CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 5308|Reply: 29

Nak Kahwin Tapi... Dini Dahulukan Rumah Impian Dengan Janna

  [Copy link]
Post time 6-7-2021 04:49 PM | Show all posts |Read mode
Sebagai bukti kesungguhannya untuk membina mahligai indah, Dini Schatzmann ingin membeli rumah impian bersama kekasihnya, Janna Nick.


Kata aktor terbabit seperti dipetik dari Kosmo!, sudah lama dia memendam hasrat itu.


Kredit foto: IG



"Kami memang serius ingin mendirikan rumah tangga tetapi semua perancangan itu memerlukan masa yang panjang. Pada sama sama kita dahulukan rumah impian.

"Rancangan membeli kediaman selesa untuk persediaan masa depan juga sudah diperincikan. Janna menjadi pemangkin saya untuk bekerja lebih keras dan menabung.

"Buat masa ini saya kena kukuhkan kerjaya dan kewangan sebelum melangkah ke fasa itu. Paling penting kedua-dua belah keluarga tahu kami cukup serius dalam perhubungan," katanya.




Kredit foto: IG




Bercerita mengenai karier, Dini akui banyak projek dan penggambaran ditunda sehingga lockdown tamat.

"Dalam situasi sekarang yang serba mencabar, kita perlu patuh kepada norma baharu. Jangan keluar jika tidak perlu dan teknologi juga banyak membantu memudahkan urusan.

"Sejak keadaan sukar ini berlaku, saya lebih banyak membuat kerja promosi menerusi Instagram. Banyak kempen untuk beberapa jenama dilakukan dalam talian," ujarnya.




  



  



Antara projek yang tertangguh adalah renovasi pejabat yang dikongsi bersama Janna.


Macam mana agaknya rupa kediaman idaman mereka itu nanti ya? - CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-7-2021 06:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Nampak sayang betol dia pada Janna kan. Eloklah beli rumah dahuluu
Reply

Use magic Report

Post time 6-7-2021 06:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Asal dh kawen x blh beli rumah meh? Blh je kan kalau majlis simple2 duit lebih beli la rumah lg elok mcm tu drp ko hold2 kawin, dah beli rumah sekali x jadi kawen.
Reply

Use magic Report

Post time 6-7-2021 06:35 PM | Show all posts
Eh, ape gosipnye?
Bosan laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 6-7-2021 06:35 PM From the mobile phone | Show all posts
whatever. nextttt
Reply

Use magic Report

Post time 6-7-2021 08:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau duduk sekali sebelum kawen, boleh digosipkan. Kalau benda2 bodoh macam ni, sesuai dekat benang borak
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 6-7-2021 08:29 PM | Show all posts
ok lah ada wawasan

kalau tak jadi kawin pun tak pe
dah ada rumah..
Reply

Use magic Report

Post time 6-7-2021 08:37 PM | Show all posts
tak geli ke lelaki sentuh sentuh kita???

atau sudha biasa jadi xde rasa geli???

yuckkksssssssssssss
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-7-2021 09:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Stabilkan dulu mental janna baru kahwin. Stop guna sosial media utk luah perasaan atau emosi. Enough berkaitan kerja je. Or else, berapa lama boleh bertahan dgn org mental.
Reply

Use magic Report

Post time 6-7-2021 09:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Mungkin xnak rumah jd harta sepencarian kalau jd pape
Reply

Use magic Report

Post time 6-7-2021 10:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Mmg dah kawen kat siam kan. Boleh beli dah kot
Reply

Use magic Report

Post time 6-7-2021 10:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Bibird belom leaked lagi dik?
Reply

Use magic Report

Post time 6-7-2021 10:33 PM From the mobile phone | Show all posts
zeed replied at 6-7-2021 10:12 PM
Mmg dah kawen kat siam kan. Boleh beli dah kot

Bila la nak leak gamba kawen dia tu..  
Reply

Use magic Report

Post time 6-7-2021 10:43 PM From the mobile phone | Show all posts
jana ni mule2 iols kagum la beli rmh masa muda... tp nmpknye heshe jenis xberilmu..
70% remaja terpaksa lelong rmh sbb rmh 1st je da 80%,komitmen..keta lagi semua lagi.. harap heshe bkn tergolong dikalangan org yg melelong rmh la nanti ea
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2021 12:24 AM From the mobile phone | Show all posts
Jgn lupe hadiahkan mek jana madu jgk..meluat tgk..xde beza gn couple munim tu..mcm dia sorg ada pakwe
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2021 12:32 AM From the mobile phone | Show all posts
Cik_jantung replied at 6-7-2021 10:33 PM
Bila la nak leak gamba kawen dia tu..

kawen siam? Siyes laaaaaaa
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-7-2021 12:42 AM From the mobile phone | Show all posts
hollahop replied at 7-7-2021 12:32 AM
kawen siam? Siyes laaaaaaa

Aku tak tau.. aku tanya komen yg aku reply tu bila la agaknya pic kawen dorang nk leak
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2021 12:50 AM From the mobile phone | Show all posts
dia nie dah kawin ke belom sebenarmya..?? aritu aq baca kat mana tah kata nya dah kwin.. btw apa kaitan kawin dgn rumah. kwin pon blh je kan beli rumah
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2021 01:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Maybe JN bagi syarat nak kawen kena ada rumah siap2 dulu gittew
Reply

Use magic Report

Post time 7-7-2021 03:43 AM From the mobile phone | Show all posts
Dini ni laku ke?
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

19-4-2024 12:59 PM GMT+8 , Processed in 0.095680 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list