CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Siti Nordiana Didakwa Buat Dakwaan Palsu, Tak Ikut Standards Kes Saman Fitnah

19-8-2021 02:33 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 26432| Komen: 195|Original author: Oleh: Saiful

Description: Tak habis lagi kisah saman Siti Nordiana,kali ini ia disifatkan sebagai satu bentuk ancaman dan ugutan undang-undang.
Tak habis lagi kisah saman Siti Nordiana,kali ini ia disifatkan sebagai satu bentuk ancaman dan ugutan undang-undang.

Kata Peguam Nurul Hafidzah Hassan yang mewakili dua defendan iaitu Pegawai Perhubungan Awam FMC, Sam Samin dan jurusolek, Razidah Ahmad Senusi atau Aida G,segala dakwaan yang dibuat menerusi saman yang dikemukakan Nana adalah tidak tepat.



Foto: mStar

"Kedua-dua anak guam menafikan segala dakwaan yang dikemukakan oleh pihak plaintif. Dakwaan yang diperihalkan oleh pihak plaintif adalah tidak tepat.

"Anak guam berpendapat bahawa semua dakwaan yang telah dinyatakan adalah palsu dan percaya bahawa saman ini adalah satu bentuk ancaman dan ugutan undang-undang ke atas mereka," katanya seperti dipetik melalui mStar.


Tambah Hafidzah, anak guamnya tak buat sebarang kenyataan atau percakapan dengan niat jahat.


Foto: mStar

"Anak-anak guam menyangkal dakwaan yang mereka memfitnah plaintif dan pihak plaintif tidak berhak menuntut sebarang pampasan atau ganti rugi ke atas mereka."

Sementara itu Tiga lagi defendan iaitu penyanyi Syura Badron, Lan Solo serta isterinya Sheila Hassim diwakili peguam Alan Razak dan Muhammad Hafiz Hood.


Foto: IG

Sebelum ini dilaporkan, kedua-dua pihak peguan akan berbincang untuk mengadakan mediasi di luar mahkamah. -CARI



Bagus
2

Marah
1

Terkejut

Sedih
1

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (6 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • DayangKirana

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote miracle_forever 19-8-2021 02:36 PM
belit la selagi boleh! dah tu siti nana ke yg mula2 buat iglive mengutuk defendants?
Quote Parit.Hilton 19-8-2021 02:40 PM
huk aloh lawyer ni
anak guam mu mungkin tak banyak cakap
tapi diorang ada dalam live tu kan?
so so so????
Quote Parit.Hilton 19-8-2021 02:41 PM
ehh kejap, bukan ke yg kata PR FMC tu yang paling banyak cakap
siap tunjuk jari tengah lagi

so tang mana tuduhan palsu tu?
Quote rukia2 19-8-2021 02:41 PM
wowwwww..begini jd nye
Quote Marylis 19-8-2021 02:41 PM
dah kenapa kata nana fitnah diorng plak... time mencapuk tak ingat ka
Quote rarageng 19-8-2021 02:51 PM
memalukan je hafizah ni...x tgk fakta kes ke...sian...
Quote MissVixen 19-8-2021 02:53 PM
Mengumpat dengan bukan niat jahat? Belit macam ular tedung. Terang2 ada bukti video.
Semoga nana menang! Takde rasa bersalah dan semua ego melangit mangkuk ayun ni.
Quote nakkomenjugak 19-8-2021 02:54 PM
danggg tak setel lagi
apa keburuk rambut alan tu
dah kenapa lak nana buat tuduhan palsu?
5 eko tu memang dok potpet pasal dia kot
haiyooooo
Quote kukukatablog 19-8-2021 02:55 PM
takutkan dengan undang2 dunia2 nih...
semoga Allah pelihara mereka yang benar...
Quote woven11 19-8-2021 02:58 PM
Gile ke mengumpat tapi x berniat jahat? Kaki putar
Quote fazila17 19-8-2021 03:00 PM
Rasa nak carut je kat loyer tu tapi kang kena saman lak
Quote prettyrara 19-8-2021 03:01 PM
Aku doakan lima orang tu kalah dimahkamah.
Quote woven11 19-8-2021 03:02 PM
Jap sape yg ugut siapa skrg? Dah kenapa deols pula cakap nana bagi ugutan ancaman. Bencinya aku. Ko tgk ke tak live tu wahai loyer
Quote Sagun36 19-8-2021 03:05 PM
Harap nana tak  mudah keluarkan apa2 kenyataan balas..tengok je sejauh mana boleh pergi dgn  diorg ni...
Quote Timortimur 19-8-2021 03:07 PM
Agak2 berapa kos lawyer Alan ni ye?
Quote Lelli 19-8-2021 03:09 PM
Ishhhh rasa tergantung tol..
Blh tunjukkn x apa yg pihak Ct Nana dakwa pihak sblh sana?
Defamation secara public dah terang bak spotlight.
Quote TomyamPuteh 19-8-2021 03:12 PM
Bestnya bg alasan saja saja je kitorg mengumpat engkau. Takde niat jahat apa pun.
Quote MrsVeneer 19-8-2021 03:17 PM
Clean slate nana have 90% chance of winning. Unless lawyer dia fuck up{:teatime
Quote MadameOnion 19-8-2021 03:25 PM
Dia nak bgi tekanan kat nana supaya settle kat luar mahkamah..no no no nana..fight!!!

Lihat semua komen(195)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-7-2022 04:28 PM GMT+8 , Processed in 0.079079 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top