CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Adrea Abdullah Pelik, Suami Selalu Terima Mesej Lucah Dari Lelaki

3-7-2018 05:45 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 12756| Komen: 51|Original author: Oleh: Saiful

Description: Nama Adrea Abdullah mungkin agak asing bagi sesetengah orang namun yang pasti dia adalah seorang pelakon yang hebat.
Nama Adrea Abdullah mungkin agak asing bagi sesetengah orang namun yang pasti dia adalah seorang pelakon yang hebat.

Jarang dengar cerita tentang namun pelakon filem Blok 404 ini mendedahkan yang suaminya, Zul Fadzli Selamat sering mendapat mesej dari lelaki di media sosial.



Tambahnya, suaminya juga ada menerima mesej lucah dan menjadi mangsa gangguan seksual.

"Kebanyakan yang mengganggu adalah dari kalangan lelaki. Lebih pelik, gangguan seksual itu semakin menjadi-jadi selepas dia berkahwin dengan saya. Pada peringkat awal, mesej dihantar itu kelihatan kelakar.


"Namun lama kelamaan, ia sudah dianggap keterlaluan apabila ada yang berani mengajaknya melakukan perkara tidak senonoh," katanya kepada Astro Gempak.

Macam-macam perangai manusia sekarang. Sentiasalah berhati-hati ya. -CARI
19

Bagus
6

Marah
19

Terkejut
4

Sedih
15

Lawak
9

Bosan

Friends Rank (72 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote jin_lampu 3-7-2018 05:47 PM
hodohnyer...
Quote jiji85 3-7-2018 05:50 PM
takut sang somi in the closet jah..
Quote ahcun90 3-7-2018 05:50 PM
sendunya heshe
Quote doubleA 3-7-2018 05:53 PM
kiranya cabaran dia bukan dari pompuan je tapi laki juga, sian sheols, jaga2 ya
Quote Tukul.Besi 3-7-2018 05:54 PM
Eh, dah kawin dah heshe? Tapi laki dia sedap hoccay!
Quote pearl.silver 3-7-2018 05:55 PM
Laki dia mmg bisex kot..
Macam buka aib sendiri je..
Quote cicicumel 3-7-2018 05:57 PM
Bodohnya buka aib suami.kantoi.
Quote EvieWanKenobi 3-7-2018 06:00 PM
sape pulak ni?
sumpah tak kenal..
Quote umbut 3-7-2018 06:20 PM
Suara adrea kalau berlakon cam nak ngesek
Quote pakis_hutan 3-7-2018 06:22 PM
2-2 tak menarik bagi aku la
Quote slyfynx 3-7-2018 06:33 PM


ini eh laki beliau?

Quote prettyuglybabe 3-7-2018 06:36 PM
selamat bermadu je la..
Quote catwoman91 3-7-2018 06:44 PM
Macam sesuatu sikit
Quote sukacactus 3-7-2018 06:47 PM
Adrea ni ibu tunggal kan dl
Kira dia kahwin dgn laki bujang ke ni?
Moga baik2 aje la perkahwinan kali ni
Tp citer yg dia war2kan ni mcm sesuatu plak
Quote fadz84 3-7-2018 07:08 PM
Mcm sesuatu je lakinya tu..
Quote riyadhK 3-7-2018 07:11 PM
Entah2 memang laki akak ummah lemari kot.
Quote ashcroft86 3-7-2018 07:24 PM
Nampak mcm...malas nk speku lelebih gitteww.
Quote giyomi 3-7-2018 07:29 PM
sblm marah2 jantan2 tu, cuba pantau laki sendiri dulu
Quote lovelytouch 3-7-2018 07:29 PM
Sajalah tu kau nak promotkan laki kan.. fineeee akaq singgah la ig laki kau skrg! Tp nak follow idoklah sbb gmbr kau ja manjang dlm ig tu..

Lihat semua komen(51)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

23-5-2024 11:49 AM GMT+8 , Processed in 0.183380 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top