tu kenapa? maka berbondong2lah yg x suka nadir menghina mencerca, asalkan boleh mencerca katanya..

Lihat semua komen(30)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-12-2021 11:54 AM GMT+8 , Processed in 0.264274 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top