CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Nak Kahwin Tapi... Dini Dahulukan Rumah Impian Dengan Janna

6-7-2021 04:49 PM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 6769| Komen: 30|Original author: Oleh: LilRose

Description: Sebagai bukti kesungguhannya untuk membina mahligai indah, Dini Schatzmann ingin membeli rumah impian bersama kekasihnya, Janna Nick.
Sebagai bukti kesungguhannya untuk membina mahligai indah, Dini Schatzmann ingin membeli rumah impian bersama kekasihnya, Janna Nick.

Kata aktor terbabit seperti dipetik dari Kosmo!, sudah lama dia memendam hasrat itu.



Kredit foto: IG

"Kami memang serius ingin mendirikan rumah tangga tetapi semua perancangan itu memerlukan masa yang panjang. Pada sama sama kita dahulukan rumah impian.

"Rancangan membeli kediaman selesa untuk persediaan masa depan juga sudah diperincikan. Janna menjadi pemangkin saya untuk bekerja lebih keras dan menabung.

"Buat masa ini saya kena kukuhkan kerjaya dan kewangan sebelum melangkah ke fasa itu. Paling penting kedua-dua belah keluarga tahu kami cukup serius dalam perhubungan," katanya.


Kredit foto: IG


Bercerita mengenai karier, Dini akui banyak projek dan penggambaran ditunda sehingga lockdown tamat.

"Dalam situasi sekarang yang serba mencabar, kita perlu patuh kepada norma baharu. Jangan keluar jika tidak perlu dan teknologi juga banyak membantu memudahkan urusan.

"Sejak keadaan sukar ini berlaku, saya lebih banyak membuat kerja promosi menerusi Instagram. Banyak kempen untuk beberapa jenama dilakukan dalam talian," ujarnya.




Antara projek yang tertangguh adalah renovasi pejabat yang dikongsi bersama Janna.

Macam mana agaknya rupa kediaman idaman mereka itu nanti ya? - CARI
1

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (2 people)


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote naina 6-7-2021 06:02 PM
Nampak sayang betol dia pada Janna kan. Eloklah beli rumah dahuluu
Quote purplelilac 6-7-2021 06:07 PM
Asal dh kawen x blh beli rumah meh? Blh je kan kalau majlis simple2 duit lebih beli la rumah lg elok mcm tu drp ko hold2 kawin, dah beli rumah sekali x jadi kawen.
Quote slyfynx 6-7-2021 06:35 PM
Eh, ape gosipnye?
Bosan laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Quote nakkomenjugak 6-7-2021 06:35 PM
whatever. nextttt
Quote Kurex 6-7-2021 08:22 PM
Kalau duduk sekali sebelum kawen, boleh digosipkan. Kalau benda2 bodoh macam ni, sesuai dekat benang borak
Quote Paiya 6-7-2021 08:29 PM
ok lah ada wawasan

kalau tak jadi kawin pun tak pe
dah ada rumah..
Quote MontanaHannah 6-7-2021 08:37 PM
tak geli ke lelaki sentuh sentuh kita???

atau sudha biasa jadi xde rasa geli???

yuckkksssssssssssss
Quote Minami2013 6-7-2021 09:13 PM
Stabilkan dulu mental janna baru kahwin. Stop guna sosial media utk luah perasaan atau emosi. Enough berkaitan kerja je. Or else, berapa lama boleh bertahan dgn org mental.
Quote lattehazelnut 6-7-2021 09:18 PM
Mungkin xnak rumah jd harta sepencarian kalau jd pape
Quote zeed 6-7-2021 10:12 PM
Mmg dah kawen kat siam kan. Boleh beli dah kot
Quote tipahketipung 6-7-2021 10:20 PM
Bibird belom leaked lagi dik?
Quote Cik_jantung 6-7-2021 10:33 PM
zeed replied at 6-7-2021 10:12 PM
Mmg dah kawen kat siam kan. Boleh beli dah kot

Bila la nak leak gamba kawen dia tu..  
Quote nordin84 6-7-2021 10:43 PM
jana ni mule2 iols kagum la beli rmh masa muda... tp nmpknye heshe jenis xberilmu..
70% remaja terpaksa lelong rmh sbb rmh 1st je da 80%,komitmen..keta lagi semua lagi.. harap heshe bkn tergolong dikalangan org yg melelong rmh la nanti ea
Quote jargon 7-7-2021 12:24 AM
Jgn lupe hadiahkan mek jana madu jgk..meluat tgk..xde beza gn couple munim tu..mcm dia sorg ada pakwe
Quote hollahop 7-7-2021 12:32 AM
Cik_jantung replied at 6-7-2021 10:33 PM
Bila la nak leak gamba kawen dia tu..

kawen siam? Siyes laaaaaaa
Quote Cik_jantung 7-7-2021 12:42 AM
hollahop replied at 7-7-2021 12:32 AM
kawen siam? Siyes laaaaaaa

Aku tak tau.. aku tanya komen yg aku reply tu bila la agaknya pic kawen dorang nk leak
Quote CikYaYaYa 7-7-2021 12:50 AM
dia nie dah kawin ke belom sebenarmya..?? aritu aq baca kat mana tah kata nya dah kwin.. btw apa kaitan kawin dgn rumah. kwin pon blh je kan beli rumah
Quote gummiebear 7-7-2021 01:12 AM
Maybe JN bagi syarat nak kawen kena ada rumah siap2 dulu gittew
Quote Lydiawie 7-7-2021 03:43 AM
Dini ni laku ke?

Lihat semua komen(30)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

27-2-2024 07:44 PM GMT+8 , Processed in 0.062616 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top