CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Elly Mazlein Dah Boleh Gerakkan Badan, Baby Megat Sihat

9-8-2021 03:40 PM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 8809| Komen: 40|Original author: Oleh: LilRose

Description: Beralih dari berita sedih pemergian Siti Sarah Raisuddin, seorang lagi penyanyi dan pelakon kita kini menerima rawatan di sebuah hospital swasta kerana masalah tulang belakang.
Beralih dari berita sedih pemergian Siti Sarah Raisuddin, seorang lagi penyanyi dan pelakon kita kini menerima rawatan di sebuah hospital swasta kerana masalah tulang belakang.


Kredit foto: IG


Berkongsi di Instagramnya, Elly Mazlein memaklumkan berikutan masalah itu, dia menjalani ujian Pengimejan Resonans Magnetic (MRI).

Bagaimanapun, kesihatan bayi dalam kandungannya dikatakan dalam keadaan baik.

"Untuk kesayangan semua.. Kakak Lina sihat, cuma ada masalah bahagian belakang.. Alhamdulillah sekarang dah boleh gerakkan badan. Sekejap lagi doktor akan periksa tulang belakang.

"Tadi cek Baby Megat, Alhamdulillah baby sihat (6 bulan)," tulisnya.



Elly memuat naik hantaran itu semalam ketika mendoakan kesihatan rakan penyanyi, Siti Sarah Raisuddin yang ketika itu masih di Unit Rawatan Rapi (ICU).

Dalam hantaran terbarunya, Elly menzahirkan ucapan takziah kepada keluarga Siti Sarah.


Kredit foto: IG




Di ruangan komen, ramai rakan artis mendoakan Elly cepat sembuh dan segalanya dipermudahkan. - CARI

Bagus

Marah

Terkejut
1

Sedih
1

Lawak

Bosan

Friends Rank (2 people)

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Buritan 9-8-2021 04:01 PM
Aku pening bukak facebook kuar sarah..bukak forum kuar sarah.. dahlaa aku ni penyedih orgnya.. tak lalu mkn hari ni.. aku hari ni smpai tak buat satu kerje abuk pun.. rasa mcm sedih tak selesa sikit murung.. nak bg kucing mkn pun malas..aku terpikir adakah skrg Allah amik yg baik bsik yg jahat jahak tinggal sbb Allah dah nak kiamat kan bumi
Quote depresio 9-8-2021 04:06 PM
Buritan replied at 9-8-2021 04:01 PM
Aku pening bukak facebook kuar sarah..bukak forum kuar sarah.. dahlaa aku ni penyedih orgnya.. tak l ...

Mmg gitukn dah termaktub
Quote nakkomenjugak 9-8-2021 04:07 PM
Moga cepat sembuh sis pom pom!
Moga selamat semuanya
Quote Buritan 9-8-2021 04:08 PM
depresio replied at 9-8-2021 04:06 PM
Mmg gitukn dah termaktub

Mungkinlaa kot aku ni pencinta dunia melebihi akhirat kot.. tp aku pun tak tau cmn nak cintakan akhirat..aku solat semua tp mgkin Allah tak terima kot
Quote Mikaella 9-8-2021 04:57 PM
susah hati fikir pasal sarah. tahu-tahu je di alam barzakh.
Quote aderaderker 9-8-2021 05:04 PM
Kak Lina pun kena jaga diri baik2.

I pulak risau orang pregnant time2 pandemic ni...

Quote imanjannah 9-8-2021 05:05 PM
moga baik2 aje ye kak lina pompom
Quote makadek 9-8-2021 05:08 PM
Buritan replied at 9-8-2021 04:01 PM
Aku pening bukak facebook kuar sarah..bukak forum kuar sarah.. dahlaa aku ni penyedih orgnya.. tak l ...

Aku pn ... 2 3 4 5 round nitik air mata
Sanak saudara aku jrnis tk amik pot pn up pasl dia
Aku pn sama.
1st time post psl retis
Arwah abam dulu aku tk rasa pn kehilangan ..cuma terkejut dn sian kt ank bini je..yg ni lain macam hati terusik
Jeles mgkn dia arwah mati dlm husnul khatimah..bkn mudah
Quote Cassieopeia 9-8-2021 08:44 PM
Moga cpt sihat.. memang risau nk g hospital time2 covid ni
Quote miss_perfect 9-8-2021 08:55 PM
Lupa pulak aki yg kak lina ni pun tgh pregnant. Harap semuanya baik2 je...

Jan dgn Tasya tu dari watak cerita apa2 ke?
Quote miss_perfect 9-8-2021 08:56 PM
Buritan replied at 9-8-2021 04:08 PM
Mungkinlaa kot aku ni pencinta dunia melebihi akhirat kot.. tp aku pun tak tau cmn nak cintakan ak ...

Jangan cakap macam tu... jangan putus asa dengan Allah dan jangan buruk sangka pada Allah...
Quote lazim 9-8-2021 09:02 PM
Kau bc ni nk tergelak sikit.. sbb teringat forumer dlu.. keta dia nma baby megat
Quote Manjahati 9-8-2021 09:05 PM
Kak lina pom pom kena jaga kesihatan juga ye..moga cepat sembuhnya
Quote nolya 9-8-2021 10:02 PM
Buritan replied at 9-8-2021 04:08 PM
Mungkinlaa kot aku ni pencinta dunia melebihi akhirat kot.. tp aku pun tak tau cmn nak cintakan ak ...

Astagfirullahal azeem.... kenapa cakap mcm tu. Tak salah kalau kita berkerja keras mencari kekayaan di dunia akan tetapi jgn lupakan urusan akhirat.  Bekerja anggaplah ibadah untuk beribadah. Jadikanlah diri sbg orang yg mampu, berduit, supaya boleh bersedeqah, beramal jariah dn boleh tunaikan rukun Isam ke5. Tak salah juga memanfaatkan bakat yg Allah anugerah untuk mencari nafkah asalkan di jln yg diredhai Allah. Jadikanlah keduniaan itu sbg jambatan ke akhirat, InsyaAllah hidup akan berkat dn selamat.
Quote Buritan 9-8-2021 10:12 PM
miss_perfect replied at 9-8-2021 08:56 PM
Jangan cakap macam tu... jangan putus asa dengan Allah dan jangan buruk sangka pada Allah...

Tak pernah buruk sangka dgn Allah.. mmg ade buat ibadat tp tak sebanyak mcm org lainlaa.. solat cukup.. cume pikir takut Allsh tak terima.. itu je
Quote Buritan 9-8-2021 10:14 PM
nolya replied at 9-8-2021 10:02 PM
Astagfirullahal azeem.... kenapa cakap mcm tu. Tak salah kalau kita berkerja keras mencari kekayaa ...

Sedekah ade buat solat ade buat cume mgkin tak sebagus org lainlaa.. riso takut Allah tak terina.. itu sajo..
Quote Buritan 9-8-2021 10:17 PM
nolya replied at 9-8-2021 10:02 PM
Astagfirullahal azeem.... kenapa cakap mcm tu. Tak salah kalau kita berkerja keras mencari kekayaa ...

Cmn sis cintaksn akhirat.. boleh kasi tau.. boleh saya tiru..
Quote Buritan 9-8-2021 10:28 PM
makadek replied at 9-8-2021 05:08 PM
Aku pn ... 2 3 4 5 round nitik air mata
Sanak saudara aku jrnis tk amik pot pn up pasl dia
Aku p ...

Aku tak jeles dgn dia.. malah happy sgt sbb dia kat syurga dah.. mgkin aku sian pd 4 beradik tuu kot.. kalo soeb kawin laim harap dpt pompuan yg lebih baik dr sarahlaa.. aku sian budak budaktu
Quote nazzse 9-8-2021 11:02 PM
Buritan replied at 9-8-2021 08:08 AM
Mungkinlaa kot aku ni pencinta dunia melebihi akhirat kot.. tp aku pun tak tau cmn nak cintakan ak ...

Iman berbolak balik. Diri kita & Allah jah tahu kita takat mana. Takyah nak sedih sangat la. Ada la tu nanti rezeki & masa chuols

Lihat semua komen(40)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

24-7-2024 01:35 PM GMT+8 , Processed in 0.060262 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top